1 200 EUR

HR Generalist

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Celková mzda (brutto)
1 200 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho HR tímu hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Generalist. Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého človeka, ktorý bude mať v sebe zmysel pre detail, bude mať prehľad v HR problematike a bude mať svoju prácu rád.

V práci sa budeš venovať hlavne týmito oblasťami:

Pracovno-právna agenda:
• Príprava všetkých dokumentov (pracovné zmluvy, zmeny, dodatky a pod.)
• Starostlivosť a kompletizácia zložiek zamestnancov
• HR administrácia v interných systémoch a aplikáciách
• Správa interného HR systému
• Zodpovednosť za aktualizáciu smerníc v rámci zverenej agendy

Podklady na mzdy:
• Správa dochádzkového systému
• Príprava vstupov pre mzdovú učtáreň (externá)
• Komunikácia s manažérmi pri kompletizácii podkladov
• Kontrola výstupov mzdovej účtárne

Reporting:
• Pravidelný reporting (voči centrále a podľa interných potrieb)
• Generické kontroly (vykonáva kontrolné mechanizmy pre HR procesy)

Agenda BoZP a PO:
• Zabezpečenie pravidelných povinných školení s externým dodávateľom

CSR aktivity a HR projekty
• Zodpovednosť za zverené HR projekty

Je pre nás takisto dôležitá zastupiteľnosť HR Business Partnera v prípade potreby.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

min. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v silnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá má svoje meno na trhu práce
- Práca v tíme, v ktorom Ti vždy niekto poradí a budeš sa cítiť dobre
- Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
- Zvýhodnené finančné produkty banky
- 5 dní dovolenky navyše
- Stravné v hodnote 4,50€ plne hradené zamestnávateľom
- Možnosť využitia 2 Sick Days
- Cafeteria systém
- Loyality bonus
- Multisport karta
- Firemné mimopracovné aktivity - Cetelem víkend, teambuldingy a iné

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo by si mal/a spĺňať, aby sme boli kolegovia?
• Prax v HR oblasti min. 4 roky
• Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom).
• Znalosť zákonníka práce
• MS Office na pokročilej úrovni

• Dôležitá je pre nás tímovosť a proaktivita
• Samostatnosť, precíznosť, orientácia na detail
• Schopnosť hľadať riešenia a byť samostatná/ý
• Optimistická povaha a chuť učiť sa nové veci
• Skúsenosť s pečením sladkostí :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.
Vo Francúzsku predstavila spoločnosť Cetelem spotrebiteľský úver v roku 1953 a internetový úver v roku 1997. Vo Francúzsku a Európe je spoločnosť v poskytovaní kompletnom balíku úverov súkromným osobám na podporu ich projektov jednotkou na trhu.
Cetelem je tiež obchodným partnerom pre banky a poisťovne, on-line obchodníkov a maloobchodníkov, ktorí využívajú svoje odborné znalosti v sektore spotrebiteľských úverov.
Cetelem ako patrón zodpovedného poskytovania úverov, sa zaväzuje ponúkať svojim zákazníkom najvhodnejšie ponuky prostredníctvom svojho obchodného prístupu, tiež prostredníctvom podpornej politiky spoločnosti a programov finančnej gramotnosti.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Karadžičova 2
811 08 Bratislava
http://www.cetelem.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Hana Štefeková
E-mail: poslať životopis
ID: 3759253   Dátum zverejnenia: 10.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   min. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta