Obchodný zástupca pre e-shop s FMCG v oblasti telefónnej komunikácie
BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o.
Miesto práce
Mlynské Luhy 76A, Mlynské luhy, Ružinov
Mlynské Luhy 76A, Mlynské luhy, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiacmzda je zložená z fixnej a variabilnej čiastky
1 200 - 1 500 EUR/mesiacmzda je zložená z fixnej a variabilnej čiastky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce pre pozíciu Obchodný zástupca pre e-shop s FMCG v oblasti telefónnej komunikácie zahŕňa:
- Komunikáciu s B2B zákazníkmi a predaj tovaru po telefóne
- Osobné návštevy zákazníkov, ak je to potrebné
- Predstavovanie spoločnosti a benefitov jej produktov
- Prezentovanie e-shopu zákazníkom a získavanie nových registrovaných zákazníkov
- Prípravu a komunikáciu špeciálnych akciových ponúk
- Vyhľadávanie a získavanie nových obchodných príležitostí a prípravu databáz
- Administratívnu činnosť spojenú s predajom a požiadavkami klientov, vrátane vybavovania reklamácií
- Starostlivosť o existujúcich klientov, poradenstvo a udržiavanie už existujúcich obchodných vzťahov
- Zabezpečovanie aktuálnych informácií a marketingových materiálov pre partnerov v spolupráci s marketingovým oddelením
- Dohľad nad plynulým priebehom vybavovania zákazníckych objednávok v spolupráci s internými oddeleniami (najmä logistika, financie, marketing)
- Mesačné správy o predaji a prognózy
Náplň práce na tejto pozícii:
- Komunikácia s B2B zákazníkmi
- Práca s marketingovými materiálmi a príprava špeciálnych ponúk pre zákazníkov
Typický pracovný deň na tejto pozícii zahŕňa:
- Komunikáciu s B2B zákazníkmi cez telefón a e-mail
- Prípravu špeciálnych akciových ponúk pre zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Máte k dispozícii služobný notebook a telefón, ktoré môžete používať aj na súkromné účely.
- Môžete sa stať súčasťou talianskej skupiny a získať podporu na vašom sebarozvoji.
- Máte možnosť pracovať z pohodlia vášho domova v rámci home office.
- Získate finančný príspevok na odborné vzdelávanie a prístup na LinkedInlearning.
- Môžete využívať multisport kartu a zúčastňovať sa wellness aktivít.
- Získate výhodné zamestnanecké ceny na naše firemné produkty.
- Budete mať pravidelné teambuildingové aktivity na zlepšenie tímovej spolupráce.
- Získate extra voľný deň na narodeniny, aby ste si mohli užiť tento špeciálny deň.
- Budete mať flexibilný pracovný čas, ktorý vám umožní lepšiu rovnováhu medzi prácou a súkromím.
- Môžete získať bonusy za tvorbu nových obchodných príležitostí, čím zvýšite svoje finančné ohodnotenie.
- Získate ďalšie benefity, ktoré vám umožnia cítiť sa komfortne a motivovaný v práci.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
15.6.2024 (ostáva ešte 10 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
predaja, obchodnej komunikácie, zákazníckeho servisu alebo podpory predaja
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Silné predajné zručnosti s orientáciou na zákazníka, produktivitu a výsledky
- Výborné komunikačné schopnosti s dôrazom na telefonický prejav
- Profesionálne a príjemné vystupovanie
- Samostatne pracujúca osobnosť a zároveň tímový hráč
- Záujem o internetový predaj
- Skúsenosť z call centra alebo telesales sú vítané
- Flexibilita a excelentný time manažment
- Výborná počítačová gramotnosť
- Schopnosť pozitívne reagovať na zmeny a prinášať nové nápady
- Komunikačné, prezentačné a vyjednávacie schopnosti
- Proklientská orientácia
- Spoľahlivosť, zodpovednosť, organizačné schopnosti
- Hard skills: skúsenosti v predaji, internetovom predaji, call centre alebo telesales
- Soft skills: vynikajúce komunikačné schopnosti, tímová spolupráca, flexibilita, pozitívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o. je hrdým členom skupiny Bauli, Taliansko. Spoločnosť zastupuje aj produkty MAXSPORT, ako napríklad veľmi populárne PROTEIN tyčinky, ktoré sú známe nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj vo viac ako 40-tich krajinách celého sveta. Splnili sme kritériá na získanie certifikátu Great Place To Work.
https://maxsport.sk/
https://maxsport.sk/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 4831069
Dátum zverejnenia: 15.5.2024
2024-05-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: BAULI SLOVAKIA & CZECH REPUBLIC s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac