Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Generalist
BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacmin. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta
1 200 EUR/mesiacmin. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho HR tímu hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu HR Generalist. Hľadáme zodpovedného a spoľahlivého človeka, ktorý bude mať v sebe zmysel pre detail, bude mať prehľad v HR problematike a bude mať svoju prácu rád.
V práci sa budeš venovať hlavne týmito oblasťami:
Pracovno-právna agenda:
• Príprava všetkých dokumentov (pracovné zmluvy, zmeny, dodatky a pod.)
• Starostlivosť a kompletizácia zložiek zamestnancov
• HR administrácia v interných systémoch a aplikáciách
• Správa interného HR systému
• Zodpovednosť za aktualizáciu smerníc v rámci zverenej agendy
Podklady na mzdy:
• Správa dochádzkového systému
• Príprava vstupov pre mzdovú učtáreň (externá)
• Komunikácia s manažérmi pri kompletizácii podkladov
• Kontrola výstupov mzdovej účtárne
Reporting:
• Pravidelný reporting (voči centrále a podľa interných potrieb)
• Generické kontroly (vykonáva kontrolné mechanizmy pre HR procesy)
Agenda BoZP a PO:
• Zabezpečenie pravidelných povinných školení s externým dodávateľom
CSR aktivity a HR projekty
• Zodpovednosť za zverené HR projekty
Je pre nás takisto dôležitá zastupiteľnosť HR Business Partnera v prípade potreby.
V práci sa budeš venovať hlavne týmito oblasťami:
Pracovno-právna agenda:
• Príprava všetkých dokumentov (pracovné zmluvy, zmeny, dodatky a pod.)
• Starostlivosť a kompletizácia zložiek zamestnancov
• HR administrácia v interných systémoch a aplikáciách
• Správa interného HR systému
• Zodpovednosť za aktualizáciu smerníc v rámci zverenej agendy
Podklady na mzdy:
• Správa dochádzkového systému
• Príprava vstupov pre mzdovú učtáreň (externá)
• Komunikácia s manažérmi pri kompletizácii podkladov
• Kontrola výstupov mzdovej účtárne
Reporting:
• Pravidelný reporting (voči centrále a podľa interných potrieb)
• Generické kontroly (vykonáva kontrolné mechanizmy pre HR procesy)
Agenda BoZP a PO:
• Zabezpečenie pravidelných povinných školení s externým dodávateľom
CSR aktivity a HR projekty
• Zodpovednosť za zverené HR projekty
Je pre nás takisto dôležitá zastupiteľnosť HR Business Partnera v prípade potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v silnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá má svoje meno na trhu práce
- Práca v tíme, v ktorom Ti vždy niekto poradí a budeš sa cítiť dobre
- Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
- Zvýhodnené finančné produkty banky
- 5 dní dovolenky navyše
- Stravné v hodnote 4,50€ plne hradené zamestnávateľom
- Možnosť využitia 2 Sick Days
- Cafeteria systém
- Loyality bonus
- Multisport karta
- Firemné mimopracovné aktivity - Cetelem víkend, teambuldingy a iné
- Práca v tíme, v ktorom Ti vždy niekto poradí a budeš sa cítiť dobre
- Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
- Zvýhodnené finančné produkty banky
- 5 dní dovolenky navyše
- Stravné v hodnote 4,50€ plne hradené zamestnávateľom
- Možnosť využitia 2 Sick Days
- Cafeteria systém
- Loyality bonus
- Multisport karta
- Firemné mimopracovné aktivity - Cetelem víkend, teambuldingy a iné
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo by si mal/a spĺňať, aby sme boli kolegovia?
• Prax v HR oblasti min. 4 roky
• Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom).
• Znalosť zákonníka práce
• MS Office na pokročilej úrovni
• Dôležitá je pre nás tímovosť a proaktivita
• Samostatnosť, precíznosť, orientácia na detail
• Schopnosť hľadať riešenia a byť samostatná/ý
• Optimistická povaha a chuť učiť sa nové veci
• Skúsenosť s pečením sladkostí :)
• Prax v HR oblasti min. 4 roky
• Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom i písmom).
• Znalosť zákonníka práce
• MS Office na pokročilej úrovni
• Dôležitá je pre nás tímovosť a proaktivita
• Samostatnosť, precíznosť, orientácia na detail
• Schopnosť hľadať riešenia a byť samostatná/ý
• Optimistická povaha a chuť učiť sa nové veci
• Skúsenosť s pečením sladkostí :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.
Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.
Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3744679
Dátum zverejnenia: 21.8.2019
2019-08-21
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, HR Koordinátor, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacmin. 1 200€ brutto, finálna suma závisí od schopností a skúseností vybraného kandidáta