Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent inkasného oddelenia
BL Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, obv. II
Bratislava, obv. II
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
23.04.2018
23.04.2018
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna telefonická a písomná komunikácia s dlžníkmi za účelom
mimosúdneho vysporiadania záväzkov
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok
- uzatvárenie dohôd o splatení záväzkov a kontrola ich plnenia
- spracovanie výsledkov z uskutočnených hovorov v informačnom
systéme
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou
mimosúdneho vysporiadania záväzkov
- navrhovanie riešení na vysporiadanie omeškaných splátok
- uzatvárenie dohôd o splatení záväzkov a kontrola ich plnenia
- spracovanie výsledkov z uskutočnených hovorov v informačnom
systéme
- iné pracovné úlohy súvisiace s agendou
Zamestnanecké výhody, benefity
- dlhodobá stabilná práca
- rôzne benefity pre zamestnancov
- rôzne benefity pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.4.2018
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 20.4.2018
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BL Consulting, s. r. o.
Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.
Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- výborné komunikačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel – mierne pokročilý
Microsoft Word – mierne pokročilý
Požadovaná prax
Prax na pozícii/v oblasti:
prax nie je nutnosťou, ale výhodou
- výborné komunikačné schopnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- asertivita, dôslednosť, flexibilita
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – výhodou
Maďarský jazyk - výhodou
Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Excel – mierne pokročilý
Microsoft Word – mierne pokročilý
Požadovaná prax
Prax na pozícii/v oblasti:
prax nie je nutnosťou, ale výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BL Consulting, s.r.o. sa zaoberá vymáhaním pohľadávok, pričom spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3357217
Dátum zverejnenia: 10.4.2018
2018-04-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BL Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou