Можливість для людей з України
Logo Bolder Slovakia s. r. o.

Administrátor/ka Fondov

Bolder Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Staromestská 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 350 EUR/mesiacMinimálna ponuka pre túto pozíciu je 1350 € mesačne v hrubom pri plnom úväzku. Avšak našim cieľom je spravodlivé odmeňovanie našich zamestnancov, preto môže byť nástupná mzda vyššia, odzrkadľujúc doterajšie skúsenosti a zručnosti.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme Administrátora/ku Fondov, ktorý/á sa pridá k našemu tímu a pomôže nám posúvať sa vpred v oblasti financií v medzinárodnej spoločnosti.

Tvoje hlavné zodpovednosti budú zahŕňať:

- Denné spracovanie investícií a neobchodných transakcií

- Detailnú kontrolu bankových výpisov účtov a zostatkov

- Oceňovanie portfólií a presný výpočet prírastkov príjmov, výdavkov a poplatkov

- Komunikáciu s bankami, správcami, audítormi, právnikmi, sprostredkovateľmi, investičnými poradcami, investičnými manažérmi a investormi

- Zabezpečenie platieb faktúr, poplatkov, kompenzácií a iných transakcií

- Zverejňovanie čistých hodnôt aktív a prípravu súvisiacich správ

- Všeobecné plnenie úloh týkajúcich sa účtovníctva, administratívy a iných povinností súvisiacich s touto pozíciou

Zamestnanecké výhody, benefity

- U nás sa môžeš tešiť na primerané finančné ohodnotenie zohľadňujúce tvoje skúsenosti, spolu s garantovaným 13. platom.

- U nás budeš mať možnosť osobného a profesionálneho rastu, s príležitosťami na odborný rozvoj v našej spoločnosti a jej dcérskych firmách.

- Naše benefity zahŕňajú aj sick days dvakrát ročne a finančnú podporu v prípade pracovnej neschopnosti, aby si sa mohol/a sústrediť na zdravie a pohodu.

- K dispozícii ti je plne hradené stravné, výber medzi Multisport kartou alebo finančným príspevkom na šport a kultúru, mesačný príspevok na dochádzanie a ovocie a nápoje v kancelárii každý deň.

- Okrem toho ti tiež po zauční ponúkame možnosť príležitostnej práce z domu, aby sme ti umožnili flexibilnejšie pracovné podmienky.

- A aby si sa u nás cítil/a ako súčasť tímu, organizujeme pre našich zamestnancov aj rôzne aktivity a podujatia.

Tak sa neváhaj pripojiť k nášmu kolektívu a napredovať s nami!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie v oblasti účtovníctva, financií alebo ekvivalentného typu.

- Záujem o finančné trhy a investičný sektor. Predchádzajúce skúsenosti v tejto oblasti sú veľkou výhodou.

- Plynulá znalosť anglického jazyka (ústne aj písomne).

- Výborná znalosť Microsoft Office.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bolder offers unique career opportunities for professionals who thrive in teamwork across multiple jurisdictions, drawing upon an international network of expertise and client teams. Our teams provide a supportive environment where staff members are mentored by experienced colleagues and encouraged to take ownership of local and cross-border projects.

We are an independent global service provider of corporate, funds, governance and private solutions to asset managers, corporations, multinationals, as well as high net-worth individuals.
Bolder is present in 18 countries.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Tomáš Balogh
E-mail: poslať životopis
ID: 4679338  Dátum zverejnenia: 26.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac