Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor/ka Rozvrhu a Administratívnych procesov & Lektor/ka slovenského jazyka
Berlitz vzdelávacia spoločnosť / Blue Elephant, s.r.o.
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
živnosť
ihneď ako učiteľ/ka SJ
800 - 1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
POZÍCIA: Rozvrh a admin koordinátor a lektor slovenského jazyka
Pracovná doba pre admin: 4,5 hodiny / denne od 8,30 do 11,30 a 13,00 do 14,30 hod
Po úspešnom zvládnutí skúšobnej doby a schopnosti pracovať samostatne, možnosť práce aj na 6 hodín denne.
Pracovná doba pre lektora : 2 VH / denne + intenzívne kurzy podľa potreby a požiadaviek
Popis práce admin:
- správa rozvrhového systému: registrácia nových kurzov, spracovanie klientskej a lektorskej databázy v rozvrhovom systéme
- koordinácia rozvrhu pre klientov a lektorov s ohľadom na ich dostupnosť a obmedzenia / prázdniny, sviatky, dovolenka /
- kontrola správnosti rozvrhu každý pracovný deň pred 14:00 na nasledujúci deň
- komunikácia s lektormi
- komunikácia s klientmi
- komunikácia s Office pracovníkmi
- Admin podpora pri riešení technických problémov v rozvrhovom systéme
- komunikácia s vývojármi rozvrhového systému: formulácia a odosielanie technických chýb alebo požiadaviek na zmenu, správa prehľadu spoločnej komunikácie
- meeting s rozvrhovým support tímom alebo vývojármi 1 x týždenne
& výučba slovenského jazyka jednotlivcov ako aj korporátnych klientov za použitia techník Berlitz metódy. (vyškolenie zabezpečujeme)
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť spolupracovať v tíme odborníkov so záujmom a vášňou pre jazykové vzdelávanie.
Flexibilné pracovné podmienky, ktoré podporujú rovnováhu medzi pracovným a osobným životom.
Prístup k vzdelávacím programom a profesionálnemu rozvoju, ktoré pomáhajú zamestnancom zlepšovať svoje zručnosti a kvalifikácie.
Konkurenčný stabilný a opakujúci sa príjem a príležitosti na rast a pokrok vo vašej kariére.
Pozitívna pracovná kultúra založená na spolupráci, podpore a uznávaní úsilia a úspechov zamestnancov.
Informácie o výberovom konaní
Zaškolenie poskytujeme.
Priebežne bude nový pracovník školený aj na pozíciu Koordinátora Rozvrhu a Administratívnych procesov.
Táto práca sa vykonáva v doobedňajších hodinách.
Eventuálny pomer času medzi pozíciami bude záležať na spokojnosti počas skúšobnej doby zo strany firmy ako aj zo strany Vás ako kandidáta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Organizovanosť: Schopnosť organizovať si svoj čas, dokumenty a úlohy je kľúčová.
Dôkladnosť: Schopnosť venovať pozornosť detailom a vykonávať úlohy s presnosťou a starostlivosťou.
Komunikácia: Schopnosť komunikovať jasne a efektívne, či už písomne alebo ústne.
Flexibilita: Schopnosť prispôsobiť sa zmenám, riešiť problémy a pracovať v rôznych situáciách je dôležitá pre administratívnu prácu, kde môžu byť požiadavky a prioritizácia úloh často dynamické.
Zodpovednosť: Schopnosť prevziať zodpovednosť za svoju prácu a dodržiavať termíny je nevyhnutná.
Dôvernosť: Schopnosť zachovávať dôvernosť vo vzťahu k citlivým informáciám a dokumentom.
Technologická gramotnosť: schopnosť pracovať s technológiami a digitálnymi nástrojmi efektívne a účinne, využívanie rôznych softvérových aplikácií a internetových nástrojov.