Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader - Call Centre & Registration
BNP Paribas Cardif Poisťovna, a.s.
Miesto práce
Sky Park Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Sky Park Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 750 EUR/mesiac
1 750 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do kľúčového oddelenia spoločnosti BNP Paribas Cardif Poisťovňa hľadáme skúsenú a pracovitú posilu, ktorá má skúsenosti s motivovaním zamestnancov a vie svojimi skúsenosťami viesť malý tím za stanoveným cieľom. Vaše znalosti môžete využiť ako člen malého, ale strategicky dôležitého tímu v stabilnej medzinárodnej spoločnosti na Call centra, kde nepracujeme cez víkendy ani na zmeny. Nezabúdame pripomenúť, že na našom oddelení Call centra nič nepredávame :)
Náplňou práce a zodpovednosti sú :
* Spolupráca medzi jednotlivými oddeleniami v rámci projektov zameraných na rozvoj,
zmeny a iné vylepšenia s cieľom zlepšenia konečných výsledkov
* Včasná implementácia zmien v rámci legislatívy, či interných predpisov,
* Zabezpečenie plynulého toku informácií o nových klientoch od bankových partnerov,
* Manažovanie dodržiavania interných predpisov, noriem a štandardov v rámci zvereného
oddelenia s prípadným presahom aj na iné oddelenia,
* Tréning a školenie operátorov
* Objektívne monitorovanie kvality práce operátorov,
* Zabezpečenie stáleho progresu v rámci práce call centra
* Zabezpečenie dostatočnej kapacity pracovných síl
Náplňou práce a zodpovednosti sú :
* Spolupráca medzi jednotlivými oddeleniami v rámci projektov zameraných na rozvoj,
zmeny a iné vylepšenia s cieľom zlepšenia konečných výsledkov
* Včasná implementácia zmien v rámci legislatívy, či interných predpisov,
* Zabezpečenie plynulého toku informácií o nových klientoch od bankových partnerov,
* Manažovanie dodržiavania interných predpisov, noriem a štandardov v rámci zvereného
oddelenia s prípadným presahom aj na iné oddelenia,
* Tréning a školenie operátorov
* Objektívne monitorovanie kvality práce operátorov,
* Zabezpečenie stáleho progresu v rámci práce call centra
* Zabezpečenie dostatočnej kapacity pracovných síl
Zamestnanecké výhody, benefity
* stabilná medzinárodná spoločnosť so silným zázemím
* stravné v hodnote 5,10 eur/deň plne hradené zamestnávateľom
* príspevok na cestovné
* malý priateľský kolektív
* príspevok zo SF na kultúru a zdravotnú starostlivosť
* príspevky na 3. pilier DDS
* 2 dni sick day/rok
* možnosti práce z domu po dôkladnom zaškolení (8 dní/mesačne)
* stravné v hodnote 5,10 eur/deň plne hradené zamestnávateľom
* príspevok na cestovné
* malý priateľský kolektív
* príspevok zo SF na kultúru a zdravotnú starostlivosť
* príspevky na 3. pilier DDS
* 2 dni sick day/rok
* možnosti práce z domu po dôkladnom zaškolení (8 dní/mesačne)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Prax na pozícii/v oblasti
call centrum výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* anglický jazyk (min.A2)
* máš užívateľskú znalosť s prácou na PC
* komplexne a analyticky pristupuješ k práci
* nerobí ti problém time management a dodržiavanie
stanovených termínov
Čo môže budúci kolega/ kolegyňa očakávať od nás:
* Férové a korektné jednanie
* Kompletnú podporu pri zaškolení sa
* Možnosť sebarealizácie – nové nápady sú u nás vítané
* Možnosť dlhodobej spolupráce
* máš užívateľskú znalosť s prácou na PC
* komplexne a analyticky pristupuješ k práci
* nerobí ti problém time management a dodržiavanie
stanovených termínov
Čo môže budúci kolega/ kolegyňa očakávať od nás:
* Férové a korektné jednanie
* Kompletnú podporu pri zaškolení sa
* Možnosť sebarealizácie – nové nápady sú u nás vítané
* Možnosť dlhodobej spolupráce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a.s., patrí do renomovanej finančnej skupiny BNP Paribas, súčasťou ktorej je i BNP Paribas Cardif, stopercentný vlastník BNP Paribas Cardif Poisťovňa, a.s.
BNP Paribas Cardif je poisťovacia divízia finančnej skupiny BNP Paribas, svetovej jednotky
na trhu v oblasti poistenia schopnosti splácať finančné záväzky a jednej z 10-tich najväčších poisťovateľov v Európe pôsobiaci na 3 kontinentoch – v Európe, Ázii a Južnej Amerike.
Obchodný model spoločnosti je postavený na širokej distribučnej sieti obchodných partnerov, medzi ktorých patria svetové banky, nebankové spoločnosti poskytujúce finančné služby, retailové obchodné siete a nezávislí finanční sprostredkovatelia.
BNP Paribas Cardif pôsobí v súčasnosti v 33 krajinách sveta a zamestnáva 8-tisíc zamestnancov.
BNP Paribas Cardif je poisťovacia divízia finančnej skupiny BNP Paribas, svetovej jednotky
na trhu v oblasti poistenia schopnosti splácať finančné záväzky a jednej z 10-tich najväčších poisťovateľov v Európe pôsobiaci na 3 kontinentoch – v Európe, Ázii a Južnej Amerike.
Obchodný model spoločnosti je postavený na širokej distribučnej sieti obchodných partnerov, medzi ktorých patria svetové banky, nebankové spoločnosti poskytujúce finančné služby, retailové obchodné siete a nezávislí finanční sprostredkovatelia.
BNP Paribas Cardif pôsobí v súčasnosti v 33 krajinách sveta a zamestnáva 8-tisíc zamestnancov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4500493
Dátum zverejnenia: 13.1.2023
2023-01-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: BNP Paribas Cardif Poisťovna, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 750 EUR/mesiac