Špecialista podpory Facility

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
Twin City A, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac900 € brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš pracovnú pozíciu kde ukážeš svoje skúsenosti v administratíve? Ak áno, staň sa súčasťou nášho tímu BNP Paribas Personal Finance SA.

Tvojou náplňou práce bude hlavne:
• Starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty
• Zodpovednosť vedenia archívu dokumentov
• Prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
• Údržba recepcie a denný chod pobočky
• Denná kontrola stavu kuchyniek, odkladanie a dopĺňanie inventáru
• Prepájanie telefonických hovorov
• Príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
• Operatívna komunikácia so správcom, údržbou a SBS budovy

Zamestnanecké výhody, benefity

- Ponúkame Ti prostredie modernej zahraničnej banky, ktorá má svoje meno na trhu
- Stravné vo výške 4,50€ Ti plne hradíme, žiadne zrážky zo mzdy.
- Dovolenku má rád každý, aj my. Preto Ti jej dáme ešte o 5 dní viac.
- Si fakt šikovná/ý? Ukáž sa nám a my Ti otvoríme dvere v rámci celej spoločnosti.
- Potrpíme si na kvalitnom zaškolení, aby si to všetko zvládol a navyše budeš mať okolo seba kolegov, ktorí Ti vždy pomôžu.
- Systém cafeteria poznáš? Počas pracovného pomeru zbieraš body, aby si ich mohol využiť, na čo budeš chcieť.
- Loyality Bonus - jednoduché. Čím dlhšie si u nás, tým vyšší je bonus.
- Zamestnanci majú takisto možnosť využívať niektoré produkty, dokonca ešte výhodnejšie ako bežný klient
- 2x do roka môžeš využiť Sick Day
- Rád športuješ? Využi možnosť Multisport karty
- mnoho iných, ktoré Ti radi vysvetlíme na pohovore

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA.
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Budeme radi, ak :
- budeš príjemná a komunikatívna osoba
- bude sa dať na Teba spoľahnúť a zodpovednosť máš prirodzene v sebe
- ak sa budeš chcieť naučiť nové veci
- ak budeš vedieť po anglicky na komunikatívnej úrovni
- ak ti nebude cudzí dobrý time managment a organizačne sa budeš vedieť zladiť
- ak si potrpíš na detail a máš rád/rada precíznu prácu
- Tvojou výhodou bude prax v administratíve a predchádzajúca skúsenosť v prostredí medzinárodnej firmy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.

Od roku 2016 sme sa stali pobočkou zahraničnej banky, špecializujúca sa na poskytovanie spotrebiteľských úverov : nákup na splátky, osobné pôžičky a kreditné karty.
Cetelem sa spája s inováciami v oblasti spotrebiteľského financovania. Ako prví sme uviedli na trh nový distribučný kanál pre úverové produkty. Vďaka jedinečnej technológii umožňujeme získať pôžičku cez Internet a okrem pohodlia vybavenia, jedinečnou výhodou je okamžitý výsledok posúdenia, ktorý žiadateľovi poskytne systém automatického spracovania.
Našou víziou je byť prvou voľbou pre úver a pomáhame tak uskutočniť plány našich klientov.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3717058  Dátum zverejnenia: 15.7.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiac900 € brutto