Accounting Manager

BDO, spol. s r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacv závislosti od vzdelania a pracovných skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Popredná medzinárodná konzultačná spoločnosť poskytujúca audítorské, daňové, účtovnícke a poradenské služby hľadá do svojho tímu Accounting Managera, ktorého náplňou práce bude:
• vedenie tímu a riadenie celého oddelenia účtovníctva,
• zodpovednosť za plnenie rozpočtu spolu s aktívnym získavaním nových klientov,
• riadenie a kontrola komplexného spracovania účtovníctva pre klienta,
• komunikácia s klientom (aj v cudzom jazyku), s daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami,
• poradenstvo pre klientov a reporting podľa individuálnych požiadaviek klienta,
• poradenstvo v oblasti DPH, zastrešovanie prípravy DPH priznaní a súvisiacej DPH agendy,
• príprava daňových priznaní k DPPO a súvisiace úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť rýchleho profesionálneho a kariérneho rastu
• dynamická a zaujímavá práca v mladom kolektíve, v príjemnom prostredí medzinárodnej spoločnosti
• možnosť externých i interných školení (účasť na medzinárodných školeniach organizovaných v rámci siete BDO)
• atraktívne platové ohodnotenie
• flexibilný pracovný čas
• kvalitný sociálny program
• možnosť zúčastniť sa stáže v zahraničí

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Počet rokov praxe

7

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• podvojné účtovníctvo a daňovníctvo – znalosť daňovej legislatívy na vysokej úrovni
• minimálne 7 roky skúseností v oblasti účtovníctva a daňového poradenstva
• znalosť účtovného softvéru POHODA je výhodou
• analytické a logické myslenie
• silná orientácia na klienta
• schopnosť koordinovať a pracovať na viacerých projektov paralelne
• schopnosť koordinovania pracovných tímov
• dobrý time management (schopnosť dodržiavať termíny)
• chuť neustále sa učiť nové veci
• zodpovedný prístup k práci
• dobré komunikačné zručnosti
• skúsenosti s riadením ľudí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BDO je jednou z najväčších účtovných a poradenských spoločností na svete. Poskytujeme jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové, právne a poradenské služby.
Pôsobíme v 167 krajinách sveta prostredníctvom 1 800 kancelárií s viac ako 88 tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 9,6 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com. V súčasnosti BDO posilňuje svoje portfólio aj vo vzťahu k právnym službám a spája sa s renomovanou advokátskou kanceláriou z Bratislavy, ktorá sa ako BDO Legal stane súčasťou skupiny BDO.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BDO, spol. s r. o.
Zochova 6-8
811 03 Bratislava 1
http://www.bdoslovakia.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Krupčíková
E-mail: poslať životopis
ID: 3924812  Dátum zverejnenia: 23.7.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac