Administratívny pracovník/Referent odd. vymáhania pohľadávok

BL Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Záhradnícka 46, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacnavýšenie mzdy v závislosti od dosiahnutých výsledkov

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- spracovanie elektronickej pošty

- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a inštitúciami

-spracovanie dát v internom informačnom systéme

-navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok a kontrola ich dodržiavania v súdnom a exekučnom konaní

- administratívna podpora pre oddelenie vymáhania pohľadávok v súčinnosti s Advokátskou kanceláriou SOUKENIK-ŠTRPKA, s.r.o., s ktorou aktívne spolupracujeme (príprava jednoduchých podaní,

- komunikácia so súdmi a exekúrskými úradmi, príprava podkladov k žalobám a návrhom na vykonanie exekúcie a pod.)

- ďalšie úlohy súvisiace s agendou

Zamestnanecké výhody, benefity

- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov

- bonus na stravné formou príspevku a zľavy

- flexibilná pracovná doba

- multisport karta

- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby

- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov

- práca v mladom dynamickom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.05.2024. Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.

Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.

Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.

Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.

Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.05.2024. Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected]. Ak nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.

Adresa spoločnosti
BL Consulting, s.r.o.
Šoltésovej 14 Zobraziť na mape
811 08 Bratislava

Miesto výkonu práce:
BL Consulting, s.r.o.
Záhradnícka 46
821 08 Bratislava

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

prax nie je nutnosťou, ale výhodou, pozícia vhodná pre absolventa SŠ

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
- výborné komunikačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita

Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BL Consulting, s.r.o. sa zaoberá vymáhaním pohľadávok, pričom spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Tel.: +421232202146
E-mail: poslať životopis
ID: 4821795  Dátum zverejnenia: 3.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac