Customer Care Consultant

Benefit Systems Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ zaujímavé provízie z predaja + ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Poď s nami pomáhať ľuďom cítiť sa lepšie! Teší nás a sme hrdí, že našim klientom prinášame ten najzdravší benefit pre ich zamestnancov. U nás v MultiSport ťa čaká veselá partička kolegov a MultiSport karta, s ktorou môžeš športovať každý deň.

Čo bude tvojou náplňou práce?
• Telefonická/emailová komunikácia a starostlivosť o existujúcich klientov s cieľom navýšiť obchodný obrat a získať spätnú väzbu na kvalitu programu MultiSport.
• Reagovať na potreby klientov a riešiť ich požiadavky (prostredníctvom telefónu a emailu).
• Pripravovať a realizovať ponuky, cenové kalkulácie, prezentácie a ďalšie informačno-propagačné aktivity podporujúce predaj.
• Budovať dlhodobé vzťahy s existujúcimi klientmi.
• Zodpovednosť za administratívu v rámci svojej agendy a reporting nadriadenému.
• Aktívne spolupracovať s ostatnými oddeleniami v MultiSport.

Ak ťa baví komunikácia s ľuďmi, máš obchodného ducha a chceš nám pomôcť zlepšovať sa, pošli svoje CV a motivačný list.

Zamestnanecké výhody, benefity

Na čo sa môžeš u nás tešiť?
• Otvorenú komunikáciu a veľa srandy.
• Fajn kolegov, ktorí sa vzájomne podporujú.
• Kartu MultiSport, s ktorou môžeš športovať každý deň.
• Možnosť spolupracovať na kľúčových projektoch.
• Priestor pre realizáciu vlastných nápadov.
• Externé školenia, ktoré podporia tvoj profesijný i osobný rozvoj.
• Možnosť naštartovať svoju kariéru v našej spoločnosti.
• Športové teambuildingy a eventy.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2022 (ostáva ešte 33 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo by mal náš nový kolega mať/vedieť?
• Skúsenosti s telefonickou a emailovou komunikáciou s klientami.
• Skúsenosti z oblasti B2B obchodu sú výhodou.
• Silné komunikačné, a vyjednávacie schopnosti.
• Dobrá organizácia pracovného času (svoje pracovné aktivity si organizuješ sám).
• Orientácia na výsledok.
• Záujem o šport a aktívny život.
• Chuť na sebe pracovať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Benefit Systems Slovakia s.r.o. je dcérska spoločnosť Benefit Systems SA, ktorá v roku 2001 odštartovala svoje pôsobenie v Poľsku. V súčasnosti pôsobíme v 6 krajinách Európy a náš produkt využíva viac ako 1milión spokojných zamestnancov firiem. Na trhu benefitov poskytujeme zamestnávateľom ten najzdravší benefit pre ich zamestnancov. Program MultiSport ponúka svojim užívateľom možnosť športovať a relaxovať v 900 športoviskách po celom Slovensku. Veríme, že s našou kartou MultiSport budú zamestnanci našich klientov zdravší, šťastnejší a výkonnejší. Sme dynamická spoločnosť, ktorá stále rastie a rozširuje svoj tím o nových, rovnako zapálených kolegov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Erik Hudák
E-mail: poslať životopis
ID: 4370430  Dátum zverejnenia: 16.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac