Asistent konateľa

BILANX Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Kremnická, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 250 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Administratívna činnosť - triedenie, zakladanie, kopírovanie dokladov, práca s programom MS Excel, vystavovanie a evidencia faktúr
- Komunikácia s klientom a jednotlivými úradmi - písomne, prostredníctvom telefónu
- Organizácia a správa termínového kalendára (plánovanie, organizácia, príprava pracovných stretnutí a porád)
- Spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov
- Tvorba koncepcie a organizácia mítingov, pracovných stretnutí, konferencií a služobných ciest, účasť na poradách a zápisy zo stretnutí
- Preklady dokumentov z/do anglického/slovenského jazyka a denná komunikácia v anglickom jazyku

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v príjemnom kolektíve.
Možnosť školení a osobnostného rastu.
Možnosť parkovania pri budove.
Balík sociálnych benefitov - teambuildingy, "secret Santa", letné dovolenky, večierky.

Informácie o výberovom konaní

Pohovor prebieha osobne po dohodnutí termínu e-mailom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomika, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od teba očakávame?

- presnosť a dôslednosť
- schopnosť aktívne sa podielať na chode spoločnosti a prinášať nové nápady
- samostatné vykonávanie pridelených úloh
- ochota učiť sa nové veci
- zodpovednosť za vlastnú prácu
- komunikačné a organizačné schopnosti
- znalosť práce s PC na pokročilej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Bilanx Slovakia s. r. o. je účtovná spoločnosť, ktorá poskytuje svoje služby od roku 1993.
V súčasnosti medzi hlavné služby našej spoločnosti patrí – spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, mzdy a personalistika, účtovníctvo neziskových, rozpočtových a príspevkových organizácií, metodika a analytika účtovania, daňové a ekonomické poradenstvo, audit, nezávislé inventúry. V roku 2005 získala naša spoločnosť certifikát kvality ISO 9001:2000.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4062638  Dátum zverejnenia: 15.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac