Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/Specialista správy pohľadávok
BL Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Záhradnícka 46, Bratislava
Záhradnícka 46, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac1 000 EUR/mesiac Navýšenie mzdy v závislosti od dosiahnutých výsledkov
1 000 EUR/mesiac1 000 EUR/mesiac Navýšenie mzdy v závislosti od dosiahnutých výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna telefonická a písomná komunikácia s dlžníkmi za účelom mimosúdneho vysporiadania záväzkov
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok
- uzatváranie dohôd o splatení záväzkov a kontrola ich plnenia
- spracovanie výsledkov z uskutočnených hovorov v informačnom systéme
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok
- uzatváranie dohôd o splatení záväzkov a kontrola ich plnenia
- spracovanie výsledkov z uskutočnených hovorov v informačnom systéme
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou
Zamestnanecké výhody, benefity
- doplňujúce finančné ohodnotenie zamestnancov
- bonus na stravné formou príspevku a zľavy
- flexibilná pracovná doba
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca
- Multisport karta
- bonus na stravné formou príspevku a zľavy
- flexibilná pracovná doba
- pitný režim zabezpečený počas pracovnej doby
- účasť na školeniach, teambuildingoch pre zamestnancov
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- dlhodobá stabilná práca
- Multisport karta
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 01.04.2024.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected]. Ak nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 01.04.2024.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected]. Ak nás Vaša ponuka zaujme, budeme Vás kontaktovať.
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BL Consulting, s.r.o. sa zaoberá vymáhaním pohľadávok, pričom spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4673456
Dátum zverejnenia: 4.3.2024
2024-03-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BL Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac