Osobná & Office Asistentka pre výkonného riaditeľa (CEO)

BONARD

Miesto práce
Dunajská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Skvelá výkonná asistentka je ako letový dispečér v živote vyťaženého vrcholového manažéra. Jej hlavnou úlohou je nie len účinne spravovať rozvrh, schôdzky, pracovné cesty, stretnutia, no čiastočne aj osobné záväzky a tým mu vytvárať priestor, aby mohol úspešne navigovať rastúcu medzinárodnú spoločnosť cez dnešný náročný a rýchlo rozvíjajúci sa trh.

Študentom v prvom a druhom stupni štúdia vysokej školy ponúkame unikátnu príležitosť stať sa osobným asistentom pre výkonného riaditeľa, ktorý vedie mladý, multikultúrny a dynamicky rastúci tím 40 profesionálov pracujúcich v oblasti trhového prieskumu, zberu dát a navrhovaní strategických riešení pre vybranú medzinárodnú klientelu (našimi klientmi sú globálne investičné fondy, vlády, štáty, provincie a medzinárodné asociácie z oblasti cestovného ruchu a nehnuteľností).

Na pozíciu výkonnej asistentky potrebujeme niekoho, kto má zručnosti a postoje umožňujúce poskytnúť vynikajúcu administratívnu a strategickú podporu. Niekoho, kto sa dokáže kreatívne prispôsobiť rôznemu typu ľudí a situácií, aby dynamický pracovný deň nášho generálneho riaditeľa mohol ubiehať plynulo.

Ak máš motiváciu, pozitívny postoj, zmysel pre detail a dokonalosť, táto úloha Ti ponúkne jedinečnú príležitosť zdokonaliť Tvoje profesionálne schopnosti a zároveň obohatiť skúsenosti prostredníctvom spolupráce a interakcie s naším úspešným generálnym riaditeľom v náročnom medzinárodnom prostredí.

TVOJIMI HLAVNÝMI ÚLOHAMI BUDE:
1. Vystupovať ako alter-ego generálneho riaditeľa, byť prvým kontaktným bodom- je potrebné sa oboznámiť s menami, miestami a byť vždy jedným krokom pred vývojom udalostí
2. Spravovať komplexný kalendár generálneho riaditeľa a zabezpečiť všetky pracovné a osobné stretnutia, služobné cesty, rečnícke prejavy, rozhovory s médiami a oficiálny biznis s vládnymi orgánmi, veľvyslanectvami, notármi a podobne
3. Spolupracovať s COO a senior manažérmi na vnútropodnikovej agende a administratívnych úlohách ako: zosúladenie nákladov, faktúr, formálnych dohôd či zmlúv
4. Viesť reporty zo stretnutí zamestnancov a vedenia spoločnosti; následne rozdistribuovať akčné kroky
5. Schopnosť získať informácie potrebné na zefektívnenie a progress agendy generálneho riaditeľa
6. Manažovať korešpondenciu a komunikáciu generálneho riaditeľa, riešiť požiadavky/sťažnosti od zákazníkov
7. Poskytovať ad hoc pomoc pri projektoch, office manažmente a podobne, ak je to potrebné
8. Ísť príkladom v dodržiavaní a podporovaní silnej a rastúcej firemnej kultúry spoločnosti
9. Administratívna podpora a office management kancelárie v centre starého mesta v Bratislave

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Získaš možnosť pracovať a učiť sa po boku dynamického a inovatívneho generálneho riaditeľa
2. Nadobudneš SKÚSENOSŤ z medzinárodného a dynamického prostredia (v súčasnosti náš tím tvoria ľudia 7 národností, naša klientela je výlučne zahraničná)
3. Zažiješ príjemnú pracovnú atmosféru s fantastickými mladými ľuďmi, ktorí nie sú len kolegovia, ale aj priatelia
4. Získaš PODPORU tímu profesionálov ochotných vždy poradiť, pomôcť, povzbudiť a zároveň sa o nich naučíš veľa nového
5. Samozrejmosťou je FLEXIBILNÝ pracovný čas
6. Budeš súčasťou našich atraktívnych team-buildingov a iných firemných akcií
7. Určite uvítaš možnosť vzdelávania a PROFESIONÁLNEHO ROZVOJA aj vďaka rôznym kurzom, či coachingu
8. Poteší Ťa aj motivujúci systém odmeňovania

Informácie o výberovom konaní

Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, zašli svoje CV a motivačný list (oba v anglickom jazyku).

Keďže obvykle dostávame mnoho aplikácií, naša odpoveď môže byť oneskorená.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť predvídať a plánovať (!!!)
  • zdravý úsudok a logické myslenie
  • odhodlanie a zmysel pre povinnosť
  • proaktívny a nezávislý prístup
  • pozornosť k detailom a stanoveným lehotám; odovzdávanie spoľahlivých a dôkladne vypracovaných úloh
  • nezávislosť pri rozhodovaní a plnení úloh
  • rozhodnosť, schopnosť pracovať rýchlo a efektívne
  • primeraná odolnosť voči stresu
  • flexibilita a dostupnosť
  • predchádzajúca pracovná skúsenosti ako výkonná alebo osobná asistentka
  • a samozrejme schopnosť efektívne komunikovať v anglickom jazyku, ako aj v chápaní a ovládaní všetkých kancelárskych a webových nástrojov na pokročilej úrovni, ktorá Ti umožní zaradiť všetky vyššie uvedené zručnosti do Tvojej pracovnej agendy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Izáková
E-mail: poslať životopis
ID: 4074701  Dátum zverejnenia: 4.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 6 EUR/hod.