Helpdesk operátor - špecialista

Besteron a.s.

Miesto práce
Poprad, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od druhu pracovného pomeru.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš príjemné vystupovanie, skúsenosti z helpdesku a hľadáš si pohodové pracovné prostredie? Výborne, si náš človek.

Hľadáme pravú ruku pre nášho Head of Support, v ktorom nájdeš toho najlepšieho kolegu. Potrebujeme človeka, ktorý pomôže klientom s obsluhou platobnej brány, či POS terminálu.


Tvoja pracovná náplň:

  • riešenie telefonických, chatových a emailových požiadaviek klientov, napr:
    • Overovanie platieb v internom systéme
    • Riešenie technických problémov s POS terminálom na diaľku
    • Komunikácia požiadaviek klienta na nové funkcionality
    •  Zaznamenanie a riešenie sťažností klientov
    •  Prepájanie interných požiadaviek s klientmi
  • zastrešenie príjemnej komunikácie, ktorá podporí pozitívne vzťahy s našimi klientmi
  • práca s interným informačným systémom
  • administratívna podpora Head of Support
  • práca v pracovné dni 8.00 - 16.00. Po dohode príplatková práca na pohotovosti 16.00 – 20.00

Zamestnanecké výhody, benefity

  • dôkladné zaškolenie a podpora zo strany všetkých kolegov
  • home office po dohode (miesto práce je nateraz home office, následne v kancelárii v Poprade s možnosťou čiastočného home office)
  • zabezpečenie potrebného pracovného vybavenia
  • multisportka
  • pravidelné teambuilding akcie
  • osobný rast spolu s firmou
  • niečo ti tu chýba? Povedz nám o tom na osobnom pohovore ;)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax minimálne 1 rok
  • príjemné vystupovanie a dokonalá slovenčina
  • angličtina ti nerobí problém
  • dobre ovládaš prácu s PC ako Microsoft Office, email klient...
  • tvojou výhodou je znalosť support/callcenter programov
  • ak poznáš základy CMS/webu, prípadne princípy platby na internete a cez POS terminál, máš veľké plus
  • máš pocit, že píšeme o tebe? Tak si ten správny parťák do nášho tímu ;)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BESTarostné podnikanie vďaka moderným platobným riešeniam.
Besteron poskytuje komplexné platobné riešenia pre obchodníkov v online aj offline svete. Sme platobná brána a tiež poskytovateľ POS riešení, na trhu pôsobíme od roku 2014. Sme licencovaná platobná inštitúcia, regulovaná Národnou bankou Slovenska. Ročne sprocesujeme milióny platieb a neustále rastieme. Gro nášho klientskeho portfólia tvoria stovky malých a stredných eshopov. Aktuálne pôsobíme v 3 krajinách. Medzi našich klientov patrí Benu lekáreň, Vaša lekáreň, Unilabs, United Fashion Group, Novesta, Merkury Market, Fumbi a mnoho iných.

Sme tiež partia priateľských, dobre naladených mladých ľudí, ktorí majú radi výzvy. Máme jeden spoločný cieľ, a to je spokojnosť klienta, ktorá ide ruka v ruke s poskytnutím kvalitnej služby. Aj keď to vyznie ako klišé, v našej firme vládne pohodová, rodinná atmosféra. Nehráme sa medzi sebou na žiadne formality, snažíme sa veci riešiť priamo a vzájomne sa rešpektovať a pomáhať si.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Kral
E-mail: poslať životopis
ID: 4825547  Dátum zverejnenia: 9.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac