Customer Support Specialist (Nemčina a Angličtina)
BILLDU LTD, organizačná zložka
Karadžičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok, živnosť
dohodou
1 600 - 2 200 EUR/mesiac* Najnižšia mzda je pre uchádzačov s minimálnymi skúsenosťami na danej pozícii. Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore tvoju senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa Tvojho prínosu pre našu firmu. Pri živnostníkoch je odmena fakturovaná na základe dodanej práce.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho teamu hľadáme Customer Support Specialistu/-ku, ktorý/á exceluje v nemčine, má solídne základy angličtiny a dobré technické myslenie.
Tvojou úlohou bude:
- rýchlo a efektívne reagovať na požiadavky používateľov
- riešiť incidenty a vysvetľovať komplexné riešenia jednoduchým spôsobom
- monitorovať riešenie nahlásených problémov
- učiť chat bota, vytvárať manuály a užitočné materiály pre používateľov
Tvoje skúsenosti a znalosti budú kľúčovým faktorom pre podporu a rozvoj nášho medzinárodného produktu.
Okrem toho budeš:
- Komunikovať s našimi používateľmi cez e-mail a chat
- Podieľať sa na tvorbe interných dokumentov a prekladov
- Prispievať k tvorbe materiálov pre používateľov a marketingových textov
- Analyzovať a riešiť problémy s aplikáciou
Plusom je znalosť iných jazykov a predchádzajúce skúsenosti so supportom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Nie sme korporát, snažíme sa pracovať čo najviac „smart“. Neustále sa vyvíjame a chceme, aby sa u nás všetci cítili komfortne. Čo sú benefity, ktoré ti ponúkame?
- neformálne a priateľské pracovné prostredie so vzájomnou dôverou
- prácu na zaujímavom a jedinečnom produkte
- stabilné pracovné miesto
- flexibilný pracovný čas, možnosť pracovať čiastočne aj z domu
- odmeny
- príspevok na HW a vzdelávanie
- prostredie pre sebarealizáciu a osobný rozvoj, podpora zo strany spoločnosti ďalej sa vzdelávať a byť neustále v obraze
- Multisport kartu na šport a relax
- inšpiratívne priestory: game room, silent room, relax zone, chat zone a veľa ďalších vychytávok
- super kávu a tých najlepších kolegov -`♡´-
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Google Docs - Základy
Fakturácia - Základy
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti so zákazníckou podporou,
- silné jazykové znalosti
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy.
No najmä hľadáme osobnosť, ktorá sa hodí do nášho tímu - samostatnú, proaktívnu a priateľskú.
Znie to ako tvoja budúca práca? Pripoj sa k nám a podieľaj sa na výnimočnom svetovom projekte.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spolupracujeme s tými najšikovnejšími Slovákmi (napr. Michal Truban, Michal Pastier, Martin Blaško či Rudo Letko a ďalší). V roku 2023 sme sa stali súčasťou skupiny Team Blue - európskeho lídra v online riešeniach pre firmy a podnikateľov.
Pošli svoj životopis a pomôž nám budovať výnimočný produkt pre malých podnikateľov po celom svete.