Sales Manager

BONARD

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 900 EUR/mesiac€1,900 (initial minimum salary in the first year of employment) + bonuses, benefits & 3 years employment prospect

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

BONARD je popredná medzinárodná výskumná a poradenská spoločnosť (research and advisory company) slúžiaca rastúcemu realitnému sektoru. Kultúra, atmosféra, prístup a hodnoty spoločnosti BONARD odzrkadľujú starostlivosť, ambície, snahu a dôslednosť, ktoré hľadáme u nášho nového Account Managera pre rozvoj podnikania.

Naša činnosť je globálna, našimi klientmi sú najväčšie investičné a dôchodkové fondy, správcovia aktív a individuálni investori na svete. Poskytujeme ťažko dostupné údaje, poznatky a analýzy, ktoré informujú a podporujú hlavné kapitálové investície. Náš špecializovaný obchodný tím so sídlom na Slovensku neustále komunikuje s trhom s cieľom budovať a rozvíjať vzťahy s klientmi na vysokej úrovni.

Úloha Business Development Account Managera
Hľadáme bystrého, ambiciózneho, sebavedomého a dobre vychovaného obchodného manažéra so zdravým rozumom, ktorý by sa pripojil k nášmu oddeleniu Business Development a prevzal zodpovednosť za akvizíciu nových klientov, ako aj za udržiavanie a rozširovanie obchodných aktivít s existujúcimi partnermi.

Zatiaľ čo táto rola si vyžaduje vysoký stupeň sebestačnosti a vlastníctva, vyžaduje si aj úzku spoluprácu s marketingovým oddelením, ktorá premení trhové príležitosti na nové obchodné projekty, ako aj úzku spoluprácu s naším výskumným oddelením na vývoji presvedčivých návrhov obchodnej hodnoty pre našich kľúčových klientov. .

Ideálny kandidát má vynikajúce komunikačné a načúvacie schopnosti, schopnosť kontextualizovať informácie a byť citlivý na neverbálne komunikačné podnety. Zaobchádzanie s vysoko postavenou klientelou, cestovanie a stretávanie sa s nimi na konferenciách alebo v ich centrálach vo veľkých svetových mestách. Má zrelý a profesionálny prístup aj túžbu učiť sa a rásť.

Okrem týchto mäkkých zručností by kandidát mal tiež mať silný zmysel pre detaily v plánovaní, príprave a spravovaní predajných aktivít.

Po mnohých rokoch zdokonaľovania nášho prístupu a starostlivosti o klienta sme hrdí na našu obchodnú filozofiu a prax. Použitím pútavého obsahu, zmysluplných rozhovorov a vzorového poskytovania našich údajov a služieb si budujeme dôveru a rešpekt, ktorých výsledkom sú predaje a trvalé obchodné partnerstvá. Náš predajný proces je prepracovaný a vyhovuje kandidátom, ktorí chcú zvýšiť svoje obchodné schopnosti a pozdvihnúť svoje zručnosti na ďalšiu úroveň.

Vaše úlohy budú zahŕňať:
1. Manažment klienta a prezentácia verejnosti
  • Vedenie rozhovorov s klientmi
  • Prezentácia produktov a služieb spoločnosti klientom a partnerom prostredníctvom konferenčných hovorov, osobných stretnutí alebo konferencií
  • Zastupovanie spoločnosti na podujatiach, konferenciách a iných fórach v zahraničí
  • Pravidelné návštevy klientov vo veľkých mestách po celej Európe (Spojené kráľovstvo, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Španielsko, Holandsko)
  • Príprava obchodných návrhov, cenových ponúk, kalkulácií a zmlúv, ako aj návrhov rozpočtov projektov
  • Verejné vystupovanie – poskytovanie online a osobných prezentácií

2. Včasné sledovanie a podávanie správ
  • Zodpovednosť za včasné a presné zadávanie informácií do firemného CRM systému
  • Vedenie pravidelnej evidencie predaja
  • Príprava a reportovanie týždenných a mesačných správ o predaji (konverzie, ponuky, ciele, aktivity atď.)

3. Spolupráca, plánovanie a prepájanie
  • Účasť na pravidelných stretnutiach s vedúcim oddelenia Business Development
  • Komunikácia a spolupráca s ostatnými manažérmi a príslušnými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Skúsenosti s prácou v dynamickom, medzinárodnom prostredí, ktoré poskytuje podporu, školenia a mentorstvo od nášho tímu skúsených profesionálov
  • Časté/pravidelné medzinárodné cestovanie po Európe
  • Možnosť vzdelávania a profesionálneho rozvoja
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou home office
  • Konkurenčné základné odmeňovanie plus atraktívny bonusový systém
  • Viacnásobné teambuildingy, zdieľanie znalostí a ďalšie celofiremné podujatia
  • Kolegiálna pracovná atmosféra s fantastickými ľuďmi, ktorí sú nielen kolegovia, ale aj priatelia vždy ochotní poradiť, pomôcť, povzbudiť

Informácie o výberovom konaní

Ak chcete byť zaradení do výberového konania, pošlite nám svoj životopis. Na základe toho pozveme najvhodnejších kandidátov na osobné pohovory.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Pozícia je vhodná pre kandidátov s vysokoškolským vzdelaním, ideálne v obchodnej oblasti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

•Zodpovednosť a vlastníctvo vlastnej agendy
• Nadšenie a entuziazmus
• Pozornosť venovaná detailom
• Pozitívny a proaktívny prístup k práci
• Vynikajúce medziľudské zručnosti a zdravý rozum
• Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
• Zamerajte sa na dosahovanie cieľov
• Podnikateľský duch a sebestačnosť
• predchádzajúce skúsenosti s predajom (min. 2 roky)
• predchádzajúce skúsenosti v medzinárodnom obchode (výhodou)
• Predchádzajúce skúsenosti s vlastným podnikaním (malý/živnostník – výhodou)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Magdaléna Bryndzová
E-mail: poslať životopis
ID: 4593363  Dátum zverejnenia: 25.8.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac