HR Generalist

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacmin. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho HR tímu hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Generalist. Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého človeka, ktorý bude mať v sebe zmysel pre detail, bude mať prehľad v HR problematike a bude mať svoju prácu rád.

V práci sa budeš venovať hlavne týmito oblasťami:

Pracovno-právna agenda:
• Príprava všetkých dokumentov (pracovné zmluvy, zmeny, dodatky a pod.)
• Starostlivosť a kompletizácia zložiek zamestnancov
• HR administrácia v interných systémoch a aplikáciách
• Správa interného HR systému
• Zodpovednosť za aktualizáciu smerníc v rámci zverenej agendy

Podklady na mzdy:
• Správa dochádzkového systému
• Príprava vstupov pre mzdovú učtáreň (externá)
• Komunikácia s manažérmi pri kompletizácii podkladov
• Kontrola výstupov mzdovej účtárne

Reporting:
• Pravidelný reporting (voči centrále a podľa interných potrieb)
• Generické kontroly (vykonáva kontrolné mechanizmy pre HR procesy)

Agenda BoZP a PO:
• Zabezpečenie pravidelných povinných školení s externým dodávateľom

CSR aktivity a HR projekty
• Zodpovednosť za zverené HR projekty

Je pre nás takisto dôležitá zastupiteľnosť HR Business Partnera v prípade potreby.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v silnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá má svoje meno na trhu práce
- Práca v tíme, v ktorom Ti vždy niekto poradí a budeš sa cítiť dobre
- Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
- Zvýhodnené finančné produkty banky
- 5 dní dovolenky navyše
- Stravné v hodnote 4,50€ plne hradené zamestnávateľom
- Možnosť využitia 2 Sick Days
- Cafeteria systém
- Loyality bonus
- Multisport karta
- Firemné mimopracovné aktivity - Cetelem víkend, teambuldingy a iné

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo by si mal/a spĺňať, aby sme boli kolegovia?
• Prax v HR oblasti min. 4 roky
• Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom).
• Znalosť zákonníka práce
• MS Office na pokročilej úrovni

• Dôležitá je pre nás tímovosť a proaktivita
• Samostatnosť, precíznosť, orientácia na detail
• Schopnosť hľadať riešenia a byť samostatná/ý
• Optimistická povaha a chuť učiť sa nové veci
• Skúsenosť s pečením sladkostí :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.

Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3759253  Dátum zverejnenia: 10.9.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacmin. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta