Technical Support / Customer Care - dlhodobá študentská brigáda

BENESTRA, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do tímu telefonickej technickej podpory BENESTRA hľadáme študenta/študentku na prácu priemerne 20 hodín týždenne.

NEJDE O PRÁCU zameranú na oslovovanie klientov s produktami spoločnosti, ale o poskytovanie podpory našim existujúcim zákazníkom.

Hlavné činnosti:
• Zodpovedanie telefonických hovorov, prichádzajúcich e-mailov/faxov, komunikácia so zákazníkmi cez pridelené komunikačné nástroje.
• Analyzovanie problémov u zákazníkov s poskytovanými službami, kontrola zariadení u zákazníkov na ďialku a základné operáčné úkony so zariadeniami za účelom odstraňovania porúch.
• Monitoring zákazníckych liniek (služieb) vo zverených systémov a komunikácia na zákazníkov v prípade vyskytujúcich sa porúch na linkách zákazníkov.
• Informovanie zákazníkov o plánovaných výpadkoch telefonicky alebo prostredníctvom iných komunikačných nástrojov.
• Riešenie otázok, požiadaviek, problémov súčasných alebo budúcich zákazníkov spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

BENESTRA ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja. Kladieme dôraz na dobrý pracovný výkon, tímovú spoluprácu a priateľské pracovné vzťahy.

Na pracovnú pozíciu vás zaškolia skúsení kolegovia. Máte možnosť veľa sa naučiť.
Časom je možný prestup na iné pracovné pozície v iných tímoch.

Informácie o výberovom konaní

V prípade vášho záujmu o našu pozíciu, pošlite nám váš životopis ako reakciu na túto ponuku .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Technické znalosti na pozícii: nie sú nutné
- Výhodou sú základné znalosti: TCP/IP protokolu na užívateľskej úrovni a základné znalosti administrácie LAN/WAN sietí, IP technológií
- Dôležité zručnosti: dobrá komunikácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BENESTRA je celonárodný telekomunikačný operátor, ktorý poskytuje v garantovanej kvalite komplexné portfólio hlasových, dátových, internetových a hostingových služieb. Spoločnosť prišla na slovenský trh v roku 1999. Od roku 2006, po zlúčení piatich firiem na alternatívnom telekomunikačnom trhu, pôsobila pod hlavičkou GTS Nextra.
Od roku 2010 sa vďaka ďalšej akvizícii rozrástla o Dial Telecom a upevnila si postavenie jedného z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov. Do 31. mája 2014 bola spoločnosť súčasťou zoskupenia GTS Central Europe.

Od 1. decembra 2014 pôsobí pod menom BENESTRA.

Spoločnosť BENESTRA disponuje rozsiahlou infraštruktúrou a ponúka najlepšiu a najstabilnejšiu národnú a medzinárodnú konektivitu.

Vďaka priamemu prístupu ku koncovým používateľom formou káblového a bezdrôtového pripojenia alebo prostredníctvom technológie LLU, poskytuje svojim zákazníkom skutočnú možnosť slobodného výberu operátora.

Prekračujeme hranice telekomunikačného sveta a ponúkame našim zákazníkom aj produkty a služby v oblasti IT. Riešime špecifické potreby našich zákazníkov individuálnym prístupom a poskytujeme zákazníkom komplexné riešenia, vrátane zabezpečenia ich systémov.


Našim poslaním je uspokojovanie všetkých telekomunikačných potrieb našich zákazníkov, priebežná inovácia komplexnej ponuky služieb a neustály tlak na rozvoj telekomunikačného trhu na Slovensku.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BENESTRA, s. r. o.
Einsteinova 24
851 01 Bratislava
http://www.benestra.sk
ID: 3178914   Dátum zverejnenia: 5.10.2017