Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Plánovač výroby a materiálových zdrojov
Biometrix, s. r. o.
Miesto práce
Vicenzy 16, Šamorín
Vicenzy 16, Šamorín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiacplatové ohodnotenie závisí od skúseností kandidáta
Od 1 700 EUR/mesiacplatové ohodnotenie závisí od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Plánovanie výrobného procesu na základe obdržaných objednávok – príprava denných, týždenných a mesačných plánov výroby;
- Zabezpečovanie plynulého chodu výrobného procesu z pohľadu materiálového toku;
- Sledovanie plnenia výrobných termínov v súlade s plánom výroby a požiadavkami zákazníkov;
- Komunikácia so zákazníkmi o stave objednávok;
- Plánovanie požiadaviek na materiál (MRP) na základe objednávok;
- Optimalizácia hodnoty a využitia materiálových zásob, zaručenie spoľahlivosti údajov v ERP systéme a súladu s fyzickým stavom zásob;
- Aktívna účasť na inventúre zásob;
- Tvorba potrebných dokumentov pre zásielky, komunikácia s dopravcami a sledovanie stavu zásielok;
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti – s výrobou, kvalitou, skladom,
- Práca s ERP systémom.
- Zabezpečovanie plynulého chodu výrobného procesu z pohľadu materiálového toku;
- Sledovanie plnenia výrobných termínov v súlade s plánom výroby a požiadavkami zákazníkov;
- Komunikácia so zákazníkmi o stave objednávok;
- Plánovanie požiadaviek na materiál (MRP) na základe objednávok;
- Optimalizácia hodnoty a využitia materiálových zásob, zaručenie spoľahlivosti údajov v ERP systéme a súladu s fyzickým stavom zásob;
- Aktívna účasť na inventúre zásob;
- Tvorba potrebných dokumentov pre zásielky, komunikácia s dopravcami a sledovanie stavu zásielok;
- Spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti – s výrobou, kvalitou, skladom,
- Práca s ERP systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnej spoločnosti v stabilnom zdravotníckom sektore,
- pravidelné ročné prehodnocovanie platu,
- úhrada stravy nad rámec Zákonníka práce (vo výške 4€),
- bonus za odporúčanie kandidáta 200 EUR,
- príspevok na cestovné náklady na cestu do práce,
- priateľské pracovné prostredie,
- zaúčanie a možnosť odborného rastu,
- aktívne využitie cudzieho jazyka,
- káva, čaj pre všetkých zdarma.
- pravidelné ročné prehodnocovanie platu,
- úhrada stravy nad rámec Zákonníka práce (vo výške 4€),
- bonus za odporúčanie kandidáta 200 EUR,
- príspevok na cestovné náklady na cestu do práce,
- priateľské pracovné prostredie,
- zaúčanie a možnosť odborného rastu,
- aktívne využitie cudzieho jazyka,
- káva, čaj pre všetkých zdarma.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom o prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, prosím pošlite nám životopis v anglickom jazyku mailom alebo odovzdajte osobne na recepcii spoločnosti.
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, prosím pošlite nám životopis v anglickom jazyku mailom alebo odovzdajte osobne na recepcii spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment výroby a logistiky, obchod, ekonomika,
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
na podobnej pozícií
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Orientácia na zákazníka
- Vysoká pozornosť venovaná detailom
- Dobré plánovacie a organizačné schopnosti
- Schopnosť riešiť problémy
- Efektívna komunikácia
- Plynulá angličtina na úrovni B2 - na pozícií sa denne komunikuje v anglickom jazyku
- Skúsenosti s prípravou prezentácie/reportu o stavu objednávok pre zákazníka
- Práca s Excelom - skúsený užívateľ
- Vysoká pozornosť venovaná detailom
- Dobré plánovacie a organizačné schopnosti
- Schopnosť riešiť problémy
- Efektívna komunikácia
- Plynulá angličtina na úrovni B2 - na pozícií sa denne komunikuje v anglickom jazyku
- Skúsenosti s prípravou prezentácie/reportu o stavu objednávok pre zákazníka
- Práca s Excelom - skúsený užívateľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BIOMETRIX je členom medzinárodnej skupiny QMD a pôsobí v oblasti zdravotníctva. Je popredným výrobcom a vývojárom jednorázových zdravotníckych pomôcok pre rôzne liečebné postupy, ako je angiografia, chirurgia a intenzívna starostlivosť. Neustálym zlepšovaním svojich produktových línií je spoločnosť schopná poskytovať spoľahlivé riešenia pre lekárov, zdravotné sestry a taktiež aj pre pacientov.
www.qmd.net
www.qmd.net
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4584531
Dátum zverejnenia: 22.5.2023
2023-05-22
lokalita: Šamorín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Nákupca, Plánovač výroby Spoločnosť: Biometrix, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac