Administratívny pracovník / referent

BL Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Záhradnícka 46, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie, administratívne a sekretárske práce
- príjem a triedenie papierovej pošty, príjem a triedenie elektronickej pošty, zapisovanie doručenej a odoslanej pošty do systému
- vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie
- výkon činností súvisiacich s vymáhaním pohľadávok (tvorba splátkových kalendárov, zapisovanie predvolaniek, ...)
- obstarávanie dokladov z úradov, vedenie pokladne, zodpovednosť za zverenú peňažnú hotovosť a kolky
- evidovanie a archivácia dokumentov

Zamestnanecké výhody, benefity

- rôzne benefity pre zamestnancov
- práca v mladom a dynamickom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Kontaktná osoba: RNDr. Alexandra Cicoňová
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 26.6.2017
Štruktúrovaný životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov posielať mailom na [email protected] Ak nás Váš životopis zaujme, budeme Vás kontaktovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2020 (ostáva ešte 10 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Strojopis - základy
Pokladňa - základy
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - základy
Microsoft Outlook - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme uchádzačku s potrebnými pracovnými skúsenosťami a vážnym dlhodobejším záujmom o ponúkanú prácu ďalej:
- skúsenosti s prácou v administratíve
- výborne komunikačné a organizačné schopnosti
- dôslednosť a zodpovednosť pri plnení úloh
- kultivované vystupovanie
- prax s právnou agendou veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa vymáhaním pohľadávok, ktorá spolupracuje s advokátskou kanceláriou väčšieho typu so sídlom v Bratislave, poskytujúca služby v oblasti práva pre slovenskú a zahraničnú klientelu.

Adresa spoločnosti:
BL Consulting, s.r.o.
Záhradnícka 46
821 08 Bratislava

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BL Consulting, s.r.o.
Šoltésovej 14
811 08 Bratislava
ID: 3104076  Dátum zverejnenia: 13.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac