Manažér na oddelení podnikového poradenstva

BDO, spol. s r. o.

Miesto práce
Zochova 6-8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Popredná medzinárodná konzultačná spoločnosť poskytujúca auditorské, daňové, účtovnícke a poradenské služby hľadá do svojho tímu Manažéra na oddelenie podnikového poradenstva, ktorého náplňou práce bude:
- Riadenie a rozvoj konzultačných a poradenských projektov z pohľadu predmetu dodania, rozpočtu a tímu zameraných na:
- služby zvyšovania výkonnosti prevažne v komerčných podnikoch (IT, Výroba, HR, financie )
- služby optimalizácie IT systémov, zavádzania automatizácií a IT bezpečnosti a blockchainu
- služby poradenstva v oblasti ľudských zdrojov od hard až po psychologické aspekty
- služby podnikového plánovania, finančného modelovanie optimalizácie controlingu a pod.
- služby spojené s komplexnými štúdiami pre verejný sektor najmä v oblasti stratégie a rozvoja.
- v prípade adekvátnej kvalifikácie due dilligence projekty a M&A transakcie
- Zodpovednosť za prípravu ponúk klientom, workshopov, školení
- Vedenie a profesionálny i osobnostný rozvoj tímu
- Komunikácia a starostlivosť o existujúcich klientov, rozvoj nových BD príležitostí
- Rozvoj iných špecificky zameraných poradenských projektov
Už v krátkodobom horizonte ponúkame možnosť špecializácie a adekvátnych tréningov a certifikácií.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

min. 3000 €, v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť rýchleho odborného a kariérneho rastu
- práca v mladom kolektíve, v príjemnom prostredí medzinárodnej spoločnosti
- možnosť externých i interných školení (účasť na medzinárodných školeniach organizovaných v rámci siete BDO)
- možnosť vyslania do zahraničia
- atraktívne platové ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- kvalitný sociálny program

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu zasielajte štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku spolu s fotkou na adresu: [email protected]
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (preferujeme ekonomické zameranie)
- znalosť anglického prípadne nemeckého jazyka
- minimálne 6 rokov praxe v oblasti napríklad v oblasti IT, poradenstva, M&A, private equity alebo finančného kontrollingu
- skúsenosť s vedením tímu , projektov a zodpovednosti za rozpočet
- znalosť podvojného účtovníctva a finančných výkazov je veľkou výhodou
- analytické a logické myslenie
- silná orientácia na klienta
- schopnosť koordinovať a pracovať na viacerých projektov paralelne
- dobrý time management (schopnosť dodržiavať termíny)
- chuť neustále sa učiť nové veci
- zodpovedný prístup k práci
- dobré komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BDO je jednou z najväčších účtovných a poradenských spoločností na svete. Poskytujeme jednotné a integrované audítorské, účtovné, daňové a poradenské služby.
Pôsobíme v 162 krajinách sveta prostredníctvom 1 500 kancelárií s viac ako 74 tisíc pracovníkmi a ročným obratom vo výške 8,1 miliardy USD. Viac informácií na www.bdoslovakia.com

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

BDO, spol. s r. o.
Zochova 6-8
811 03 Bratislava 1
http://www.bdoslovakia.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Krupčíková
E-mail: poslať životopis
ID: 3762532   Dátum zverejnenia: 13.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   min. 3000 €, v závislosti od vzdelania a pracovných skúseností