Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ / riaditeľka Zariadenia sociálnych služieb Ambra, lučenec
Banskobystrický samosprávny kraj
Lučenec
plný úväzok
1.6.2024
Platová trieda 9, platový stupeň bude určený podľa dĺžky praxe v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Okrem vyššie uvedeného tarifného platu bude súčasťou funkčného platu aj zvýšenie tarifného platu podľa § 7 ods. 6 osobný príplatok a príplatok za riadenie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Predseda Banskobystrického samosprávneho kraja vyhlasuje VÝBEROVÉ KONANIE na obsadenie miesta:
riaditeľ / riaditeľka Zariadenie sociálnych služieb AMBRA, Rúbanisko III 2938/52,
984 03 Lučenec
Do výberového konania sa môžu prihlásiť uchádzači spĺňajúci nasledovné podmienky:
Kvalifikačné predpoklady:
vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
Odborná prax:
minimálne 4 roky v riadiacej funkcii,
prax v sociálnej oblasti výhodou.
Predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov:
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
bezúhonnosť.
Ďalšie kritériá a požiadavky:
manažérske zručnosti,
osobnostné predpoklady na výkon funkcie,
odbornosť (znalosť platnej legislatívy, činnosti rozpočtovej organizácie a skúsenosti z oblasti sociálnych služieb),
znalosť štátneho jazyka,
znalosť cudzieho jazyka výhodou,
aktívna práca s PC a inými bežne používanými komunikačnými technológiami,
návrh Koncepcie rozvoja Zariadenia sociálnych služieb AMBRA, Rúbanisko III 2938/52, 984 03 Lučenec.
Uchádzači spĺňajúci vyššie uvedené podmienky zašlú písomnú prihlášku, alebo žiadosť o zaradenie do výberového konania s nasledovnými prílohami (originál alebo úradne overená kópia):
- profesijný štruktúrovaný životopis s uvedením celkovej doby praxe v riadiacej funkcii,
- motivačný list,
- potvrdenie o praxi v riadiacej funkcii s uvedením presného dátumu (deň, mesiac, rok) začiatku a skončenia vykonávania riadiacej funkcie a stručným popisom vykonávaných pracovných činností,
- doklad o vysokoškolskom vzdelaní II. stupňa,
- výpis z Registra trestov nie starší ako 3 mesiace,
- súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016
o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (nie starší ako jeden mesiac), - písomný materiál Koncepcia rozvoja Zariadenia sociálnych služieb AMBRA, Rúbanisko III 2938/52, 984 03 Lučenec,
- pracovné referencie,
- presná adresa pre doručovanie písomností, e-mailová adresa a telefonický kontakt.
Koncepcia sa predkladá v písomnej forme v rozsahu 6 strán (odporúčaný rozsah 35 – 40 riadkov na stranu, riadkovanie 1, veľkosť písma 11, typ písma Arial, medzi znakové medzery – normálne).
Požadovaná štruktúra koncepcie po formálnej stránke:
- úvod,
- zameranie projektu,
- analýza súčasného stavu s použitím napr. swot analýzy a strategických dokumentov, prípadne iných dokumentov súvisiacich s danou oblasťou,
- východiská projektu na základe analýzy a strategických dokumentov súvisiacich s oblasťou sociálnych služieb,
- ciele dokumentu,
- akčný plán realizácie projektu s návrhom nových a inovatívnych aktivít, časového harmonogramu, zdrojov financovania vrátane vlastných príjmov, príp. náhradných riešení viaczdrojového financovania, personálne obsadenie,
- spôsob hodnotenia plnenia koncepcie ako celku a po jednotlivých etapách, resp. častiach,
- očakávaný prínos po realizácii koncepcie,
- záver.
Koncepcia po obsahovej stránke musí byť zrozumiteľná, vecná a realizovateľná.
Prípadné informácie o Zariadení sociálnych služieb AMBRA, Rúbanisko III 2938/52, 984 03 Lučenec poskytne Odbor sociálnych vecí a sociálnych politík Úradu Banskobystrického samosprávneho kraja.
Na výberové konanie budú pozvaní len tí uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené podmienky.
Výberové konanie sa skladá z dvoch častí:
- overenie úrovne manažérskych zručností a osobnostných predpokladov pomocou štandardizovaných psychologických testov,
- osobný, individuálny pohovor s cieľom obhajoby predloženej koncepcie a overenia schopností a odborných znalostí uchádzačov.
O dátume, mieste a čase výberového konania budú uchádzači spĺňajúci podmienky zaradenia do výberového konania informovaní písomne - elektronickou formou na e-mailovú adresu uvedenú uchádzačom v dodaných podkladoch.
Výberové konanie sa riadi Smernicou č. 019/2022/RUBBSK o postupe pri realizácii výberových konaní na funkcie štatutárnych orgánov organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja.
Výberové konanie sa neriadi zákonom č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov.
O vymenovaní uchádzača do funkcie riaditeľa / riaditeľky Zariadenia sociálnych služieb AMBRA, Rúbanisko III 2938/52, 984 03 Lučenec rozhodne Zastupiteľstvo Banskobystrického samosprávneho kraja v súlade s ustanovením § 11 ods. 2 písm. h) zákona č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov.
Písomnú prihlášku do výberového konania s vyššie uvedenými prílohami je potrebné doručiť osobne alebo zaslať najneskôr do 15. apríla 2024 (rozhoduje dátum podania na poštovej pečiatke)v zalepenej obálke s označením „VÝBEROVÉ KONANIE – riaditeľ / riaditeľka Zariadenia sociálnych služieb AMBRA, Rúbanisko III 2938/52, 984 03 Lučenec“ na adresu: Banskobystrický samosprávny kraj, Oddelenie riadenia ľudských zdrojov, Námestie SNP č. 23, 974 01 Banská Bystrica.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa