Executive assistant

Miesto práce

Pribinova 10, Ružinov

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Mzdové podmienky

Od 1 800 EUR/mesiac

BDO je jednou z najväčších poradenských spoločností na svete. Poskytuje jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby.
Pôsobí v 166 krajinách sveta prostredníctvom 1 800 kancelárií s viac ako 119-tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 15 miliárd USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com.

Koho hľadáme

Láka ťa pracovať pre úspešnú medzinárodnú spoločnosť v centre Bratislavy, v atraktívnom pracovnom prostredí a mladom dynamickom kolektíve? Hľadáme novú posilu do nášho tímu na pozíciu Executive Assistant. Ak si spoločenský, organizovaný, pozitívne naladený človek s príjemným, reprezentatívnym vystupovaním a zodpovedným prístupom k práci, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť.

Ako by vyzerala náplň práce?

  • práca na back office v priestoroch ocenených ako office roka
  • administratívna podpora celého tímu
  • koordinácia fakturácie a pravidelného reportingu
  • práca s internými systémami a databázami – CRM, Power BI, Finance Module
  • sledovanie a správa klientských pohľadávok
  • podpora pri akceptáciách zákaziek, AML overeniach a procedúrach risk-manažmentu
  • organizácia staff meetingov, príprava prezentácií a podkladov
  • aktívna účast na interných meetingoch – príprava zápisov, sledovanie úloh
  • bežná administratívna agenda ako napr. evidencia školení, odbornej literatúry, dokumentácie od klientov, atď
  • komunikácia s úradmi
  • spracovanie korešpondencie, zakladanie a triedenie dokumentácie, kopírovanie, skenovanie
  • práca s klientskými databázami a zmluvami
  • práca s MS Office
  • iné ad hoc úlohy

Čo ti ponúkame

  • Stabilný pracovný čas bez nadčasov
  • Atraktívne pracovné prostredie
  • Uvítací balíček pre nového zamestnanca
  • Multisport karta
  • 5 dní voľna navyše (3x Sick day, 2x partnerské voľno)
  • Darčekové poukážky
  • Elektronická stravovacia karta
  • Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, Mikuláš, care day, športový deň, a mnoho ďalších benefitov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• osoba so zmyslom pre detail, systematickým prístupom a výbornými organizačnými schopnosťami
• technicky zdatný používateľ MS Office (Excel, Word, Outlook), znalosť Power BI a CRM je výhodou
• komunikatívny človek s príjemným vystupovaním a samostatným prístupom
• angličtina na komunikatívnej úrovni je podmienkou
• skúsenosti v oblasti daňového poradenstva alebo risk-manažment procedúr sú veľkou výhodou
• minimálne 5-ročná prax z administratívy alebo obdobnej pozície
Are you ready to be a leader?

Kontaktná osoba

Laura Füleová

Pripoj sa k nám

#JoinBDOFamily

ID: 5070493  Dátum zverejnenia: 19.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac