Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Mzdová účtovníčka/účtovník a personalista
BKP REAL, spol. s r.o.
Miesto práce
915 01 Nové Mesto nad Váhom
915 01 Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
03.01.2020 alebo dohodou
03.01.2020 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 eur /brutto/
1000 eur /brutto/
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Starostlivosť o komplexné mzdové účtovníctvo a personalistiku v rozsahu:
- spracovanie dochádzky zamestnancov
- spracovanie agendy stravných lístkov resp. obedov zamestnancov
- spracovanie podkladov pre mzdy a výpočet miezd
- spracovanie exekúcií, komunikácia s exekútormi
- podávanie mesačných daňových prehľadov a ročných hlásení ako aj mesačných výkazov pre sociálne a zdravotné poisťovne
- ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmoch fyzických osôb
- personalistika, pracovné zmluvy a ich dodatky, komunikácia s inštitúciami sociálneho a zdravotného poistenia /prihlášky a odhlášky zamestnancov a iné zmeny/
- zabezpečenie školenia BOZP a PO a sledovanie termínov
- pri skončení pracovného pomeru vypracovanie zápočtových listov a potvrdení o zdaniteľnej mzde
- vystavovanie rôznych potvrdení na žiadosť zamestnanca
- vedenie a archivácia osobných spisov zamestnancov
- sledovanie zmien v legislatíve
- poskytovanie poradenskej a konzultačnej činnosti voči manažmentu i zamestnancom v oblasti personalistiky
- spracovanie dochádzky zamestnancov
- spracovanie agendy stravných lístkov resp. obedov zamestnancov
- spracovanie podkladov pre mzdy a výpočet miezd
- spracovanie exekúcií, komunikácia s exekútormi
- podávanie mesačných daňových prehľadov a ročných hlásení ako aj mesačných výkazov pre sociálne a zdravotné poisťovne
- ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmoch fyzických osôb
- personalistika, pracovné zmluvy a ich dodatky, komunikácia s inštitúciami sociálneho a zdravotného poistenia /prihlášky a odhlášky zamestnancov a iné zmeny/
- zabezpečenie školenia BOZP a PO a sledovanie termínov
- pri skončení pracovného pomeru vypracovanie zápočtových listov a potvrdení o zdaniteľnej mzde
- vystavovanie rôznych potvrdení na žiadosť zamestnanca
- vedenie a archivácia osobných spisov zamestnancov
- sledovanie zmien v legislatíve
- poskytovanie poradenskej a konzultačnej činnosti voči manažmentu i zamestnancom v oblasti personalistiky
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom prostredí
- stravovanie priamo v areáli spoločnosti
- stravovanie priamo v areáli spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
- odpovedať budeme len kandidátom, ktorí postúpia do užšieho výberu, resp. budú pozvaní na osobný rozhovor
- životopisy prosím zasielajte na e-mail: [email protected]
- znalosť AJ,NJ vítaná
- životopisy prosím zasielajte na e-mail: [email protected]
- znalosť AJ,NJ vítaná
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť na pozícii mzdového účtovníka min. 2 roky
- Znalosť problematiky dane z príjmu zo závislej činnosti, sociálneho zabezpečenia a zdravotného poistenia
- Prax v personálnej agende, znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej s personálnou a mzdovou agendou
- Dobré znalosti práce na PC (Microsoft Word, Excel, PowerPoint)
- Prax v účtovnom programe POHODA výhodou
- Znalosť problematiky dane z príjmu zo závislej činnosti, sociálneho zabezpečenia a zdravotného poistenia
- Prax v personálnej agende, znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej s personálnou a mzdovou agendou
- Dobré znalosti práce na PC (Microsoft Word, Excel, PowerPoint)
- Prax v účtovnom programe POHODA výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BKP REAL, spol. s r.o.zameriava svoju pôsobnosť na kúpu,predaj,prenájom a správu nehnuteľností.
Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť. Hľadáme šikovných a spoľahlivých ľudí do nášho tímu na splnenie nášho spoločného cieľa - poskytnúť našim zákazníkom komplexné služby.
Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť. Hľadáme šikovných a spoľahlivých ľudí do nášho tímu na splnenie nášho spoločného cieľa - poskytnúť našim zákazníkom komplexné služby.
ID: 3462201
Dátum zverejnenia: 20.11.2019
2019-11-20
lokalita: Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BKP REAL, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 eur /brutto/