Administratívny pracovník/office manager

BL Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Záhradnícka 46, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacmožnosť navýšenia mzdy v závislosti od plnenia úloh

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za plynulý chod recepcie

- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie s klientmi a obchodnými partnermi

- spracovanie elektronickej pošty, rozdelenie a priradenie jednotlivým oddeleniam a pracovníkom

- spracovanie dát v informačnom systéme BLAST

- administratívna podpora pre oddelenie vymáhania pohľadávok v súčinnosti s Advokátskou kanceláriou SOUKENIK-ŠTRPKA, s.r.o. s ktorou aktívne spolupracujeme (príprava podkladov, jednoduchých podaní, skenovanie, formátovanie a pod.)

- spracovanie riadnej aj elektronickej pošty

- ďalšie úlohy súvisiace s agendou

Zamestnanecké výhody, benefity

- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov

- príspevok na stravovanie

- flexibilná pracovná doba

- karta MultiSport

- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby

- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov

- práca v mladom dynamickom kolektíve

- dlhodobá stabilná práca

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 30.04.2024 Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

pozícia vhodná pre absolventa SŠ

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou

Maďarský jazyk - výhodou

Požadujeme:

- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie

- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BL Consulting, s.r.o. sa zaoberá vymáhaním pohľadávok, pričom spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Nikoleta Nováková
Tel.: +421232202146
E-mail: poslať životopis
ID: 4812297  Dátum zverejnenia: 19.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac