Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Digital Marketing Specialist
Bloomreach SK s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiac
2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Bloomreach (predtým Exponea), je líder na trhu vo svete e-commerce a postupne transformuje customer digital experience.
Online Marketing Specialist je zodpovedný za tvorbu digitalnej experience a journeys pre jedny z najväčších e-commerce značiek na svete. Bude súčasťou Performance Marketing teamu a vo svojej roli bude mať priestor a slobodu na testovanie inovatívnych nápadov, bude pracovať s novými nástrojmi a platformami.
Náplň práce tvorí:
• Zodpovednosť za marketingový rozpočet pre krajiny Európy, podieľanie sa na stratégii platených médií
• Riadenie a optimalizácia paid search campaigns, vytváranie landing pages, vyhľadávania podľa kľúčových slov a iné
• Podpora Performance Marketing tímu pri brand awareness kampaniach na viacerých platených kanáloch
• Analýza a hodnotenie kampaní a ich výkonnu/úspešnosti
Online Marketing Specialist je zodpovedný za tvorbu digitalnej experience a journeys pre jedny z najväčších e-commerce značiek na svete. Bude súčasťou Performance Marketing teamu a vo svojej roli bude mať priestor a slobodu na testovanie inovatívnych nápadov, bude pracovať s novými nástrojmi a platformami.
Náplň práce tvorí:
• Zodpovednosť za marketingový rozpočet pre krajiny Európy, podieľanie sa na stratégii platených médií
• Riadenie a optimalizácia paid search campaigns, vytváranie landing pages, vyhľadávania podľa kľúčových slov a iné
• Podpora Performance Marketing tímu pri brand awareness kampaniach na viacerých platených kanáloch
• Analýza a hodnotenie kampaní a ich výkonnu/úspešnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Finančný príspevok na stravu vo výške 110€ mesačne
• 5 dní voľna navyše
• Finančný príspevok na podporu vzdelávania (účasť na konferenciách, kurzy a iné)
• Predplatné aplikácie to Calm
• 5 dní voľna navyše
• Finančný príspevok na podporu vzdelávania (účasť na konferenciách, kurzy a iné)
• Predplatné aplikácie to Calm
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• 2+ rokov skúseností s Digital marketing v B2B, alebo podobnej pozícii
• Skúsenosť s analýzou web stránok pomocou Google Analytics, Google Tag Manager
• Znalosť LinkedIn ads, Facebook Business Manager, Google Ads
• Skúsenosti s vytváraním stránok v Hubspot, administrácia A/B testov, s manažovaním rozpočtu
• Skúsenosť s analýzou web stránok pomocou Google Analytics, Google Tag Manager
• Znalosť LinkedIn ads, Facebook Business Manager, Google Ads
• Skúsenosti s vytváraním stránok v Hubspot, administrácia A/B testov, s manažovaním rozpočtu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bloomreach is the world’s #1 Commerce Experience Cloud, empowering brands to deliver customer journeys so personalized, they feel like magic. It offers a suite of products that drive true personalization and digital commerce growth, including:
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
• Discovery, offering AI-driven search and merchandising
• Content, offering a headless CMS
• Engagement, offering a leading CDP and marketing automation solutions
Together, these solutions combine the power of unified customer and product data with the speed and scale of AI optimization, enabling revenue-driving digital commerce experiences that convert on any channel and every journey.
Bloomreach serves over 850 global brands including Albertsons, Bosch, Puma, FC Bayern München, and Marks & Spencer. Bloomreach recently raised $175 million in a Series F funding round, bringing its total valuation to $2.2 billion.
The investment was led by Goldman Sachs Asset Management with participation from Bain Capital Ventures and Sixth Street Growth. For more information, visit Bloomreach.com.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 4245815
Dátum zverejnenia: 25.1.2022
2022-01-25
lokalita: Práca z domu Pozícia: Marketingový špecialista, Social media specialist, Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: Bloomreach SK s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac