Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Product manager (Exponea product)
Bloomreach SK s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac
2 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Bloomreach (predtým Exponea), je líder na trhu vo svete e-commerce a postupne transformuje customer digital experience.
Do nášho produktového teamu hľadáme Produkt manažéra, ktorý bude mať vplyv na spôsob ako spoločnosti používajúce náš produkt, komunikujú a personalisujú online experience miliónov ľudí.
Konkrétne pôjde o:
• Vedenie stratégie, road mapping a prioritizácia pre daný komponent
• Zodpovednosť a prehľad počas celého životného cyklu produktu - identifikácia príležitostí, špecifikácia a development až po adopciu
• Identifikovanie problémov a potrieb klientov, hodnotnie dopadu a hodnoty vyriešenia týchto problémov a nájdenie najlepšícj riešení
• Definovanie úspešnej stratégie a stanovenie merateľných cieľov
• Koordinácia, spolupráca a komunikácia s ostatnými tímami (inžinieri, dizajnéri, product marketing a výskum)
Do nášho produktového teamu hľadáme Produkt manažéra, ktorý bude mať vplyv na spôsob ako spoločnosti používajúce náš produkt, komunikujú a personalisujú online experience miliónov ľudí.
Konkrétne pôjde o:
• Vedenie stratégie, road mapping a prioritizácia pre daný komponent
• Zodpovednosť a prehľad počas celého životného cyklu produktu - identifikácia príležitostí, špecifikácia a development až po adopciu
• Identifikovanie problémov a potrieb klientov, hodnotnie dopadu a hodnoty vyriešenia týchto problémov a nájdenie najlepšícj riešení
• Definovanie úspešnej stratégie a stanovenie merateľných cieľov
• Koordinácia, spolupráca a komunikácia s ostatnými tímami (inžinieri, dizajnéri, product marketing a výskum)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Finančný príspevok na stravu vo výške 110€ mesačne
• 5 dní voľna navyše
• Finančný príspevok na podporu vzdelávania (účasť na konferenciách, kurzy a iné)
• Predplatné aplikácie to Calm
• 5 dní voľna navyše
• Finančný príspevok na podporu vzdelávania (účasť na konferenciách, kurzy a iné)
• Predplatné aplikácie to Calm
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• 2+ rokov skúseností s Product managementom v B2B, alebo na podobnej pozícii v e-commerce oblasti
• Záujem o e-commerce, chuť učiť sa, zlepšovať a forward thinking
• Výhodou je analytické myslenie
• Komunikačné zručnosti
• Záujem o e-commerce, chuť učiť sa, zlepšovať a forward thinking
• Výhodou je analytické myslenie
• Komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bloomreach is the world’s #1 Commerce Experience Cloud, empowering brands to deliver customer journeys so personalized, they feel like magic. It offers a suite of products that drive true personalization and digital commerce growth, including:
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4247716
Dátum zverejnenia: 27.1.2022
2022-01-27
lokalita: Práca z domu Pozícia: Produktový manažér, Produktový manažér v IT Spoločnosť: Bloomreach SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac