Nákupca (office /administratívna pozícia s anglickým jazykom)

Biometrix, s. r. o.

Miesto práce
Šamorín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
850

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Kontrola a analýza nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi
• Analýza a optimalizácia dodávateľských tokov
• Zabezpečenie efektívneho nákupu materiálov a hľadanie nových dodávateľov
• Riešenie problémov s dodávateľmi
• Riadenie, inventarizácia a optimalizácia skladových zásob
• Proces objednávania materiálu - vytvorenie, odoslanie, riešenie proforma platby
• Komunikatívnosť a jednanie s dodávateľmi o podrobnostiach (cenách, minimálnom množstve, dátume splatnosti, fakturačných / doručovacích adresách )
• Denná dokumentácia ohľadne nákupu a príjmu ( GRV, kontrola, úprava, menenie stavov )
• Komunikácia so skladom a logistikou
• Sledovanie zásielok

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Výučba anglického jazyka priamo na pracovisku
- Odmena za zlepšovacie návrhy, ktoré znamenajú prínos pre spoločnosť
- Odmena za odporučenie kandidáta
- Firemné akcie 2x do roka
- Gastrolístky v hodnote 3,60€

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme zaslať štruktúrovaný životopis na uvedenú emailovú adresu.
Ďakujeme všetkým záujemcom o prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. O výsledku výberového konania budú informovaní len uchádzači, ktorí sa zúčastnili výberového konania. Za pochopenie ďakujeme.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

17.6.2018 (ostáva ešte 21 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod/ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Fakturácia - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti obchodu / nákupu min. 1 rok
• Skúsenosti s jednaním s dodávateľmi
• Komunikatívnosť a pro klientska orientácia
• Vyjednávacie zručnosti
• Skúsenosť z oblasti fakturácie, procesu objednávania, tvorby cenových ponúk
• Analyzovanie a riešenie problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BIOMETRIX je popredným výrobcom jednorázových zdravotníckych pomôcok pre rôzne liečebné postupy, ako je angiografia, chirurgia a intenzívna starostlivosť (www.biometrixmedical.com).
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochranu osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Biometrix, s. r. o.
Vicenzy 16/2054
931 01 Šamorín
http://www.biometrixmedical.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Pačutová
E-mail: poslať životopis
ID: 3392962   Dátum zverejnenia: 17.5.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   850