ČERSTVÁ PONUKA PRÁCE. PRIHLÁS SA HNEĎ!

Koordinátor elektronických tendrov a manažment spotrebného materiálu

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Ponúkaný plat (brutto)

1300 €

Termín nástupu

ihneď

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

HLAVNÉ ZODPOVEDNOSTI :
  • Koordinácia a administrácia tendrov v elektronickom aukčnom systéme (Proebiz)
  • Príprava plánu (kalendára) elektronických tendrov podľa zmluvných podmienok a požiadaviek odborných oddelení
  • Dohľad nad dodržiavaním internej smernice ohľadom výberových konaní
  • Zabezpečenie organizácie a efektivity objednávania spotrebného materiálu na predajniach a skladoch
  • Zabezpečenie efektívneho využitia aplikácie WWS (WWS systém riadenia tovarov)
  • Kontaktná osoba pre predajne a sklady v záležitostiach týkajúcich sa údajov o spotrebnom materiáli

PRACOVNÁ NÁPLŇ:
  • Spracovanie podkladov k výberovým konaniam a ich nahrávanie do elektronického systému (Proebiz)
  • Komunikácia s interným a externým zákazníkom
  • Dodržiavanie a dohľad nad dohodnutými internými procesmi výberových konaní
  • Plánovanie a realizácia online tendrov v priebehu roka
  • Aktívne hľadanie a navrhovanie riešení v rámci pridelenej agendy a úloh
  • Komunikácia so zahraničím (najmä materskou spoločnosťou)
  • Zabezpečenie efektívneho a bezproblémového priebehu všetkých procesov v rámci oddelenia, a dodržanie stanovených úloh a smerníc vzťahujúcich sa na oddelenie
  • Sledovanie, kontrola a vyhodnotenie stavu zásob na predajniach a skladoch, návrh a prijímanie nápravných opatrení
  • Príprava inventúrnych pokynov a nariadení pre permanentné inventúry a kontrolu ich dodržiavania
  • Spracovanie výsledkov a vyhodnocovanie mesačných inventúr
  • Kontrola korektnosti údajov v databankách

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v nadnárodnej spoločnosti
  • Stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ
  • Dlhodobá pracovná perspektíva
  • Možnosť kariérneho rastu
  • Mimoriadne odmeny za výnimočný výkon, prínos pre firmu alebo originálne nápady
  • Profesionálne zaškolenie a ďalšie vzdelávanie
  • Zamestnanecká karta so zľavou na nákup v predajniach BILLA
  • Stravné lístky vo forme stravovacej karty
  • Systém zamestnaneckých výhod a poskytované zľavy u obchodných partnerov
  • Príspevok pri narodení dieťaťa
  • Príspevok pri výročí zamestnania v spoločnosti
  • Podujatia pre zamestnancov a ich deti pri príležitosti „dňa detí“, tábory pre deti zamestnancov
  • Kultúrne podujatia pre zamestnancov a deti (napríklad kiná a divadlá)
  • Súťaže pre deti zamestnancov a zamestnancov
  • Multisport karta

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
  • Znalosť práce s PC na pokročilej úrovni (MS Office)
  • Znalosť nemeckého alebo anglického jazyka na komunikatívnej úrovni podmienkou
  • Pozícia vhodná aj pre absolventa

  • Organizačné schopnosti
  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Koordinácia projektov, ich moderovanie/ usmerňovanie
  • Sociálne kompetencie
  • Spoľahlivosť a chuť učiť sa nové veci
  • Ekonomické zmýšľanie
  • Proaktívny prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BILLA Slovensko, člen skupiny REWE, je jedným zo supermarketových lídrov v potravinárskom obchode na Slovensku.
Pod značku REWE prešiel koncern BILLA v roku 1996 a v tej dobe sa stal s 11 000 predajňami, 200 000 zamestnancami a 350 000 miliardami šilingov obratu ročne najväčším podnikateľským subjektom v Európe.

Aktivity firmy BILLA s.r.o. v Slovenskej republike začali 25. 11. 1993 otvorením prvej filiálky v Trnave. V súčasnosti predáva BILLA v Slovenskej republike potravinársky a rýchloobrátkový tovar vo viac ako 148 supermarketoch a zamestnáva takmer 4000 pracovníkov.

Dobrá poloha predajní v mestách, sortimentná pestrosť i kvalita tovaru, firemne kultivovaná komunikácia so zákazníkom – to sú popri zamestnancoch základy, prečo sa obchodu BILLA na Slovensku darí stále viac.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Maloobchod

Informácie o výberovom konaní

V prípade Vášho záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, reagujte priamo cez www.profesia.sk - POSLAŤ SPOLOČNOSTI ŽIVOTOPIS.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť BILLA ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.

Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.

Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.

Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.

Ďakujeme za pochopenie.

Bližšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete na
www.billa.sk/specialfolder/footer/kariera/pracovne-prilezitosti

Adresa spoločnosti

BILLA s.r.o.
Bajkalská 19/A
821 02 Bratislava
http://www.billa.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Marianna Štrbíková
E-mail: poslať životopis
ID: 3724944   Dátum zverejnenia: 18.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1300 €