Recepčná

Bonitax s. r. o.

Miesto práce
BBC 5, Plynárenská, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac13. plat vo výške mesačnej mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme dynamickú a komunikatívnu osobu na pozíciu recepčnej, ktorá bude zodpovedná za prvý kontakt s našimi klientmi a návštevníkmi. Hlavnou náplňou práce je poskytovanie profesionálnej a príjemnej obsluhy recepcie, vrátane vítania a usmerňovania návštev, telefonického a emailového kontaktu, správy kalendárov a administratívnej podpory pre ostatných členov nášho tímu. Recepčná bude tiež zabezpečovať organizáciu a prípravu zasadacích miestností, spracovávať prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu a zabezpečovať poriadok a estetiku na recepcii a vo vstupných priestoroch.

Úspešná kandidátka by mala mať príjemné vystupovanie, vynikajúce komunikačné schopnosti, schopnosť riešiť problémy a organizovať úlohy. Očakávame proaktívny prístup k práci a flexibilitu.

Ak máte záujem byť súčasťou nášho tímu a spĺňate uvedené požiadavky, tešíme sa na váš životopis!


Náplň práce:

  • Obsluha recepcie, vítanie a starostlivosť o klientov pri príchode do kancelárie.
  • Telefonická a e-mailová komunikácia: Prijímanie a presmerovanie telefonických hovorov na príslušných účtovníkov, poskytovanie základných informácií klientom po telefóne, spracovanie, odosielanie a prijímanie e-mailov, usmerňovanie klientov pri zasielaní potrebných dokumentov.
  • Administratívna podpora: Pomoc pri administratívnych úlohách, ako je spracovanie dokumentov, kopírovanie, skenovanie a archivácia účtovných dokladov.
  • Organizácia stretnutí: Rezervácia zasadačiek, plánovanie stretnutí, zabezpečenie, že všetky potrebné materiály sú pripravené.
  • Správa pošty: Prijímanie, triedenie a distribúcia pošty.
  • Udržiavanie poriadku na recepcii: Zabezpečenie čistoty recepcie, príprava kávy alebo nápojov pre klientov.
  • Koordinácia s účtovníkmi: Spolupráca s účtovníkmi pri zhromažďovaní potrebných dokumentov od klientov.


Pracovná doba: 08:00-16:00

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príjemné pracovné prostredie
  • spoločnosť rešpektujúca work-life balance
  • mladý a ústretový kolektív
  • príspevky na športové aktivity
  • pravidelný teambuilding
  • 13. plat
  • individuálny prístup
  • príjemné a kľudné pracovné prostredie, parkovanie v garáži

Informácie o výberovom konaní

V prípade zájmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám pošlite životopis a fotku mailom a následne vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Príjemné vystupovanie
  • Predchádzajúce skúsenosti sú vítane ale nie sú podmienkou
  • Pozitívny prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bonitax je účtovno-poradenská spoločnosť, ktorá sa zameriava na profesionálne a efektívne spracovanie účtovníctva a biznis poradenstvo. Snažíme sa digitalizovať a inovovať naše interné procesy pre skvalitnenie služieb poskytovaných našim klientom a spokojnosť pracovníkov. Naším cieľom je pomáhať klientom rásť a dosahovať stanovené ciele prostredníctvom zistenia reálneho stavu spoločnosti, nastavenia procesu transformácie a podporou interných procesov.
ID: 4918997  Dátum zverejnenia: 13.9.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac