Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná/ý v banke, dlhodobá brigáda- skrátený úväzok
BellaMia services, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava, Autobusová stanica Nivy, Bratislava
Bratislava, Autobusová stanica Nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
22.6.2020
22.6.2020
Mzdové podmienky (brutto)
4,2 EUR/hod.
4,2 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak si ambiciózny človek, chceš spoznať bankové prostredie, alebo si len hľadáš dobrú dlhodobú brigádu a si šikovný/á, si tu správne.
Ponúkame prácu recepčnej v administratívnej budove banky na Mlynských Nivách. Ide o dynamické prostredie, kde sa stále niečo deje, plné zaujímavých ľudí, kde sa máš čo naučiť.
Čo budeš robiť?
- evidovať a ohlasovať návštevy
- pomáhať návštevníkom aj zamestnancom s bežnou agendou
- naučíš sa robiť v prístupovom systéme
- robiť s poštou a poštovými zásielkami, ohlasovať balíky
- práca v outlooku
- hlásiť poruchy a pod. na technickú alebo bezpečnostnú službu
- evidovať povolenia vstupov do budovy
- iná denná agenda recepcie
- spoznáš vedenie banky a uvidíš, ako to funguje vo veľkej firme
Na recepcii sú vždy dvaja pracovníci recepcie. Nikdy tak na prácu nebudeš sama/sám. V prvý deň budeš starostlivo zaškolená/ý.
Pracovná doba:
8:00-16:00 alebo 9:00-17:30. Časy sa medzi recepčnými striedajú, všetko ale záleží od vzájomnej dohody na pracovisku. Víkendy sú voľné.
Ak máš teda dostatok voľného času, určite nám pošli svoj životopis.
10-30h týždenne ti určite vieme poskytnúť.
Ponúkame prácu recepčnej v administratívnej budove banky na Mlynských Nivách. Ide o dynamické prostredie, kde sa stále niečo deje, plné zaujímavých ľudí, kde sa máš čo naučiť.
Čo budeš robiť?
- evidovať a ohlasovať návštevy
- pomáhať návštevníkom aj zamestnancom s bežnou agendou
- naučíš sa robiť v prístupovom systéme
- robiť s poštou a poštovými zásielkami, ohlasovať balíky
- práca v outlooku
- hlásiť poruchy a pod. na technickú alebo bezpečnostnú službu
- evidovať povolenia vstupov do budovy
- iná denná agenda recepcie
- spoznáš vedenie banky a uvidíš, ako to funguje vo veľkej firme
Na recepcii sú vždy dvaja pracovníci recepcie. Nikdy tak na prácu nebudeš sama/sám. V prvý deň budeš starostlivo zaškolená/ý.
Pracovná doba:
8:00-16:00 alebo 9:00-17:30. Časy sa medzi recepčnými striedajú, všetko ale záleží od vzájomnej dohody na pracovisku. Víkendy sú voľné.
Ak máš teda dostatok voľného času, určite nám pošli svoj životopis.
10-30h týždenne ti určite vieme poskytnúť.
Zamestnanecké výhody, benefity
- vynikajúci kolektív
- práca vždy vo dvojici
- prispôsobenie sa individuálnym potrebám jednotlivca
- odmeny pri flexibilnosti a ochote
- práca vždy vo dvojici
- prispôsobenie sa individuálnym potrebám jednotlivca
- odmeny pri flexibilnosti a ochote
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis nám prosím zašli aj spolu s fotografiou. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
príjemné vystupovanie, aktívny prístup, ochota pomôcť, úsmev, komunikatívnosť, anglický jazyk, zodpovednosť, časová dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Špecializujeme sa na recepčné služby v administratívnych budovách. Naši zamestnanci dostávajú príležitosť ukázať sa v biznis prostredí a naštartovať svoju kariéru aj počas školy. Ponúkame skúsenosti, ktoré len tak nezískate.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3595053
Dátum zverejnenia: 15.6.2020
2020-06-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: BellaMia services, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4,2 EUR/hod.