Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník kontaktného centra (Customer Service Administrator) nástup k 1.11.2023
BNP Paribas Cardif Poisťovna, a.s.
Miesto práce
Sky Park Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Sky Park Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
1.11.2023
1.11.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiac(Mzda je uvedená pre plný úväzok. Pre skrátený úväzok 0,75 sa alikvotne upraví) + Možnosť ovplyvniť príjem svojím výkonom: motivačné kvartálne odmeny.
1 050 EUR/mesiac(Mzda je uvedená pre plný úväzok. Pre skrátený úväzok 0,75 sa alikvotne upraví) + Možnosť ovplyvniť príjem svojím výkonom: motivačné kvartálne odmeny.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do kľúčového oddelenia spoločnosti, ktoré zabezpečuje komunikáciu s klientami, hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu. Stane sa súčasťou menšieho priateľského tímu, kde vládne dobrá nálada, nadhľad a chuť ťahať za jeden povraz. Každý z nás prispieva k tomu, aby naše služby boli kvalitné, zrozumiteľné a ľahko prístupné.
Hlavné činnosti operátora klientskeho centra sú:
* komunikácia s klientami a vybavovanie ich požiadaviek, klienti nás kontaktujú telefonicky alebo e-mailom.
* registrácia poistných udalostí
* poskytovanie informácií o poistných zmluvách a poistných udalostiach
Nepredávame ani neponúkame žiadne produkty ani služby.
Pracujeme v pracovné dni (nie cez víkendy a sviatky) od 8,00 do 16,00.
Obsadzujeme jednu pozíciu na plný úväzok (40 hodín týždenne)
a súčasne druhú pozíciu na skrátený pracovný úväzok 75% (pracovný čas 30 hodín týždenne).
Hlavné činnosti operátora klientskeho centra sú:
* komunikácia s klientami a vybavovanie ich požiadaviek, klienti nás kontaktujú telefonicky alebo e-mailom.
* registrácia poistných udalostí
* poskytovanie informácií o poistných zmluvách a poistných udalostiach
Nepredávame ani neponúkame žiadne produkty ani služby.
Pracujeme v pracovné dni (nie cez víkendy a sviatky) od 8,00 do 16,00.
Obsadzujeme jednu pozíciu na plný úväzok (40 hodín týždenne)
a súčasne druhú pozíciu na skrátený pracovný úväzok 75% (pracovný čas 30 hodín týždenne).
Zamestnanecké výhody, benefity
Naše príjemné kancelárie sú v modernej budove SKYPARK a máme tu dobrú kávu a nápoje počas celého dňa.
Našim zamestnancom ponúkame zaujímavé benefity, napríklad:
* stravné v hodnote 5 eur/deň plne hradené zamestnávateľom
* príspevok na cestovné, kultúru a zdravotnú starostlivosť
* 2 dni Sick day (zdravotné voľno) na rok
* po dôkladnom zaškolení možnosti práce z domu
Poskytujeme zaškolenie a odborný rast v oblasti banko-poisťovníctva, ale aj ďalšie vzdelávanie a rast (odborné aj soft tréningy).
Pri práci sa zdokonaľujeme v schopnosti počúvať, jednať s rozvahou a komunikovať profesionálne a asertívne.
Pomoc a podpora od celého tímu, aj ostatných kolegov, sú u nás samozrejmosťou.
Našim zamestnancom ponúkame zaujímavé benefity, napríklad:
* stravné v hodnote 5 eur/deň plne hradené zamestnávateľom
* príspevok na cestovné, kultúru a zdravotnú starostlivosť
* 2 dni Sick day (zdravotné voľno) na rok
* po dôkladnom zaškolení možnosti práce z domu
Poskytujeme zaškolenie a odborný rast v oblasti banko-poisťovníctva, ale aj ďalšie vzdelávanie a rast (odborné aj soft tréningy).
Pri práci sa zdokonaľujeme v schopnosti počúvať, jednať s rozvahou a komunikovať profesionálne a asertívne.
Pomoc a podpora od celého tímu, aj ostatných kolegov, sú u nás samozrejmosťou.
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a poznámku o tom, ktorý pracovný úväzok uprednostňujete (plný 100% alebo čiastočný na 75%).
Po oboznámení sa s informáciami zo zaslaných životopisov pozveme najvhodnejších kandidátov do výberového konania. Osobný pohovor sa bude konať u nás v kancelárii.
Po oboznámení sa s informáciami zo zaslaných životopisov pozveme najvhodnejších kandidátov do výberového konania. Osobný pohovor sa bude konať u nás v kancelárii.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
výhodou je predošlá prax na oddelení call centra
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od uchádzača očakávame príjemnú a zrozumiteľnú komunikáciu.
Predpokladom pre túto prácu je pozitívny prístup k ľuďom a rozvážny postoj pri vedení rozhovoru.
Požadujeme užívateľskú znalosť práce na počítači.
Predpokladom pre túto prácu je pozitívny prístup k ľuďom a rozvážny postoj pri vedení rozhovoru.
Požadujeme užívateľskú znalosť práce na počítači.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a.s., patrí do renomovanej finančnej skupiny BNP Paribas, súčasťou ktorej je i BNP Paribas Cardif, stopercentný vlastník BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a.s.
BNP Paribas Cardif je poisťovacia divízia finančnej skupiny BNP Paribas, svetovej jednotky
na trhu v oblasti poistenia schopnosti splácať finančné záväzky a jednej z 10-tich najväčších poisťovateľov v Európe pôsobiaci na 3 kontinentoch – v Európe, Ázii a Južnej Amerike.
Obchodný model spoločnosti je postavený na širokej distribučnej sieti obchodných partnerov, medzi ktorých patria svetové banky, nebankové spoločnosti poskytujúce finančné služby, retailové obchodné siete a nezávislí finanční sprostredkovatelia.
BNP Paribas Cardif pôsobí v súčasnosti v 33 krajinách sveta a zamestnáva 8-tisíc zamestnancov.
BNP Paribas Cardif je poisťovacia divízia finančnej skupiny BNP Paribas, svetovej jednotky
na trhu v oblasti poistenia schopnosti splácať finančné záväzky a jednej z 10-tich najväčších poisťovateľov v Európe pôsobiaci na 3 kontinentoch – v Európe, Ázii a Južnej Amerike.
Obchodný model spoločnosti je postavený na širokej distribučnej sieti obchodných partnerov, medzi ktorých patria svetové banky, nebankové spoločnosti poskytujúce finančné služby, retailové obchodné siete a nezávislí finanční sprostredkovatelia.
BNP Paribas Cardif pôsobí v súčasnosti v 33 krajinách sveta a zamestnáva 8-tisíc zamestnancov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4660706
Dátum zverejnenia: 13.9.2023
2023-09-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy poistenia Spoločnosť: BNP Paribas Cardif Poisťovna, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac