Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora zákazníckeho servisu
Biometrix, s. r. o.
Miesto práce
Vicenzy, 931 01 Šamorín
Vicenzy, 931 01 Šamorín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
900 eur
900 eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikácia so zákazníkmi, operatívne práce:
- denná komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie objednávok a požiadaviek , reklamácií zákazníkov- telefonická aj písomná komunkácia
- denná komunikácia so zodpovednými pracovníkmi v sklade – ohľadne prípravy dodávok a pripravovanie potrebných dokumentov,
- denná komunikácia s prepravcami o odbytových zásielkach,
- administrácia v internom systéme,
- zabezpečovanie a koordinácia činností súvisiacich s obchodným vzťahom – od objednania do dodania tovaru
- denná komunikácia so zákazníkmi, vybavovanie objednávok a požiadaviek , reklamácií zákazníkov- telefonická aj písomná komunkácia
- denná komunikácia so zodpovednými pracovníkmi v sklade – ohľadne prípravy dodávok a pripravovanie potrebných dokumentov,
- denná komunikácia s prepravcami o odbytových zásielkach,
- administrácia v internom systéme,
- zabezpečovanie a koordinácia činností súvisiacich s obchodným vzťahom – od objednania do dodania tovaru
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilná pracovná ponuka v stabilnej stále sa rozvýjajúcej firme, ktorá vyrába lekárske výrobky
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame vám
• zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti;
• pracovná zmluva na dobu neurčitú;
• organizácia rôznych športovo – zábavných podujatí pre zamestnancov
• možnosť odborného, kariérneho rastu a zabezpečenie tréningových a rozvojových aktivít;
• zázemie stabilnej zahraničnej spoločnosti;
• pracovná zmluva na dobu neurčitú;
• organizácia rôznych športovo – zábavných podujatí pre zamestnancov
• možnosť odborného, kariérneho rastu a zabezpečenie tréningových a rozvojových aktivít;
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Predaj, zákaznícka podpora
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Profesionálny a priateľský postoj k práci so zákazníkmi
• Výborné komunikačné schopnosti a zručnosti pri riešení problémov
• Skúsenosti v oblasti obchodu, predaja vo výrobnom podniku privítané
• Anglický jazyk podmienkou
• Výborné komunikačné schopnosti a zručnosti pri riešení problémov
• Skúsenosti v oblasti obchodu, predaja vo výrobnom podniku privítané
• Anglický jazyk podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BIOMETRIX je členom medzinárodnej skupiny QMD a pôsobí v oblasti zdravotníctva. Je popredným výrobcom a vývojárom jednorázových zdravotníckych pomôcok pre rôzne liečebné postupy, ako je angiografia, chirurgia a intenzívna starostlivosť. Neustálym zlepšovaním svojich produktových línií je spoločnosť schopná poskytovať spoľahlivé riešenia pre lekárov, zdravotné sestry a taktiež aj pre pacientov.
www.qmd.net
www.qmd.net
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2531312
Dátum zverejnenia: 5.12.2018
2018-12-05
lokalita: okres Dunajská Streda Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Biometrix, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 eur