



Executive assistant
Pribinova 10, Ružinov
plný úväzok
Od 1 800 EUR/mesiac
BDO je jednou z najväčších poradenských spoločností na svete. Poskytuje jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby.
Pôsobí v 166 krajinách sveta prostredníctvom 1 800 kancelárií s viac ako 119-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 15 miliárd USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.
Koho hľadáme
Láka ťa pracovať pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť v centre Bratislavy, v atraktívnom pracovnom prostredí a mladom dynamickom kolektíve? Hľadáme novú posilu do nášho tímu na pozíciu Executive Assistant. Ak si spoločenský, organizovaný, pozitívne naladený človek s príjemným, reprezentatívnym vystupovaním a zodpovedným prístupom k práci, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť.
Ako by vyzerala náplň práce?
- práca na back office v priestoroch ocenených ako office roka
- administratívna podpora celého tímu
- koordinácia fakturácie a pravidelného reportingu
- práca s internými systémami a databázami – CRM, Power BI, Finance Module
- sledovanie a správa klientských pohľadávok
- podpora pri akceptáciách zákaziek, AML overeniach a procedúrach risk-manažmentu
- organizácia staff meetingov, príprava prezentácií a podkladov
- aktívna účast na interných meetingoch – príprava zápisov, sledovanie úloh
- bežná administratívna agenda ako napr. evidencia školení, odbornej literatúry, dokumentácie od klientov, atď
- komunikácia s úradmi
- spracovanie korešpondencie, zakladanie a triedenie dokumentácie, kopírovanie, skenovanie
- práca s klientskými databázami a zmluvami
- práca s MS Office
- iné ad hoc úlohy
Čo ti ponúkame
- Stabilný pracovný čas bez nadčasov
- Atraktívne pracovné prostredie
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Multisport karta
- 5 dní voľna navyše (3x Sick day, 2x partnerské voľno)
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, Mikuláš, care day, športový deň, a mnoho ďalších benefitov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• technicky zdatný používateľ MS Office (Excel, Word, Outlook), znalosť Power BI a CRM je výhodou
• komunikatívny človek s príjemným vystupovaním a samostatným prístupom
• angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou
• skúsenosti v oblasti daňového poradenstva alebo risk-manažment procedúr sú veľkou výhodou
• minimálne 5-ročná prax z administratívy alebo obdobnej pozície
Are you ready to be a leader?
Kontaktná osoba
Laura Füleová
#JoinBDOFamily