Miesto práce City Business Center V., Karadžičova, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto) Od 1 400 EUR/mesiacMinimálna ponuka pre túto pozíciu je 1400 € mesačne v hrubom pri plnom úväzku. Avšak našim cieľom je spravodlivé odmeňovanie našich zamestnancov, preto môže byť nástupná mzda vyššia, odzrkadľujúc doterajšie skúsenosti a zručnosti.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme Administrátora/ku Fondov, ktorý/á sa pridá k nášmu dynamickému tímu a prispeje k nášmu rastu v oblasti financií v medzinárodnom prostredí.
Tvoje hlavné zodpovednosti budú zahŕňať najmä:
Denné spracovanie investícií a neobchodných transakcií: Zaistenie presnosti a efektívnosti účtovných činností v medzinárodnom kontexte
Detailná kontrola bankových výpisov a zostatkov: Zosúlaďovanie bankových/brokerských výpisov a zabezpečenie správnosti finančných údajov
Oceňovanie portfólií a výpočty: Presné oceňovanie investícií, výpočet prírastkov príjmov, výdavkov, manažérskych/výkonnostných poplatkov a čistej hodnoty aktív (NAV)
Príprava finančných výkazov: Zostavovanie výkazov aktív a pasív, operácií a zmien v čistých aktívach podľa potrieb klientov
Komunikácia s externými partnermi: Koordinácia s bankami, správcami, audítormi, právnikmi, sprostredkovateľmi a ďalšími medzinárodnými partnermi
Zabezpečenie platieb a správa finančných transakcií: Riadenie platieb faktúr, poplatkov a iných finančných transakcií
Zverejňovanie čistých hodnôt aktív (NAV): Tvorba a distribúcia finančných správ pre interné a externé potreby
Zamestnanecké výhody, benefity
Primerané finančné ohodnotenie podľa tvojich kvalifikácií a skúseností.
Garantovaný 13. plat.
Sick days.
Finančná podpora pri pracovnej neschopnosti.
Stravné plne hradené spoločnosťou.
Výber medzi Multisport kartou alebo mesačným príspevkom na šport a kultúru.
Mesačný príspevok na dochádzanie.
Ovocie a nápoje priamo v kancelárii.
Príležitostná prácu z domu.
Možnosti osobného a profesionálneho rastu.
Celofiremné, aj tímové aktivity a podujatia.
Informácie o výberovom konaní
U nás v Bolder Group podporujeme rovnosť príležitostí.
Usilujeme sa podporovať rozmanitosť vo všetkých jej formách – vrátane veku, rasy, etnického pôvodu, národnosti, pohlavia, rodovej identity, sexuálnej orientácie, náboženského presvedčenia, fyzických schopností, osobnostných čŕt a životných skúseností – na všetkých úrovniach a oddeleniach.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie v oblasti účtovníctva, financií alebo ekvivalentného typu.
Záujem o finančné trhy a investičný sektor. Predchádzajúce skúsenosti v tejto oblasti sú veľkou výhodou.
Plynulá znalosť anglického jazyka (ústne aj písomne).
Výborná znalosť Microsoft Office.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bolder offers unique career opportunities for professionals who thrive in teamwork across multiple jurisdictions, drawing upon an international network of expertise and client teams. Our teams provide a supportive environment where staff members are mentored by experienced colleagues and encouraged to take ownership of local and cross-border projects.
We are an independent global service provider of corporate, funds, governance and private solutions to asset managers, corporations, multinationals, as well as high net-worth individuals.
Bolder is present in 18 countries.