Spacemanager Junior

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď/Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac

V potravinách sa vyznáme a keď ide o jedlo, myslíme na všetko. Do našej rodiny šikovných privítame kolegu/kolegyňu, ktorých baví práca so zákazníkom, objavovanie nových chutí a vôní. Našim hlavným poslaním je, aby zákazník odchádzal s úsmevom na tvári a chcel sa vrátiť.

Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší!

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

  • Navrhovanie efektívneho umiestňovania výrobkov a regálov v súlade s nárokmi danej krajiny a s korporátnymi pravidlami;
  • Efektívna tvorba a úprava pôdorysov a ich následná implementácia;
  • Tvorba plánogramov a layoutov v programe JDA Space and Floor planning a ich následná implementácia na predajni;
  • Včasná príprava plánogramov pri zaraďovaní, vyraďovaní a zmenách tovarov, zahrnutie oddelenia category management, predaja a marketingu do plánovania;
  • Spracovanie dát a údajov súvisiacich s umiestňovaním výrobkov za účelom tvorby a optimalizácie plánogramov a layoutov;
  • Vyhodnocovanie plánogramov a umiestňovania výrobkov na základe predajnosti, tvorba štatistík, reportov a následná optimalizácia
  • Včasná príprava pôdorysu predajnej plochy pri novostavbe alebo rekonštrukcii predajne;
  • Zohľadňovanie zozbieraných informácií a hodnôt ako aj najnovších poznatkov o technikách umiestnenia regálov pri plánovaní nových predajní alebo prestavbe už existujúcich predajní, vypracovanie a implementácia potrebných zmien;
  • Podpora zamestnancov predajní k lepšiemu pochopeniu optimalizácie regálov a s tým spojenými činnosťami. Tiež kontrola regálového uloženia podľa stanovených regálmetrov;
  • Kontaktná osoba pre predajne v oblasti riešenia problémov súvisiacich s plánogramami;
  • Zabezpečenie efektívnej spolupráce so všetkými súvisiacimi oddeleniami a predajňami, najmä s technickým oddelením, s oddelením category management;
  • Komunikácia s materskou spoločnosťou REWE International;

Prečo pracovať s nami:

Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
  • Možnosť byť pritom ako sa mení obchodný model spoločnosti a popritom rozvíjať aj seba
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nový‎ch zamestnancov a možnosť vyniknúť pre každého, kto má záujem o kariérny rast
  • Každoročné prehodnocovanie miezd
  • Flexibilita, možnosť práce formou home office
  • Špeciálne aktivity zamerané na zdrav‎y životný‎ štýl a rozvoj najlepšieho tímu
  • Atraktívne benefity - benefitná kafetéria, denné a pobytové tábory pre deti, príspevok pri narodení dieťaťa aj pre prváčika, množstvo športových aktivít (splavy, turistika, lyžovačky, bežecké podujatia) či odmeny pri pracovných a životných jubileách až do výšky 500 €
Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Hodíš sa k nám ak:

Odborné požiadavky:
  • ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s orientáciou na obchod, marketing alebo predaj,
  • výhodou je prax v rozsahu aspoň 1 rok v oblasti maloobchodu, ideálne so zameraním na FMCG,
  • dobrá znalosť práce s MS Office (najmä Excel a Word),
  • znalosť anglického jazyka,
  • vodičský preukaz skupiny B je výhodou.

Osobnostné požiadavky:
  • dobré organizačné schopnosti,
  • asertivita, silné vyjednávacie schopnosti, schopnosť riešiť konfliktné situácie,
  • orientácia na cieľ a výsledky,
  • odolnosť voči stresu,
  • precíznosť, presnosť, kooperatívnosť,
  • inovatívnosť, proaktivita, otvorenosť
  • ochota cestovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dnes máme viac ako 160 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4000 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michal Chudík
E-mail: poslať životopis
ID: 4499988  Dátum zverejnenia: 12.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac