Koordinátor/-ka nákupu (office /administratívna pozícia s anglickým jazykom)

Biometrix, s. r. o.

Miesto práce
Šamorín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
jún/dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 850 € brutto v závislosti od skúsenosti kandidáta + ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Kontrola a analýza nákupných cien, vyjednávanie s dodávateľmi
• Analýza a optimalizácia dodávateľských tokov
• Zabezpečenie efektívneho nákupu materiálov a hľadanie nových dodávateľov
• Riešenie problémov s dodávateľmi
• Riadenie, inventarizácia a optimalizácia skladových zásob
• Proces objednávania materiálu - vytvorenie, odoslanie, riešenie proforma platby
• Komunikatívnosť a jednanie s dodávateľmi o podrobnostiach (cenách, minimálnom množstve, dátume splatnosti, fakturačných / doručovacích adresách )
• Denná dokumentácia ohľadne nákupu a príjmu ( GRV, kontrola, úprava, menenie stavov )
• Komunikácia so skladom a logistikou
• Sledovanie zásielok

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
- Pracovný pomer na neurčitý čas
- Výučba anglického jazyka priamo na pracovisku
- Odmena za zlepšovacie návrhy, ktoré znamenajú prínos pre spoločnosť
- Odmena za odporučenie kandidáta
- Firemné akcie 2x do roka
- Gastrolístky v hodnote 3,60€

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme zaslať štruktúrovaný životopis na uvedenú emailovú adresu.
Ďakujeme všetkým záujemcom o prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. O výsledku výberového konania budú informovaní len uchádzači, ktorí sa zúčastnili výberového konania. Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod/ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Fakturácia - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti obchodu / nákupu min. 1 rok
• Skúsenosti s jednaním s dodávateľmi
• Komunikatívnosť a pro klientska orientácia
• Vyjednávacie zručnosti
• Skúsenosť z oblasti fakturácie, procesu objednávania, tvorby cenových ponúk
• Analyzovanie a riešenie problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BIOMETRIX je popredným výrobcom jednorázových zdravotníckych pomôcok pre rôzne liečebné postupy, ako je angiografia, chirurgia a intenzívna starostlivosť (www.biometrixmedical.com).
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochranu osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Z dôvodu veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Za pochopenie vopred ďakujeme.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Biometrix, s. r. o.
Vicenzy 16/2054
931 01 Šamorín
http://www.biometrixmedical.com
ID: 3392962   Dátum zverejnenia: 17.5.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 850 € brutto v závislosti od skúsenosti kandidáta + ročný bonus