Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business Development Account Manager
BONARD
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Q1 2022/prip. dohodou
Q1 2022/prip. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiac€1,600 (minimálna mzda počas prvého roku) + bonusy, benefity a 3 ročný rastový prospekt
Od 1 600 EUR/mesiac€1,600 (minimálna mzda počas prvého roku) + bonusy, benefity a 3 ročný rastový prospekt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BONARD je popredná medzinárodná spoločnosť v oblasti prieskumu trhu a poradenstva pre dynamický a rastúci sektor alternatívnych nehnuteľností – student housing, co-living, built-to-rent, senior living. Kultúra, atmosféra, prístup a hodnoty spoločnosti BONARD odzrkadľujú starostlivosť, ambície, odhodlanie a dôslednosť, ktoré hľadáme u nášho nového kolegu/kolegyne na pozíciu Business Development Account Managera pre rozvoj nášho, už zabehnutého, Real Estate Business Development oddelenia.
Naša činnosť je globálna a našimi hlavnými klientmi sú najväčšie investičné a penzijné fondy, správcovia aktív, developeri a individuálni investori po celom svete. Poskytujeme nezávyslé, ťažko dostupné dáta a analýzy, ktoré podporujú rozhodnutia našich klientov o investícií ich dostupného kapitálu. Náš špecializovaný obchodný tím so sídlom na Slovensku neustále komunikuje s medzinárodným trhom s cieľom budovať a rozvíjať vzťahy s klientmi na vysokej úrovni.
Pracovná pozícia:
Hľadáme ambiciózneho a cieľavedomého obchodného manažéra/manažérku, ktorý by sa pripojil k nášmu Real Estate Business Development tímu a prevzal zodpovednosť za akvizíciu nových klientov, ako aj za udržiavanie a rozširovanie obchodných aktivít s existujúcimi partnermi.
Zatiaľ čo táto pozícia vyžaduje vysoký stupeň sebestačnosti, vyžaduje si aj úzku spoluprácu s marketingovým oddelením, ktoré sa podieľa na vytváraní nových trhových príležitostí a obchodných projektov, ako aj úzku spoluprácu s naším výskumným oddelením (Research Department) pri návrhu projektových ponúk pre našich kľúčových klientov.
Ideálny kandidát musí disponovať vynikajúcimi komunikačnými a vyjednávacími schopnosťami a zmyslom pre detail, pri počúvaní i hovorení, ako tiež schopnosť jednoducho kontextualizovať a spájať si informácie. Konzistentnosť pri vykonávaní pracovných úloh predisponuje kandidáta k úspešným obchodným aktivitám.
Práca obsahuje denný kontakt s vysoko postavenou klientelou (exekutíva, vrcholový a C-level manažment), cestovanie a stretávanie sa s klientmi a partnermi na konferenciách alebo v ich centrálach vo svetových metropolách (Londýn, Berlín, Paríž, Amsterdam, Miláno, Madrid) si tiež vyžaduje vyzrelý a profesionálny prístup, ako aj túžbu učiť sa a rásť.
Po mnohých rokoch zdokonaľovania nášho obchodného prístupu a starostlivosti o klienta sme hrdí na našu obchodnú filozofiu a prax. Používaním pútavého obsahu, zmysluplných rozhovorov a vzorného poskytovania služieb si budujeme dôveru a rešpekt, ktorých výsledkom sú nie len úspešné obchodné aktivity ale aj trvalé obchodné partnerstvá.
Náplň práce:
• Správa a manažment klientely
• Vedenie evidencie údajov a reporting
• Spolupráca a plánovanie
Naša činnosť je globálna a našimi hlavnými klientmi sú najväčšie investičné a penzijné fondy, správcovia aktív, developeri a individuálni investori po celom svete. Poskytujeme nezávyslé, ťažko dostupné dáta a analýzy, ktoré podporujú rozhodnutia našich klientov o investícií ich dostupného kapitálu. Náš špecializovaný obchodný tím so sídlom na Slovensku neustále komunikuje s medzinárodným trhom s cieľom budovať a rozvíjať vzťahy s klientmi na vysokej úrovni.
Pracovná pozícia:
Hľadáme ambiciózneho a cieľavedomého obchodného manažéra/manažérku, ktorý by sa pripojil k nášmu Real Estate Business Development tímu a prevzal zodpovednosť za akvizíciu nových klientov, ako aj za udržiavanie a rozširovanie obchodných aktivít s existujúcimi partnermi.
Zatiaľ čo táto pozícia vyžaduje vysoký stupeň sebestačnosti, vyžaduje si aj úzku spoluprácu s marketingovým oddelením, ktoré sa podieľa na vytváraní nových trhových príležitostí a obchodných projektov, ako aj úzku spoluprácu s naším výskumným oddelením (Research Department) pri návrhu projektových ponúk pre našich kľúčových klientov.
Ideálny kandidát musí disponovať vynikajúcimi komunikačnými a vyjednávacími schopnosťami a zmyslom pre detail, pri počúvaní i hovorení, ako tiež schopnosť jednoducho kontextualizovať a spájať si informácie. Konzistentnosť pri vykonávaní pracovných úloh predisponuje kandidáta k úspešným obchodným aktivitám.
Práca obsahuje denný kontakt s vysoko postavenou klientelou (exekutíva, vrcholový a C-level manažment), cestovanie a stretávanie sa s klientmi a partnermi na konferenciách alebo v ich centrálach vo svetových metropolách (Londýn, Berlín, Paríž, Amsterdam, Miláno, Madrid) si tiež vyžaduje vyzrelý a profesionálny prístup, ako aj túžbu učiť sa a rásť.
Po mnohých rokoch zdokonaľovania nášho obchodného prístupu a starostlivosti o klienta sme hrdí na našu obchodnú filozofiu a prax. Používaním pútavého obsahu, zmysluplných rozhovorov a vzorného poskytovania služieb si budujeme dôveru a rešpekt, ktorých výsledkom sú nie len úspešné obchodné aktivity ale aj trvalé obchodné partnerstvá.
Náplň práce:
• Správa a manažment klientely
- Udržiavanie, rozvoj a riadenie existujúcich, ako aj nových obchodných príležitostí
- Vedenie klientských stretnutí
- Prezentácia produktov a služieb spoločnosti klientom a partnerom prostredníctvom konferenčných hovorov, osobných stretnutí alebo konferencií
- Zastupovanie spoločnosti na podujatiach, konferenciách a iných zahraničných fórach
- Pravidelné návštevy klientov vo Európskych metropolách (Spojené kráľovstvo, Nemecko, Francúzsko, Taliansko, Španielsko, Holandsko)
- Verejné vystupovanie – poskytovanie online a osobných prezentácií
• Vedenie evidencie údajov a reporting
- Zodpovednosť za včasné a presné zadávanie informácií do firemného CRM systému
- Vedenie pravidelnej evidencie predaja
- Príprava a reportovanie týždenných a mesačných správ o predaji (konverzie, ponuky, ciele, aktivity a pod.)
• Spolupráca a plánovanie
- Účasť na pravidelných stretnutiach s vedúcim oddelenia Real Estate Business Development
- Komunikácia a spolupráca s ostatnými manažérmi a príslušnými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
- Skúsenosť s prácou v dynamickom, medzinárodnom prostredí pod vedením skúsených profesionálov
- Pravidelné medzinárodné pracovné cesty
- Možnosť vzdelávania a profesného rozvoja
- Flexibilná pracovná doba s možnosťou home-office
- Atraktívne odmeňovanie a bonusový system
- Rôzne firemné teambuildingové akcie
Informácie o výberovom konaní
Pre zaradenie do výberového procesu nám pošlite svoj životopis a motivačný list (oba v anglickom jazyku), na základe čoho následne pozveme najvhodnejších kandidátov na osobné pohovory.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Pozícia je vhodná pre kandidátov s vysokoškolským vzdelaním, ideálne v oblasti obchodu a manažmentu.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovednosť za vedenie vlastnej agendy
• Motivácia a drive
• Zmysel pre detail
• Cieľavedomý a proaktívny prístup k práci
• Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
• Sebestačnosť
• Predchádzajúce skúsenosti s predajom (min 2 roky)
• Predchádzajúce skúsenosti v medzinárodnom prostredí
• Predchádzajúce skúsenosti s vlastným podnikaním (výhodou)
• Motivácia a drive
• Zmysel pre detail
• Cieľavedomý a proaktívny prístup k práci
• Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
• Sebestačnosť
• Predchádzajúce skúsenosti s predajom (min 2 roky)
• Predchádzajúce skúsenosti v medzinárodnom prostredí
• Predchádzajúce skúsenosti s vlastným podnikaním (výhodou)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4228625
Dátum zverejnenia: 1.2.2022
2022-02-01
lokalita: Práca z domu Pozícia: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Produktový manažér Spoločnosť: BONARD
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac