IP & Ethernet NOC Operator

BENESTRA, s. r. o.

Miesto práce
Einsteinova 24, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1100 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dohľad nad chrbitcovou sieťou BENESTRA, monitoring zákazníckych služieb, sieťových zariadení, zakladanie ticketov na evidenciu riešenia porúch a požiadavok zákazníkov ako aj interných ticketov, operatívna komunikácia s dodávateľmi, zákazníkmi (v rámci 2. úrovne podpory pre zákazníkov) ako aj internými technickými špecialistami (3. úroveň podpory).

Detailnejšie informácie:
• Dbá o trvalé dodržiavanie vytýčených strategických cieľov.
• Navrhuje riešenia a upozorňuje na nedostatky v procesoch.
• Monitoruje sieť spoločnosti.
• Poskytuje 2. úroveň technickej podpory pre zákazníkov.
• Poskytuje technickú podporu pre Zákaznícke oddelenie.
• Rieši problémy a požiadavky hlásené zo Zákazníckeho oddelenia resp. priamo od zákazníkov.
• Preberá požiadavky na výpadky od subdodávateľov, (ne)povoľuje daný výpadok, ohlasuje definovanej skupine zákazníkov priamo a zároveň poskytuje tieto informácie ďalej Zákazníckemu oddeleniu.
• Podáva požiadavky na servisné firmy/subdodávateľov.
• Spolupracuje s ostatnými oddeleniami na odstránení porúch.
• Upravuje konfiguráciu služieb v dohodnutom rozsahu a podľa zaužívaných pravidiel.
• Vytvára, udržuje a aktualizuje postupy pre odstraňovanie porúch.
• Podrobne eviduje všetky riešené problémy v ticketovacom systéme.
• Dopĺňa a pomáha udržiavať aktuálnu evidenciu zákazníckych služieb
• Školí nových part-time operátorov ako aj priebežne im poskytuje podporu.

Zamestnanecké výhody, benefity

BENESTRA ponúka prácu v medzinárodnej spoločnosti, v dynamickom prostredí s možnosťou profesionálneho a osobnostného rozvoja.
Našim zamestnancom ponúkame možnosť využitia rôznych športových a kultúrnych benefitov.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v BENESTRA, s. r. o.

Na základe CV posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na hľadanú pracovnú pozíciu.
Ak spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 10 dní od prijatia Vášho životopisu.

Ak Vás nekontaktujeme do 10 dní, žiaľ vybrali sme iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám na danú pracovnú pozíciu.
V zmysle zákona 112/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.

Keďže výberové konania v našej spoločnosti prebiehajú viacerými výberovými kolami a reaguje nám množstvo kandidátov, sme schopní písomne alebo telefonicky odpovedať iba kandidátom, ktorých sme pozvali na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

telekomunikácie - výhoda

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Znalosť TCP/IP protokolu
- Základné znalosti administrácie LAN/WAN sieti výhodou
- Komunikačné zručnosti nutnou PODMIENKOU - pri osobnom stretnutí budeme realizovať "fiktívny" rozhovor so zákazníkom
- Znalosť IP technológíí/zariadení výhodou
- Absolvovanie Cisco Academy výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť BENESTRA je celonárodný telekomunikačný operátor, ktorý poskytuje v garantovanej kvalite komplexné portfólio hlasových, dátových, internetových a hostingových služieb. Spoločnosť prišla na slovenský trh v roku 1999. Od roku 2006, po zlúčení piatich firiem na alternatívnom telekomunikačnom trhu, pôsobila pod hlavičkou GTS Nextra.
Od roku 2010 sa vďaka ďalšej akvizícii rozrástla o Dial Telecom a upevnila si postavenie jedného z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov. Do 31. mája 2014 bola spoločnosť súčasťou zoskupenia GTS Central Europe.

Od 1. decembra 2014 pôsobí pod menom BENESTRA.

Spoločnosť BENESTRA disponuje rozsiahlou infraštruktúrou a ponúka najlepšiu a najstabilnejšiu národnú a medzinárodnú konektivitu.

Vďaka priamemu prístupu ku koncovým používateľom formou káblového a bezdrôtového pripojenia alebo prostredníctvom technológie LLU, poskytuje svojim zákazníkom skutočnú možnosť slobodného výberu operátora.

Prekračujeme hranice telekomunikačného sveta a ponúkame našim zákazníkom aj produkty a služby v oblasti IT. Riešime špecifické potreby našich zákazníkov individuálnym prístupom a poskytujeme zákazníkom komplexné riešenia, vrátane zabezpečenia ich systémov.


Našim poslaním je uspokojovanie všetkých telekomunikačných potrieb našich zákazníkov, priebežná inovácia komplexnej ponuky služieb a neustály tlak na rozvoj telekomunikačného trhu na Slovensku.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BENESTRA, s. r. o.
Einsteinova 24
851 01 Bratislava
http://www.benestra.sk
ID: 2295153   Dátum zverejnenia: 10.5.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1100 EUR