Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový asistent na eventovom oddelení - príležitosť pre študentov
BONARD
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
5,5 EUR/hod.s možnosťou navýšenia po zaučení
5,5 EUR/hod.s možnosťou navýšenia po zaučení
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš získať prax v medzinárodnej firme, zlepšiť si angličtinu a naučiť sa, ako sa organizujú zahraničné eventy? Si komunikatívny, zodpovedný a nebojíš sa telefónu? Potom hľadáme práve Teba!
Do nášho tímu hľadáme šikovného a ambiciózneho študenta, ktorý sa nebojí rozprávať. Väčšinu času totiž budeš telefonicky komunikovať so zahraničnými partnermi v angličtine. Budeš im pripomínať naše eventy, zisťovať, či sa zúčastnia, a pomáhať im s prípravou.
Nemusíš byť rodený hovoriaci, dôležitá je chuť zlepšovať sa. Všetko Ťa naučíme, školenie aj podpora od tímu sú samozrejmosťou.
Čo získaš:
- Reálnu prax v medzinárodnom biznise
- Skúsenosti s anglickou obchodnou komunikáciou (hlavne telefonicky)
- Prácu v mladom, multikultúrnom tíme
- Flexibilitu vhodnú popri štúdiu
- Možnosť kariérneho rastu
Tvoja agenda:
- Vyhľadávanie, zhromažďovanie a príprava podkladov potrebných pre realizáciu medzinárodných in-person a virtuálnych projektov
- Pozývanie vzdelávacích inštitúcií a agentúr za účelom účasti na medzinárdoných in-person a virtuálnych eventoch, komunikácia s účastníkmi pred, počas a po eventoch (e-mailom a telefonicky)
- Príprava marketingových materiálov/kampaní (MailChimp, SurveyGizmo)
- Grafické spracovanie katalógov (skúsenosť s Photoshop/InDesign vítaná)
- Práca s internetom, firemnými databázami, konferenčnými katalógmi, atď.
- Práca s databázami údajov a obchodnými profilmi a dohľadávanie informácií ohľadom ubytovania, transférov, cateringových služieb, víz a iné.
Zaujalo ťa to? Pošli nám CV a pár viet o sebe. Tešíme sa!
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoluprácou s nami získaš:
- Možnosť učiť sa priamo od top manažérov a získať skúsenosti, ktoré sa na škole nenaučíš
- Skvelú prax v medzinárodnej firme a spoluprácu s ľuďmi z rôznych krajín a kultúr
- Prácu v mladom, priateľskom a šikovnom tíme, ktorý ťa rád podporí
- Zaujímavý vhľad do sveta študijného cestovného ruchu a realitného trhu
- Reálnu šancu na dlhodobú spoluprácu a kariérny rast v rýchlo rastúcej firme
- Flexibilitu– naučíme ťa, ako skĺbiť prácu a školu bez stresu
- Možnosť pracovať online z domu, alebo z našich kancelárií v Bratislave a Banskej Bystrici
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je vhodná pre študentov VŠ.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať v priebehu júna ohľadom ďalších krokov výberového procesu.
Vybraných kandidátov budeme kontaktovať v priebehu júna ohľadom ďalších krokov výberového procesu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Japonský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Kórejský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Španielský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Portugalský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Adobe InDesign - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Angličtinu na komunikatívnej úrovni – budeš často telefonovať so zahraničnými partnermi; ďalšie jazyky (napr. japončina, kórejčina, nemčina, španielčina, portugalčina) sú veľké plus
- Chuť učiť sa, rásť a skúšať nové veci – zdravá ctižiadostivosť je vítaná
- Zmysel pre organizáciu, poriadok a zodpovednosť – veci si vieš naplánovať a dotiahnuť
- Detailnosť a precíznosť – všimneš si aj to, čo iní prehliadnu
- Komunikačné zručnosti a rešpekt v jednaní – vieš vystupovať slušne, ale sebavedomo
- Otvorenú myseľ a schopnosť sebareflexie – vieš prijať spätnú väzbu a pracovať na sebe
- Flexibilitu a schopnosť prispôsobiť sa – škola, práca a život sa dajú zladiť, keď sa chce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
If you have not found a suitable position or would still like to be part of our company and want us to have your CV, please write to career@bonard.com.
Founded in 2007, BONARD is a market intelligence and strategic development firm serving both rented residential assets and global education sectors. We provide data-driven insights, strategic guidance, and opportunity assessments that empower investment professionals, education providers, associations, governments, and investors to make confident, informed decisions.
BONARD’s expertise supports strategic growth, development, and recruitment efforts with scientific precision and global reach. Our international team (80 pax, 4 offices, 10 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Founded in 2007, BONARD is a market intelligence and strategic development firm serving both rented residential assets and global education sectors. We provide data-driven insights, strategic guidance, and opportunity assessments that empower investment professionals, education providers, associations, governments, and investors to make confident, informed decisions.
BONARD’s expertise supports strategic growth, development, and recruitment efforts with scientific precision and global reach. Our international team (80 pax, 4 offices, 10 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 5091870
Dátum zverejnenia: 4.6.2025
2025-06-04
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Anketár, Asistent, Sekretárka, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: BONARD
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.