Recepčná / Front Desk Assistant

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky

Miesto práce
TWIN CITY A, Karadžičová 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2018
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáš pracovnú pozíciu kde ukážeš svoje skúsenosti v administratíve? Ak áno, staň sa súčasťou nášho tímu BNP Paribas Personal Finance SA.

Tvojou náplňou práce bude:
• prijímanie a starostlivosť o klientov a ostatných návštev (zabezpečenie informácii a pomoci, poskytovanie inštrukcií, príprava občerstvenia, ...)
• vedenie knihy návštev a vydávanie visitorských kariet
• starostlivosť o firemnú poštu, triedenie a evidencia pošty
• objednávanie občerstvenia, spotrebného materiálu a kancelárskych potrieb, ako aj kontrola spotreby a stavu skladu
• prepojovanie telefonických hovorov
• príprava a starostlivosť o zasadacie miestnosti
• údržba recepcie
• zodpovednosť a starostlivosť o vedenie archívu
• facility manažment: komunikácia so správcom, údržbou a SBS budovy
občasné kontroly dodržiavania pravidiel parkovania

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zaujímavá a zodpovedná práca
• Zázemie silnej medzinárodnej finančnej skupiny
• Práca v priateľskom tíme
• Motivujúci odmeňovací systém
• Možnosť kariérneho a osobnostného rozvoja
• Zvýhodnené finančné produkty pre zamestnancov
• 5 dní dovolenky naviac
• Sick days
• Zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov
• Firemné mimopracovné aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v spoločnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA.
Z kapacitnych dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2017 (ostáva ešte 18 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

● ukončené min. stredoškolské vzdelanie
● aktívna znalosť anglického jazyka
● veľmi dobrá znalosť práce s PC (Word, Excel, Internet)
● veľmi dobrá úroveň osobného vystupovania, telefonického a písomného prejavu
● veľmi dobrá orientácia v chode spoločnosti Cetelem (pracovník získa v rámci dlhodobého zaškolenia / nutnosť 3-6 mesiacov)
● dobrý time management, organizačné zručností, zodpovedná a precízna osobnosť
● výhodou je prax v administratíve a predchádzajúca skúsenosť v prostredí medzinárodnej firmy
● znalosť administratívnych postupov
● proaktivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cetelem je obchodnou značkou spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, dcérskej spoločnosti BNP Paribas Group, ktorá je lídrom v poskytovaní spotrebiteľských úverov vo Francúzsku a Európe.
Vo Francúzsku predstavila spoločnosť Cetelem spotrebiteľský úver v roku 1953 a internetový úver v roku 1997. Vo Francúzsku a Európe je spoločnosť v poskytovaní kompletnom balíku úverov súkromným osobám na podporu ich projektov jednotkou na trhu.
Spoločnosť Cetelem je tiež obchodným partnerom pre banky a poisťovne, on-line obchodníkov a maloobchodníkov, ktorí využívajú svoje odborné znalosti v sektore spotrebiteľských úverov.
Spoločnosť Cetelem ako patrón zodpovedného poskytovania úverov, sa zaväzuje ponúkať svojim zákazníkom najvhodnejšie ponuky prostredníctvom svojho obchodného prístupu, tiež prostredníctvom podpornej politiky spoločnosti a programov finančnej gramotnosti.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky
Karadžičova 2
812 08 Bratislava
http://www.cetelem.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Sonia Slavkay
Tel.: 0259342115
E-mail: poslať životopis
ID: 2986305   Dátum zverejnenia: 1.12.2017