Personálny manažér / Personalista

BE-SOFT a.s.

Miesto práce
Krakovská 23, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac1200 €/brutto a viac (závisí od praxe a skúseností uchádzača) + pohyblivá zložka mzdy, ktorá bude prezentovaná na osobnom pohovore uchádzačovi

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á prevezme tú najdôležitejšiu agendu - Ľudské zdroje. Náplň práce je nasledovná:
- zodpovednosť za proces otvorenia pozícií v spolupráci s manažérmi a vedúcimi zamestnancami,
- spolupráca s personálnymi agentúrami, školami a pod. za účelom vyhľadávania a oslovenia vhodných kandidátov,
- aktívne oslovovanie kandidátov na rôznych kanáloch,
- plánovanie, vedenie a koordinácia pracovných pohovorov,
- komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce,
- starostlivosť o súčasných zamestnancov v rámci SR,
- vedenie pravidelných rozhovorov so zamestnancami,
- organizovanie firemných podujatí,
- výber a zabezpečenie školení pre zamestnancov podľa aktuálnych potrieb,
- plánovanie a dohľad nad zamestnaneckým programom benefitov,
- účasť na pravidelných poradách,
- príprava podkladov pre mzdové oddelenie, mzdy,
- spracovanie základných HR smerníc a postupov, reporting,

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- prácu v stredne veľkej spoločnosti v tíme na ekonomickom oddelení,
- perspektívu stabilného a dlhodobého zamestnania v prosperujúcej spoločnosti,
- teambuildingové aktivity pre zamestnancov (vianočný večierok, športový deň v letných mesiacoch a pod.)
- jazykové kurzy v rámci pracovného času (anglický jazyk)
- práca v stabilnej, renomovanej spoločnosti so silným menom a postavením na trhu,
- možnosť zúčastňovať sa odborných školení/seminárov.

Informácie o výberovom konaní

Sme najväčšia spoločnosť v danom odvetví, zamestnávame cez 140 zamestnancov v rámci Slovenska. Potrebujeme človeka skúseného, odhodlaného, flexibilného a zodpovedného, ktorý by sa zhostil tejto úlohy. Ak máš rád výzvy a nebojíš sa zmien, si ten koho hľadáme. Pošlite nám svoje životopisy e-mailom. Vopred ďakujeme všetkým, ktorí prejavia záujem. Z časových dôvodov budeme kontaktovať len vybraných kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Personalistika

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax v odbore je podmienkou
- komunikatívnosť,
- prezentačné schopnosti,
- diskrétnosť,
- logické a samostatné myslenie,
- schopnosť a chuť učiť sa,
- zodpovednosť, flexibilita,
- bezúhonnosť,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme najväčšia spoločnosť v danom odvetví, zamestnávame cez 140 zamestnancov v rámci Slovenska.
Našou pracovnou náplňou je:
• Poskytovanie bezpečnostno-technických služieb, služieb technika požiarnej ochrany a pracovnej zdravotnej služby
• Poskytovanie služieb v oblasti životného prostredia a civilnej ochrany
• Zabezpečovanie lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci
• Koordinácia BOZP na stavenisku
• Vývoj a predaj softvérových aplikácií
• Vykonávanie odborných prehliadok a skúšok vyhradených technických zariadení.
• Servis a kontrola požiarnych zariadení (hasiace prístroje, požiarne vodovody, požiarne uzávery)
• Vykonávanie všeobecných a odborných školení v oblasti BOZP
• Poskytovanie poradenstva v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany
• Zabezpečovanie kurzov prvej pomoci

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3686804  Dátum zverejnenia: 19.3.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac