Marketing & Office asistent v medzinárodnej firme

BONARD

Miesto práce
Dunajská 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
5,80€/hod

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme mladého a ambiciózneho človeka na pozíciu asisistenta/asistentky, ktorý/á bude vypomáhať CEO a marketingovému manažérovi našej spoločnosti s organizovaním ich dennej agendy a zároveň zabezpečí hladký chod našej pobočky v Bratislave.

Ak si zorganizovaný mladý človek, ktorý hľadá príležitosť ako spojiť teóriu s praxou, chutí Ti marketing a manažment, máš cit pre detail, si charakter a chceš sa uchytiť v perspektívnej firme s ambíciou na sebe pracovať a kariérne rásť, radi Ti dáme príležitosť.

Študentom v prvom a druhom stupni štúdia vysokej školy ponúkame unikátnu príležitosť stať sa asistentom nášho CEO a tiež nášho marketingového manažéra. Spolu s ďalšími členmi manažmentu firmy vedú mladý, multikultúrny a dynamicky rastúci tím 40 profesionálov pracujúcich v oblasti trhového prieskumu, zberu dát a navrhovaní strategických riešení pre vybranú medzinárodnú klientelu (našimi klientmi sú globálne investičné fondy, vlády, štáty, provincie a medzinárodné asociácie z oblasti cestovného ruchu a nehnuteľností).

Ako medzinárodná firma pôsobíme už 11 rokov s 3 pobočkami v Európe (Rakúsko a Slovensko) a 1 v Číne (Tianjin), sme pridruženým členom UNTWO a ESOMAR. Viac informácií o našej firme je dostupných na našej webovej stránke www.bonard.com.

Ak si charakter, chceš to niekam dotiahnuť a veríš, že k úspechu sa nedá dostať skratkami, ale poctivou drinou, pošli nám svoje CV a niekoľko slov o sebe.

Tvoja agenda bude pozostávať z dvoch hlavných oblastí:
Asistencia pre CEO:
  • Spravovanie komplexného kalendára CEO
  • Zabezpečenie pracovných stretnutí (interných aj externých)
  • Zabezpečenie pracovných ciest a spracovavanie účtovníctva z pracovných ciest
  • Príprava celofiremných oznamov a komunikácie (draftovanie CEO emailov)
  • Implementácia rozhodnutí CEO do praxe a ich komunikácia teamu
  • Administratívna podpora (príprava zmlúv po formálnej stránke, cestovné náhrady, a iné) - Vyhľadávanie, zhromažďovanie a príprava podkladov potrebných pre chod CEO agendy
  • Komunikácia s dodávateľmi a partnermi firmy

Asistencia pre Marketingového manažéra:
  • asistencia pri organizovaní B2B marketingových & PR aktivít a eventov
  • asistencia pri implementácii náväzných klasických a digitálnych kampaní
  • asistencia pri tvorení a zdokonaľovaní marketingových databáz určených na získavanie potenciálnych zákazníkov (zahŕňa aj prieskum trhu), tzv. lead generation
  • realizovať aktivity na základe firemnej marketingovej & PR stratégie položenej na zdieľaní hodnotného obsahu (blogy, e-books, email marketing, infografiky, marketingové materiály, newsletters, podcasty, prezentácie, sociálne siete, tlačové správy, trhové analýzy a štúdie, videá a podobne)
  • asistovať s prípravou marketingových brífingov a brífingov na stretnutia pre marketingového manažéra ako aj vedenie spoločnosti

Office Management:
  • Administratívne úlohy súvisiace s chodom kancelárie.
  • Spracovanie a triedenie došlej pošty, zasielanie pošty, príprava pošty na odoslanie.
  • Sledovanie a podľa potreby dopĺňanie stavu zásob (kancelársky materiál,občerstvenie,...).
  • Koordinácia a komunikácia s dodávateľmi (upratovacia služba, prenajímateľ, ...).
  • Zabezpečenie úpravy rokovacích miestností a občerstvenia pre návštevy. - Pomoc s úpravou kancelárií.
  • Pomoc s prípravou a organizáciou pracovných stretnutí.
  • Agenda súvisiaca s návštevou úradov, notára, a podobne.
  • Administratívna pomoc členom teamu
  • Pomoc pri organizovaní interných pracovných stretnutí, tréningov, team buildingov a podobne.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoluprácou s nami získaš:
  • Príležitosť sa učiť a kariérne rásť priamo pod dohľadom CEO.
  • Skúsenosti s prácou v medzinárodnej firme.
  • Osvojenie si poznanie sektorov svetového cestovného ruchu a real estate.
  • Príležitosť dlohdobej spolupráce a kariérneho rastu s firmou.
  • Flexibilný pracovný čas.
  • Možnosť pracovať aj z domu (1 deň do týždňa).
  • Prácu v mladom, ambicióznom a inteligentnom kolektíve.
A k tomu všetkému budeš súčasťou atraktívnych teambuildingov.

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je vhodná pre študentov vysokej školy.
Pre zaradenie do výberového procesu nám, prosím, pošlite Vaše CV v anglickom jazyku a stručný e-mail prečo sa považujete za vhodného kandidáta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Zdravá ctižiadostivosť; chuť učiť sa a kariérne rásť.
  • Organizovanosť a zmysel pre poriadok.
  • Zmysel pre zodpovednosť a cit pre detaily.
  • Efektívna komunikácia a prirodzený rešpekt.
  • Schopnosť sebareflexie a chuť na sebe pracovať a zlepšovať sa.
  • Flexibilita a schopnosť plánovať.
  • Charizma a pozitívna životná filozofia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BONARD is an established reputable consultancy in the field of international student sector and real estate student housing segment (ESOMAR member, 14 years market experience). We provide market research and business development to over 100 governments, institutions, investors and diverse group of high ranking companies all over the globe. Our international team (40 pax, 4 offices, 8 nationalities) is highly dynamic and innovative. Our employees are committed to great outcomes and extraordinary results.

Company website: https://bonard.com/
Company video: https://youtu.be/a2_jzZKklns

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Izáková
E-mail: poslať životopis
ID: 3725861  Dátum zverejnenia: 26.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5,80€/hod