Logo Bonitax s. r. o.

Back-office pracovník

Bonitax s. r. o.

Miesto práce
Plynárenská 7/C, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiacročný bonus vo výške mesačnej mzdy, ďalšie odmeny na základe splnenia cieľov a proaktivity

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme back-office posilu do tímu Bonitax

Hľadáme šikovného a zodpovedného človeka, ktorý má rád poriadok, baví ho pomáhať ľuďom a chce byť súčasťou tímu, kde sa spätná väzba berie vážne. U nás nebudeš len „do počtu“ – tvoja práca bude mať zmysel a reálny dopad na každodenné fungovanie účtovnej kancelárie aj celého tímu Bonitax.

Čo bude tvojou náplňou práce?

Tvoja rola bude podporná, no zároveň dôležitá – zabezpečovať hladký chod účtovnej kancelárie a pomáhať kolegom s administratívou. Konkrétne pôjde najmä o:

  • administratívnu a organizačnú podporu pre účtovnú kanceláriu,

  • triedenie a prípravu účtovných dokladov pre účtovníkov,

  • kontrolu úplnosti a správnosti prijatých dokladov,

  • komunikáciu s klientmi a úradmi,

  • prípravu podkladov na spracovanie miezd,

  • správu recepcie a zabezpečenie kancelárskych potrieb,

  • spoluprácu na nastavovaní a zlepšovaní interných procesov,

  • prípravu zmlúv a dokumentov podľa zadania.

Čo od teba očakávame?
  • zmysel pre poriadok, spoľahlivosť a dôslednosť,

  • samostatnosť, iniciatíva a chuť veci zlepšovať,

  • pozitívny vzťah k práci s ľuďmi – kolegami aj klientmi,

  • skúsenosti s administratívou.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?

  • príjemné, pokojné pracovné prostredie s individuálnym prístupom,

  • tím, kde sa cítiš ako človek, nie ako číslo,

  • flexibilný pracovný čas, káva a drobné občerstvenie,

  • parkovanie v garáži, karta multisport, ročný bonus.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám pošlite životopis spolu s fotkou a následne vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- príjemné, empatické vystupovanie a komunikatívnosť
- zmysel pre detail a dodržiavanie termínov
- proaktívny a nezávislý prístup
- spoľahlivosť, samostatnosť, dochvíľnosť
- ambícia učiť sa nové veci, záujem o digitalizáciu a osobnostný rast
- znalosť programu Pohoda a Doklado výhodou
- znalosti z ekonomického smeru a účtovníctva vítané

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bonitax je moderná účtovná kancelária, ktorá prináša viac než len štandardné účtovníctvo – venujeme sa účtovníctvu s pridanou hodnotou. Spájame daňové účtovníctvo s manažérskym reportingom a pomáhame našim 100+ klientom riešiť ich ekonomické problémy. Naším cieľom je podporovať rast, zvyšovať ziskovosť a optimalizovať riziká malých a stredných spoločností. Veríme, že presné a pravdivé čísla sú základom úspešného podnikania.
ID: 5101617  Dátum zverejnenia: 18.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac