Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny/a asistent/tka v právnej kancelárii
BOĽOŠ & PARTNERS s.r.o.
Miesto práce
Dunajská 48, Bratislava
Dunajská 48, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2018
01.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
Ponúkaná základná mzda predstavuje 900 EUR brutto + v závislosti od skúsenosti záujemkyne/záujemcu ponúkame k odmene aj adekvátnu variabilnú zložku.
Ponúkaná základná mzda predstavuje 900 EUR brutto + v závislosti od skúsenosti záujemkyne/záujemcu ponúkame k odmene aj adekvátnu variabilnú zložku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náš tím advokátskej kancelárie s miestom pôsobenia v Banskej Bystrici, Košiciach a v Bratislave hľadá do bratislavskej pobočky na uvoľnené pracovné miesto právnu asistentku/asistenta na trvalý pracovný pomer. Pracovná doba je od 8:00 do 17:00 s hodinovou prestávkou na obed. Pracovné prostredie je moderné a v blízkom centre mesta na Dunajskej ulici. Asistentka/asistent je pre nás dôležitou osobou vytvárajúcou zázemie pre našu internú činnosť ako aj spojenie medzi interným tímom a externým prostredím a nevyhnutnou podporou pre vrcholový manažment našej firmy, preto sa snažíme o pracovné prostredie, ktoré prináša spokojnosť všetkým zamestnancom našej spoločnosti. Od našej novej kolegyne/kolegu očakávame skúsenosti so štandardnou administratívnou agendou spojenou s evidenciou prijatej a odoslanej pošty, prácou s dokumentami, prácou s počítačovými aplikáciami, emailovou a telefonickou komunikáciou, objednávaním kancelárskych a iných potrieb a zásob, organizovaním stretnutí a porád a zabezpečovaní ostatných asistentských činností podľa aktuálnych požiadaviek nášho tímu. Nakoľko predmetom našej činnosti je poskytovanie právnych služieb, náplň práce asistentky/asistenta obsahuje aj prípravu jednoduchých právnych podaní a umožňuje tak získať základný právny prehľad, ktorý je následne využiteľný aj pre jej/jeho ďalší život. Skúsenosti s vedením chodu právnej kancelárie a vedomosti spojené s právnou oblasťou sú vítané. Nakoľko činnosť našej kancelárie má presah aj do zahraničia, základné komunikačné zručnosti v anglickom jazyku považujeme za nevyhnutnosť. Ponúkaná základná mzda predstavuje 900 EUR brutto + v závislosti od skúsenosti záujemkyne/záujemcu ponúkame k odmene aj adekvátnu variabilnú zložku.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v kamarátskom kolektíve
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- parkovacie miesto v mieste práce
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách, seminároch, školeniach
- parkovacie miesto v mieste práce
- príspevok na stravu nad rámec zákona
Informácie o výberovom konaní
Uchádzači, ktorí budú spĺňať podmienky, budú pozvaní na osobný rozhovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Právo, obchod, administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- schopnosť prispôsobiť sa ad hoc situáciam
- cit pre time management a organizovanosť
- komunikatívnosť, proaktívne myslenie a časová flexibilita
- cit pre time management a organizovanosť
- komunikatívnosť, proaktívne myslenie a časová flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária BOĽOŠ & PARTNERS s.r.o. poskytuje komplexné právne služby na slovenskom trhu už viac ako 10 rokov.
Profesionálnym pro-klientským prístupom a komplexnými riešeniami na kľúč rozvíjame našu reputáciu uznávaných špecialistov. Naším cieľom je byť celoštátne najvyhľadávanejším právnym centrom s jedinečným konceptom poskytovania komplexného spektra služieb.
Zdieľame súbor hodnôt a dbáme na firemnú kultúru, ktorá sa odráža v našom prístupe ku klientom, kolegom a spoločnosti.
Profesionálnym pro-klientským prístupom a komplexnými riešeniami na kľúč rozvíjame našu reputáciu uznávaných špecialistov. Naším cieľom je byť celoštátne najvyhľadávanejším právnym centrom s jedinečným konceptom poskytovania komplexného spektra služieb.
Zdieľame súbor hodnôt a dbáme na firemnú kultúru, ktorá sa odráža v našom prístupe ku klientom, kolegom a spoločnosti.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3399946
Dátum zverejnenia: 24.5.2018
2018-05-24
lokalita: Dunajská 48, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: BOĽOŠ & PARTNERS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Ponúkaná základná mzda predstavuje 900 EUR brutto + v závislosti od skúsenosti záujemkyne/záujemcu ponúkame k odmene aj adekvátnu variabilnú zložku.