Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckej podpory - dlhodobá študentská brigáda
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu telefonickej technickej podpory BENESTRA hľadáme študenta/študentku na prácu priemerne 20 hodín týždenne.
NEJDE O PRÁCU zameranú na oslovovanie klientov s produktami spoločnosti, ale o poskytovanie podpory našim existujúcim zákazníkom.
Hlavné činnosti:
NEJDE O PRÁCU zameranú na oslovovanie klientov s produktami spoločnosti, ale o poskytovanie podpory našim existujúcim zákazníkom.
Hlavné činnosti:
- Zodpovedanie telefonických hovorov, prichádzajúcich e-mailov/faxov, komunikácia so zákazníkmi cez pridelené komunikačné nástroje.
- Analyzovanie problémov u zákazníkov s poskytovanými službami, kontrola zariadení u zákazníkov na ďialku a základné operáčné úkony so zariadeniami za účelom odstraňovania porúch.
- Monitoring zákazníckych liniek (služieb) vo zverených systémov a komunikácia na zákazníkov v prípade vyskytujúcich sa porúch na linkách zákazníkov.
- Informovanie zákazníkov o plánovaných výpadkoch telefonicky alebo prostredníctvom iných komunikačných nástrojov.
- Riešenie otázok, požiadaviek, problémov súčasných alebo budúcich zákazníkov spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.
Na pracovnú pozíciu vás zaškolia skúsení kolegovia. Máte možnosť veľa sa naučiť.
Časom je možný prestup na iné pracovné pozície v iných tímoch.
Na pracovnú pozíciu vás zaškolia skúsení kolegovia. Máte možnosť veľa sa naučiť.
Časom je možný prestup na iné pracovné pozície v iných tímoch.
Informácie o výberovom konaní
V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Technické znalosti na pozícii: nie sú nutné
- Výhodou sú základné znalosti: TCP/IP protokolu na užívateľskej úrovni a základné znalosti administrácie LAN/WAN sietí, IP technológií
- Dôležité zručnosti: dobrá komunikácia
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3178914
Dátum zverejnenia: 15.12.2017
2017-12-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: SWAN, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou