Špecialista internej komunikácie (m/ž)

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac(*konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)
(*konečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta)

Usilovnosť a snaha sú v našej DNA. Veríme, že kvalitne urobená práca prináša výsledky. Sme si vedomí svojich kvalít a hodnôt, ktoré prinášame našim zákazníkom a nebojíme sa nimi pochváliť. Spájame dostupnosť s kvalitou pre tých, ktorí sa ju neboja objavovať.

Pridaj sa do nášho tímu na centrále spoločnosti a prispej k tomu, aby sme boli najlepší.

Čo Ťa na tejto pozícii čaká:

Hľadáme špecialistu na komunikáciu, ktorý bude s nadšením strategicky nastavovať, plánovať a pripravovať internú komunikáciu. Nová kolegynka či kolega bude podporovať šírenie pozitívnej energie a tímovej atmosféry, ako aj priateľského prostredia medzi našimi zamestnancami na centrále, logistike a na predajniach.
Vynikajúca komunikácia, diplomatické a príjemné vystupovanie, a samozrejme schopnosť písania textov na akúkoľvek tému sú znakmi skúseného špecialistu na komunikáciu. Tvoje nadšenie a pozitívny prístup ti pomôžu získať si dôveru kolegýň a kolegov, ako aj externých strán.

HLAVNÉ OBLASTI TVOJEJ AGENDY:

  • Stratégia, plánovanie a exekúcia interných kampaní a príprava komunikácie pod vedením manažéra korporátnej komunikácie a v spolupráci s externou PR agentúrou.
  • Komunikácia so zamestnancami v aplikácii a tiež vo Facebook skupine určenej pre zamestnancov BILLA, manažovanie obsahu, adminovanie a dohľad nad komunikáciou.
  • Spolupráca pri organizovaní pravidelných interných eventov pre zamestnancov ako sú pracovné raňajky, či podujatia pri špeciálnych príležitostiach.
  • Tvorba a koordinácia obsahu online firemného časopisu určeného pre zamestnancov spoločnosti.
  • Spolupráca a príprava podkladov pre interné podcasty a BILLA rádio.
  • Vyhľadávanie komunikačných príležitostí a navrhovanie tém na internú komunikáciu (tlačových správ, článkov, videí) pre médiá a/alebo korporátne weby.
  • Monitoring vlastných aktivít i aktivít konkurencie.
  • Participácia na rôznych projektoch v rámci oddelenia korporátnej komunikácie.

Prečo pracovať s nami:

U nás na centrále je ľudskosť a priateľskosť stále na 1. mieste. Pridaj sa k nám a aj na Teba čaká:
  • Ústretový vedúci s férovým prístupom
  • Prostredie stabilného zamestnávateľa, ktorý každý rok rozširuje sieť predajní
  • Zaškoľovací program pre nováčikov a možnosť vyniknúť pre každého, kto hľadá kariérny rast
  • Každoročné navyšovanie miezd
  • Flexibilný pracovný čas, možnosť Home Office po dohode s nadriadenou/ým
  • Neobmedzené parkovanie pri centrále ako aj na parkoviskách, ktoré sú vo vlastníctve BILLA s.r.o. v rámci celého Slovenska
  • Referral program - finančná odmena až do výšky 600,- Eur za odporučenie novej/ého kolegyne/u
  • Atraktívne benefity - 15% zľava na nákup v našej sieti, individuálne benefity formou Benefit Plus, bezplatné jazykové vzdelavanie, Mulitsport karta, zaujímavé podujatia pre zamestnancov, príspevky pre rodiny, množstvo športových aktivít či odmeny za loajalitu
Viac o našich benefitoch sa dočítaš tu: https://sikovni.sk/#zamestnanecke-benefity

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Hodíš sa k nám ak:

  • Si špecialista s dobrou komunikáciou a schopnosťou vytvárať obsah
  • Si už pracoval v oblasti komunikácie a projektového riadenia
  • Máš skúsenosť s copywritingom a grafickými úpravami
  • Medzi tvoje silné stránky patria vynikajúce organizačné a plánovacie schopnosti
  • Ti nadšenie a pozitívny prístup pomáhajú získať dôveru kolegov aj externých strán
  • Ovládaš anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (úroveň min.B2)
  • Máš slovenský jazyk a gramatiku v malíčku
  • Vlastníš vodičský preukaz skupiny B a aj aktívne šoféruješ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dnes máme viac ako 163 supermarketov po celom Slovensku a naším cieľom je 200. Je nás viac ako 4500 šikovných a pravidelne získavame ocenenie za kvalitu a čerstvosť našich produktov aj na medzinárodnej úrovni.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michal Chudík
E-mail: poslať životopis
ID: 4061825  Dátum zverejnenia: 23.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac