Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor/-ka internetového obchodu
BODY FIT s. r. o.
Miesto práce
Gogoľova 18, 851 01 Petržalka
Gogoľova 18, 851 01 Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
520 - 1 000 EUR/mesiacPlný úväzok: 520 € brutto fixná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy od 250 €
520 - 1 000 EUR/mesiacPlný úväzok: 520 € brutto fixná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy od 250 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš zaujímavú prácu v menšom kolektíve a máš vzťah k zdravému životnému štýlu? Bavila by Ťa práca v takomto prostredí? Navyše k tomu rád komunikuješ s ľuďmi a riešiš ich požiadavky?
Do nášho tímu v rámci e-shopu hľadáme šikovného administrátora/administrátorku s motiváciou a chuťou učiť sa nové veci a zaujímať sa o dianie vo firme. Nemáš veľmi skúsenosti s prácou v e-shope? Nevadí, pozícia je vhodná aj pre absolventa. Potrebné Ťa radi naučíme.
Čo by bolo Tvojou náplňou práce?
- Kompletné vybavovanie objednávok zákazníkov
- Práca s fakturačným, skladovým a administratívnym systémom e-shopu, MS Office
- Objednávanie tovaru od dodávateľov
- Príjem a kontrola tovaru od dodávateľov
- Práca v sklade – príprava a balenie objednávok
- Customer service - telefonická, mailová a osobná komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi
- Inventarizácia skladových zásob
- Vystavovanie dokladov – práca s registračnou pokladnicou
- V rámci aktívneho prístupu spolupráca na rôznych ďalších úlohách a projektoch
Do nášho tímu v rámci e-shopu hľadáme šikovného administrátora/administrátorku s motiváciou a chuťou učiť sa nové veci a zaujímať sa o dianie vo firme. Nemáš veľmi skúsenosti s prácou v e-shope? Nevadí, pozícia je vhodná aj pre absolventa. Potrebné Ťa radi naučíme.
Čo by bolo Tvojou náplňou práce?
- Kompletné vybavovanie objednávok zákazníkov
- Práca s fakturačným, skladovým a administratívnym systémom e-shopu, MS Office
- Objednávanie tovaru od dodávateľov
- Príjem a kontrola tovaru od dodávateľov
- Práca v sklade – príprava a balenie objednávok
- Customer service - telefonická, mailová a osobná komunikácia so zákazníkmi, dodávateľmi
- Inventarizácia skladových zásob
- Vystavovanie dokladov – práca s registračnou pokladnicou
- V rámci aktívneho prístupu spolupráca na rôznych ďalších úlohách a projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
– Priateľská atmosféra a mladý kolektív
– Možnosť sebarealizácie a osobný prínos v rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
– Odborný rast - znalosti a vedomosti v oblasti doplnkov výživy a zdravých potravín, zdravého životného štýlu,
– Znalosti v rámci organizácie práce, multitaskingu a time manažmentu
– Zlepšenie komunikačných zručností
– Možnosť získania cenných skúseností
– Zamestnanecké zľavy na všetky produkty
– Možnosť sebarealizácie a osobný prínos v rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
– Odborný rast - znalosti a vedomosti v oblasti doplnkov výživy a zdravých potravín, zdravého životného štýlu,
– Znalosti v rámci organizácie práce, multitaskingu a time manažmentu
– Zlepšenie komunikačných zručností
– Možnosť získania cenných skúseností
– Zamestnanecké zľavy na všetky produkty
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pozíciu nám pošlite prosím svoj profesijný životopis do 4.12.2019 e-mailom na adresu [email protected]. Telefonicky budeme pozývať uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené požiadavky. Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– Veľmi dobré komunikačné schopnosti
– Schopnosť pracovať pod tlakom
– Zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita
– Príjemné vystupovanie
– Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
– Pružnosť v myslení
– Základné PC zručnosti sú nutnosťou
– Znalosť doplnkov výživy a skúsenosť v tejto oblasti je výhodou
– Schopnosť pracovať pod tlakom
– Zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita
– Príjemné vystupovanie
– Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
– Pružnosť v myslení
– Základné PC zručnosti sú nutnosťou
– Znalosť doplnkov výživy a skúsenosť v tejto oblasti je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BODY FIT s. r. o., ktorá prevádzkuje značku FITHAM a BESTBODY je rýchlo rozvíjajúca sa firma, ktorá poskytuje predaj fitness vybavenia, bežeckých trenažérov, posilňovacích strojov, elektrobicyklov, športovej výživy či vybavenia pre bojové športy v rozsahu viac ako 100 značiek a 10 000 rôznych produktov. V rámci celého Slovenska poskytuje služby ako doručenie aj nadrozmerných zásielok priamo zákazníkovi, profesionálne poradenstvo alebo servis a montáž zariadení priamo u zákazníka.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2573657
Dátum zverejnenia: 27.11.2019
2019-11-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Nákupca, Office manager Spoločnosť: BODY FIT s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 520 - 1 000 EUR/mesiacPlný úväzok: 520 € brutto fixná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy od 250 €