Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka Rozvrhu a Administratívnych procesov
Berlitz vzdelávacia spoločnosť / Blue Elephant, s.r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
živnosť
ihneď
900 - 1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
POZÍCIA: Rozvrh a admin koordinátor/ka
Pracovná doba pre admin: 5 hodín / denne od 8,30 do 11,30 a 13,00 do 15,00 hod
Po úspešnom zvládnutí skúšobnej doby a schopnosti pracovať samostatne, možnosť práce aj na 6 hodín denne.
Popis práce admin:
- správa rozvrhového systému: registrácia nových kurzov, spracovanie klientskej a lektorskej databázy v rozvrhovom systéme
- koordinácia rozvrhu pre klientov a lektorov s ohľadom na ich dostupnosť a obmedzenia / prázdniny, sviatky, dovolenka /
- kontrola správnosti rozvrhu každý pracovný deň pred 14:00 na nasledujúci deň
- komunikácia s lektormi
- komunikácia s klientmi
- komunikácia s office pracovníkmi
- Admin podpora pri riešení technických problémov v rozvrhovom systéme
- komunikácia s vývojármi rozvrhového systému: formulácia a odosielanie technických chýb alebo požiadaviek na zmenu, správa prehľadu spoločnej komunikácie
- meeting s rozvrhovým support tímom alebo vývojármi 1 x týždenne
- Vedenie office meetingov a spracovanie agendy , aktualizácia úloh, pripomienky a kontrola zadaných úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť spolupracovať v tíme odborníkov so záujmom a vášňou pre jazykové vzdelávanie.
Flexibilné pracovné podmienky, ktoré podporujú rovnováhu medzi pracovným a osobným životom.
Prístup k vzdelávacím programom a profesionálnemu rozvoju, ktoré pomáhajú zamestnancom zlepšovať svoje zručnosti a kvalifikácie.
Konkurenčný stabilný a opakujúci sa príjem a príležitosti na rast a pokrok vo vašej kariére.
Pozitívna pracovná kultúra založená na spolupráci, podpore a uznávaní úsilia a úspechov zamestnancov.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Organizovanosť: Schopnosť organizovať si svoj čas, dokumenty a úlohy je kľúčová.
Dôkladnosť: Schopnosť venovať pozornosť detailom a vykonávať úlohy s presnosťou a starostlivosťou.
Komunikácia: Schopnosť komunikovať jasne a efektívne, či už písomne alebo ústne.
Flexibilita: Schopnosť prispôsobiť sa zmenám, riešiť problémy a pracovať v rôznych situáciách je dôležitá pre administratívnu prácu, kde môžu byť požiadavky a prioritizácia úloh často dynamické.
Zodpovednosť: Schopnosť prevziať zodpovednosť za svoju prácu a dodržiavať termíny je nevyhnutná.
Dôvernosť: Schopnosť zachovávať dôvernosť vo vzťahu k citlivým informáciám a dokumentom.
Technologická gramotnosť: schopnosť pracovať s technológiami a digitálnymi nástrojmi efektívne a účinne, využívanie rôznych softvérových aplikácií a internetových nástrojov.