NOC - Network Monitoring Specialist (IP & Ethernet) - dlhodobá brigáda
BENESTRA, s. r. o.
Miesto práce
Einsteinova 24, Bratislava
Einsteinova 24, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
BENESTRA, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá dvoch nových kolegov do tímu technickej podpory na pozície: IP & Ethernet Network Operation Center (NOC) Operator
Náplňou práce je:
• Monitoruje sieť spoločnosti a rieši vzniknuté alarmy a incidenty.
• Vykonáva vzdialenú konfiguráciu a debug na L2 a L3 zariadeniach v sieti (najmä Cisco, Fortigate, Alcatel).
• Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
• Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
• Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
• Spolupracuje s ostatnými oddeleniami na odstránení porúch.
• Preberá a spracováva požiadavky na plánované výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok
• Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
• Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
• Navrhuje riešenia a upozorňuje na nedostatky v procesoch.
Pri adaptácii vás skúsenejší kolegovia zaškolia na všetky používané systémy a zariadenia.
Práca je na dohodu o brigádnickej činnosti študentov, úväzok cca 20 hod / týždenne podľa rozvrhu a na základe dohody.
Náplňou práce je:
• Monitoruje sieť spoločnosti a rieši vzniknuté alarmy a incidenty.
• Vykonáva vzdialenú konfiguráciu a debug na L2 a L3 zariadeniach v sieti (najmä Cisco, Fortigate, Alcatel).
• Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
• Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
• Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
• Spolupracuje s ostatnými oddeleniami na odstránení porúch.
• Preberá a spracováva požiadavky na plánované výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok
• Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
• Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
• Navrhuje riešenia a upozorňuje na nedostatky v procesoch.
Pri adaptácii vás skúsenejší kolegovia zaškolia na všetky používané systémy a zariadenia.
Práca je na dohodu o brigádnickej činnosti študentov, úväzok cca 20 hod / týždenne podľa rozvrhu a na základe dohody.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
telekomunikácie - výhoda
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť TCP/IP protokolu
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- Komunikačné zručnosti nutnou PODMIENKOU
- Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
- Absolvovanie Cisco Academy výhodou
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- Komunikačné zručnosti nutnou PODMIENKOU
- Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
- Absolvovanie Cisco Academy výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť BENESTRA je celonárodný telekomunikačný operátor, ktorý poskytuje v garantovanej kvalite komplexné portfólio hlasových, dátových, internetových a hostingových služieb. Spoločnosť prišla na slovenský trh v roku 1999. Od roku 2006, po zlúčení piatich firiem na alternatívnom telekomunikačnom trhu, pôsobila pod hlavičkou GTS Nextra.
Od roku 2010 sa vďaka ďalšej akvizícii rozrástla o Dial Telecom a upevnila si postavenie jedného z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov. Do 31. mája 2014 bola spoločnosť súčasťou zoskupenia GTS Central Europe.
Od 1. decembra 2014 pôsobí pod menom BENESTRA.
Spoločnosť BENESTRA disponuje rozsiahlou infraštruktúrou a ponúka najlepšiu a najstabilnejšiu národnú a medzinárodnú konektivitu.
Vďaka priamemu prístupu ku koncovým používateľom formou káblového a bezdrôtového pripojenia alebo prostredníctvom technológie LLU, poskytuje svojim zákazníkom skutočnú možnosť slobodného výberu operátora.
Prekračujeme hranice telekomunikačného sveta a ponúkame našim zákazníkom aj produkty a služby v oblasti IT. Riešime špecifické potreby našich zákazníkov individuálnym prístupom a poskytujeme zákazníkom komplexné riešenia, vrátane zabezpečenia ich systémov.
Našim poslaním je uspokojovanie všetkých telekomunikačných potrieb našich zákazníkov, priebežná inovácia komplexnej ponuky služieb a neustály tlak na rozvoj telekomunikačného trhu na Slovensku.
Od roku 2010 sa vďaka ďalšej akvizícii rozrástla o Dial Telecom a upevnila si postavenie jedného z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov. Do 31. mája 2014 bola spoločnosť súčasťou zoskupenia GTS Central Europe.
Od 1. decembra 2014 pôsobí pod menom BENESTRA.
Spoločnosť BENESTRA disponuje rozsiahlou infraštruktúrou a ponúka najlepšiu a najstabilnejšiu národnú a medzinárodnú konektivitu.
Vďaka priamemu prístupu ku koncovým používateľom formou káblového a bezdrôtového pripojenia alebo prostredníctvom technológie LLU, poskytuje svojim zákazníkom skutočnú možnosť slobodného výberu operátora.
Prekračujeme hranice telekomunikačného sveta a ponúkame našim zákazníkom aj produkty a služby v oblasti IT. Riešime špecifické potreby našich zákazníkov individuálnym prístupom a poskytujeme zákazníkom komplexné riešenia, vrátane zabezpečenia ich systémov.
Našim poslaním je uspokojovanie všetkých telekomunikačných potrieb našich zákazníkov, priebežná inovácia komplexnej ponuky služieb a neustály tlak na rozvoj telekomunikačného trhu na Slovensku.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3187913 Dátum zverejnenia: 16.4.2018 Lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista prevádzky sietí a služieb, Technik, Telefonický operátor Spoločnosť: BENESTRA, s. r. o.