Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
14.000 Eur/rok - asistentka/admin.pracovník
BAU holding - rodinné domy, s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská 89, Bratislava
Vajnorská 89, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.12.2023
1.12.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 150 EUR/mesiacSuma (suma konečného rozpočtu a nákladu na danú pracovnú pozíciu), pri TPP sa od danej sumy odpočitavajú kompletné odvody a dane za zamestnávateľa aj zamestnanca, pri objednavke a spolupráci na živnosť je 14.000 Eur konečná suma za rok včítane ročnej odmeny ( suma k dispozícii - rozpočet na mesiac je 1.100 Eur, ročná odmena vo výške 800 Eur - suma pred odpočtom všetkých daní a odvodov za zamestnanca a zamestnávateľa )
Od 1 150 EUR/mesiacSuma (suma konečného rozpočtu a nákladu na danú pracovnú pozíciu), pri TPP sa od danej sumy odpočitavajú kompletné odvody a dane za zamestnávateľa aj zamestnanca, pri objednavke a spolupráci na živnosť je 14.000 Eur konečná suma za rok včítane ročnej odmeny ( suma k dispozícii - rozpočet na mesiac je 1.100 Eur, ročná odmena vo výške 800 Eur - suma pred odpočtom všetkých daní a odvodov za zamestnanca a zamestnávateľa )
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme novú posilu, ktorá bude pomáhať nášmu administratívnemu tímu v kancelárii. Tvojou hlavnou úlohou bude:
- prijímanie telef. hovorov a ich zapísanie do informačného systému
- podpora pri riešení a spracovávaní podnetov a pripomienok klientov
- skenovanie a evidencia dokumentov do CRM systému (faktúry, pošta...)
- ostatné administratívne práce spojené s chodom spoločnosti (napríklad zasielanie pošty...)
- po zaškolení možnosť uplatnenia na pozícii manager služieb zákazníkom
- možnosť naučiť sa po zaškolení aj iné práce, ktoré môžu zvýšiť tvoje ohodnotenie
- všetko záleží na tvojom prístupe k práci, chuti a šikovnosti
- pracovna doba Po-PIA 9-17 hod
- prijímanie telef. hovorov a ich zapísanie do informačného systému
- podpora pri riešení a spracovávaní podnetov a pripomienok klientov
- skenovanie a evidencia dokumentov do CRM systému (faktúry, pošta...)
- ostatné administratívne práce spojené s chodom spoločnosti (napríklad zasielanie pošty...)
- po zaškolení možnosť uplatnenia na pozícii manager služieb zákazníkom
- možnosť naučiť sa po zaškolení aj iné práce, ktoré môžu zvýšiť tvoje ohodnotenie
- všetko záleží na tvojom prístupe k práci, chuti a šikovnosti
- pracovna doba Po-PIA 9-17 hod
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem príjemného firemného prostredia a mladého kolektívu ponúka spoločnosť možnosť profesionálneho rastu, teambuildingové aktivity, skúsenosti, školenia...
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Na pohovor budú uchádzači pozývaní telefonicky. Pohovory budú prebiehať na prelome októbra/novembra. Práca vhodná aj pre absolventov SŠ/VŠ stavebného zamerania.
Suma odmeny je suma konečného rozpočtu a nákladu na danú pracovnú pozíciu, pri TPP sa od danej sumy odpočítavajú kompletné odvody a dane, pri objednávke a spolupráci na živnosť je 14.000 Eur konečná suma za rok včítane ročnej odmeny
Suma odmeny je suma konečného rozpočtu a nákladu na danú pracovnú pozíciu, pri TPP sa od danej sumy odpočítavajú kompletné odvody a dane, pri objednávke a spolupráci na živnosť je 14.000 Eur konečná suma za rok včítane ročnej odmeny
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
skúsenosti s administratívnou prácou výhodou
skúsenosti na pozícií služby zákazníkom výhodou
práca vhodná pre absolventa SŠ/VŠ stavebného zamerania
skúsenosti na pozícií služby zákazníkom výhodou
práca vhodná pre absolventa SŠ/VŠ stavebného zamerania
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BAU holding - rodinné domy, s.r.o. je moderná spoločnosť poskytujúca komplexné služby so zameraním na výrobu a výstavbu rodinných domov na celom území Slovenska. Spoločnosť BAU holding - rodinné domy je členom Zväzu spracovateľov dreva SR, najúspešnejší certifikovaný výrobca rodinných domov s tromi výrobnými prevádzkami na území SR a obchodnou sieťou 10 vzorových domov v SR. V roku 2022 vyrobených a realizovaných viac ako 179 rodinných domov.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4117302
Dátum zverejnenia: 16.10.2023
2023-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Pracovník reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: BAU holding - rodinné domy, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac