Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Predseda predstavenstva BBRSC a. s., B. Bystrica (muž / žena)
Banskobystrický samosprávny kraj
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
júl 2023 alebo podľa dohody
júl 2023 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacmožnosť zohľadnenia odbornosti, zručností a pracovných skúseností
3 000 EUR/mesiacmožnosť zohľadnenia odbornosti, zručností a pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Predseda Banskobystrického samosprávneho kraja vyhlasuje výberové konanie na obsadenie miesta
predseda predstavenstva (muž / žena)
Banskobystrickej regionálnej správy ciest, a.s, Majerská cesta 94 974 96 Banská Bystrica, IČO: 36836567, web: www.bbrsc.sk
Stručná charakteristika spoločnosti
Hlavným zameraním Banskobystrickej regionálnej správy ciest, a.s. je správa a údržba ciest II. a III. triedy a príprava investičných zámerov na týchto komunikáciách. Spoločnosť rovnako pôsobí ako dodávateľ služieb pri údržbe ciest I. triedy. Pôsobí v oblastných strediskách sever, stred a juh so svojimi 15 strediskami a 2 pracoviskami. Jej jediným akcionárom je Banskobystrický samosprávny kraj. Pre vedenie BBSK je koncepčné riadenie údržby ciest jednou z kľúčových priorít.
Informácie o obsadzovanej pracovnej pozícii
1. Definícia hlavnej činnosti a rozsah zodpovednosti:
Predseda predstavenstva zastáva funkciu vrcholového predstaviteľa manažmentu spoločnosti, štatutára. Vykonáva všetky právne úkony vyplývajúce z činnosti zamestnávateľa, je oprávnený konať v mene zamestnávateľa vo všetkých veciach. Prostredníctvom riaditeľov úsekov vedie a koordinuje aktivity spoločnosti a riadi zabezpečovanie a výkon údržby a prevádzky cestnej siete. Riadi a zabezpečuje činnosť spoločnosti vo vzťahu k akcionárovi, k spoločnosti a tretím osobám a zodpovedá najmä za:
• stanovenie, inovovanie a priebežnú implementáciu stratégie a zabezpečenie dosiahnutia cieľov spoločnosti,
• priame riadenie procesov právneho poradenstva, kontrolnej činnosti a procesov verejného obstarávania,
• organizačné, technické, metodické a finančné riadenie činnosti spoločnosti a to najmä za:
• vykonávanie kompetencií vo vzťahu k odborovej organizácii, vedenie kolektívneho vyjednávania,
• zabezpečovanie efektívneho využívania finančných prostriedkov, dosahovanie hospodárskej stability a rozvoja spoločnosti,
• dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na činnosť spoločnosti,
• uzatváranie, vypovedanie a podpisovanie zmlúv,
• zastupovanie spoločnosti vo vzťahu k akcionárovi, médiám, obchodným partnerom a verejnosti všeobecne,
• vedenie stretnutí a rokovaní v mene spoločnosti.
2. Očakávané znalosti a zručnosti:
• ovládanie zásad a spôsobov strategického plánovania a riadenia spoločnosti, ovládanie zásad podnikateľského riadenia spoločnosti výhodou,
• znalosť procesov plánovania a rozpočtovania,
• základné technické znalosti v oblasti správy ciest a mostov,
• orientácia vo vnútropodnikovej ekonomike,
• uplatňovanie nástrojov personálneho riadenia a vedenia ľudí,
• orientácia v potrebných legislatívnych požiadavkách,
• schopnosť presadiť aj “nepopulárne“ opatrenia a prijať za ne zodpovednosť,
• schopnosť pozitívneho ovplyvňovania vzťahov na pracovisku,
• zdatnosť v exekutívnej a manažérskej práci,
• koncepčné a analytické myslenie,
• zdatný komunikátor smerom dovnútra aj navonok vrátane prezentačných schopností,
• kultivovanosť vystupovania, sebaovládanie,
• lojálnosť a proaktívnosť,
• vodičský preukaz typu B – aktívny vodič.
3. Mzdové podmienky:
Mzda 3 000,- € brutto mesačne,
možnosť zohľadnenia odbornosti, zručností a pracovných skúseností,
na základe splnenia stanovených cieľov a úloh - možnosť vyplatenia ďalších bonusov.
4. Predpokladaný dátum nástupu do práce:
1.deň nasledujúceho mesiaca po uzavretí procesu výberového konania.
S víťazným uchádzačom bude podpísaná zmluva o výkone funkcie člena predstavenstva.
Podmienky zaradenia uchádzača do výberového konania:
1. Dosiahnuté vzdelanie:
• vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa v oblasti technického alebo ekonomického zamerania.
2. Požadovaná prax:
• minimálne 5 rokov preukázateľnej, overiteľnej praxe v riadiacej pozícii na úrovni štatutára alebo riaditeľa spoločnosti, výhodou sú pozitívne výsledky z pôsobenia v oblasti cestnej infraštruktúry,
• overiteľná prax vo vedúcej pozícii v organizácii s minimálne 300 zamestnancami.
3. Splnenie predpokladov výkonu práce vo verejnom záujme v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov:
• spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
• bezúhonnosť.
4. Predloženie nasledovných písomností:
Uchádzači spĺňajúci vyššie uvedené podmienky doručia do stanoveného termínu, na nižšie uvedenú adresu nasledovné písomnosti (vo forme originálu alebo úradne overenej kópie):
1. žiadosť o zaradenie do VK – s uvedením kontaktných údajov: e-mail a číslo mobilného telefónu,
2. životopis s prehľadom priebehu zamestnaní s uvedením dátumov ich začiatku a ukončenia a s uvedením referencií pri riadiacich pracovných pozíciách,
3. doklady o vzdelaní a dosiahnutej kvalifikácii,
4. súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (nie starší ako jeden mesiac),
5. čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony a bezúhonnosti,
6. strategický plán spoločnosti v oblastiach:
Akceptovaná je forma spracovania v rozsahu minimálne 10, maximálne 12 strán (Powerpoint alebo Word).
Informácie o organizácii získate na aktuálnej webovej stránke: www.bbrsc.sk. V prípade potreby o doplňujúce informácie o spoločnosti môžete požiadať na mailovej adrese: [email protected].
Informácie k priebehu výberového konania
1. Doručenie požadovaných písomností:
Písomné podklady je potrebné
• v zalepenej obálke s označením „VÝBEROVÉ KONANIE – predseda predstavenstva BBRSC“ na adresu: Banskobystrický samosprávny kraj, Oddelenie riadenia ľudských zdrojov, Námestie SNP č. 23, 974 01 Banská Bystrica,
• zaslať poštou najneskôr do 20 júna 2023 (rozhoduje dátum podania na poštovej pečiatke),
• alebo osobne doručiť do podateľne Úradu BBSK na vyššie uvedenej adrese
do 20. júna 2023, 15.00 hod.
2. Komunikácia s uchádzačmi:
• uchádzači spĺňajúci podmienky zaradenia do výberového konania budú informovaní písomne o dátume, mieste a čase výberového konania,
• uchádzačom, ktorí nesplnia podmienky zaradenia do výberového konania bude zaslaná elektronická informácia o nepostúpení do výberového konania.
3. Výberový pohovor:
Prebehne pred päť člennou výberovou komisiou a bude zameraný na:
• prezentáciu uchádzača, jeho pracovných skúseností, zručností, odborných znalostí,
• predstavenie predloženého strategického plánu spoločnosti,
• priebežne - diskusia s členmi výberovej komisie.
predseda predstavenstva (muž / žena)
Banskobystrickej regionálnej správy ciest, a.s, Majerská cesta 94 974 96 Banská Bystrica, IČO: 36836567, web: www.bbrsc.sk
Stručná charakteristika spoločnosti
Hlavným zameraním Banskobystrickej regionálnej správy ciest, a.s. je správa a údržba ciest II. a III. triedy a príprava investičných zámerov na týchto komunikáciách. Spoločnosť rovnako pôsobí ako dodávateľ služieb pri údržbe ciest I. triedy. Pôsobí v oblastných strediskách sever, stred a juh so svojimi 15 strediskami a 2 pracoviskami. Jej jediným akcionárom je Banskobystrický samosprávny kraj. Pre vedenie BBSK je koncepčné riadenie údržby ciest jednou z kľúčových priorít.
Informácie o obsadzovanej pracovnej pozícii
1. Definícia hlavnej činnosti a rozsah zodpovednosti:
Predseda predstavenstva zastáva funkciu vrcholového predstaviteľa manažmentu spoločnosti, štatutára. Vykonáva všetky právne úkony vyplývajúce z činnosti zamestnávateľa, je oprávnený konať v mene zamestnávateľa vo všetkých veciach. Prostredníctvom riaditeľov úsekov vedie a koordinuje aktivity spoločnosti a riadi zabezpečovanie a výkon údržby a prevádzky cestnej siete. Riadi a zabezpečuje činnosť spoločnosti vo vzťahu k akcionárovi, k spoločnosti a tretím osobám a zodpovedá najmä za:
• stanovenie, inovovanie a priebežnú implementáciu stratégie a zabezpečenie dosiahnutia cieľov spoločnosti,
• priame riadenie procesov právneho poradenstva, kontrolnej činnosti a procesov verejného obstarávania,
• organizačné, technické, metodické a finančné riadenie činnosti spoločnosti a to najmä za:
- procesy v oblasti IT/ICT, BOZP, HR, environmentálneho manažmentu, požiarnej ochrany, centrálneho nákupu, správy nehnuteľného a hnuteľného majetku spoločnosti a zvereného majetku BBSK,
- vypracovanie finančného plánu, ročnej účtovnej závierky spoločnosti a ročnej správy o hospodárení činnosti spoločnosti,
- investičnú, koncepčnú a prevádzkovú činnosť spoločnosti,
- vypracovanie organizačnej štruktúry a všetkých interných predpisov, najmä pracovného, mzdového a organizačného poriadku,
• vykonávanie kompetencií vo vzťahu k odborovej organizácii, vedenie kolektívneho vyjednávania,
• zabezpečovanie efektívneho využívania finančných prostriedkov, dosahovanie hospodárskej stability a rozvoja spoločnosti,
• dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa na činnosť spoločnosti,
• uzatváranie, vypovedanie a podpisovanie zmlúv,
• zastupovanie spoločnosti vo vzťahu k akcionárovi, médiám, obchodným partnerom a verejnosti všeobecne,
• vedenie stretnutí a rokovaní v mene spoločnosti.
2. Očakávané znalosti a zručnosti:
• ovládanie zásad a spôsobov strategického plánovania a riadenia spoločnosti, ovládanie zásad podnikateľského riadenia spoločnosti výhodou,
• znalosť procesov plánovania a rozpočtovania,
• základné technické znalosti v oblasti správy ciest a mostov,
• orientácia vo vnútropodnikovej ekonomike,
• uplatňovanie nástrojov personálneho riadenia a vedenia ľudí,
• orientácia v potrebných legislatívnych požiadavkách,
• schopnosť presadiť aj “nepopulárne“ opatrenia a prijať za ne zodpovednosť,
• schopnosť pozitívneho ovplyvňovania vzťahov na pracovisku,
• zdatnosť v exekutívnej a manažérskej práci,
• koncepčné a analytické myslenie,
• zdatný komunikátor smerom dovnútra aj navonok vrátane prezentačných schopností,
• kultivovanosť vystupovania, sebaovládanie,
• lojálnosť a proaktívnosť,
• vodičský preukaz typu B – aktívny vodič.
3. Mzdové podmienky:
Mzda 3 000,- € brutto mesačne,
možnosť zohľadnenia odbornosti, zručností a pracovných skúseností,
na základe splnenia stanovených cieľov a úloh - možnosť vyplatenia ďalších bonusov.
4. Predpokladaný dátum nástupu do práce:
1.deň nasledujúceho mesiaca po uzavretí procesu výberového konania.
S víťazným uchádzačom bude podpísaná zmluva o výkone funkcie člena predstavenstva.
Podmienky zaradenia uchádzača do výberového konania:
1. Dosiahnuté vzdelanie:
• vysokoškolské vzdelanie II. alebo III. stupňa v oblasti technického alebo ekonomického zamerania.
2. Požadovaná prax:
• minimálne 5 rokov preukázateľnej, overiteľnej praxe v riadiacej pozícii na úrovni štatutára alebo riaditeľa spoločnosti, výhodou sú pozitívne výsledky z pôsobenia v oblasti cestnej infraštruktúry,
• overiteľná prax vo vedúcej pozícii v organizácii s minimálne 300 zamestnancami.
3. Splnenie predpokladov výkonu práce vo verejnom záujme v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov:
• spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
• bezúhonnosť.
4. Predloženie nasledovných písomností:
Uchádzači spĺňajúci vyššie uvedené podmienky doručia do stanoveného termínu, na nižšie uvedenú adresu nasledovné písomnosti (vo forme originálu alebo úradne overenej kópie):
1. žiadosť o zaradenie do VK – s uvedením kontaktných údajov: e-mail a číslo mobilného telefónu,
2. životopis s prehľadom priebehu zamestnaní s uvedením dátumov ich začiatku a ukončenia a s uvedením referencií pri riadiacich pracovných pozíciách,
3. doklady o vzdelaní a dosiahnutej kvalifikácii,
4. súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (nie starší ako jeden mesiac),
5. čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony a bezúhonnosti,
6. strategický plán spoločnosti v oblastiach:
- Hospodársky a ekonomický rozvoj spoločnosti
- Ľudské zdroje - dlhodobá udržateľnosť a rozvoj
- Systémy popularizácie spoločnosti
- Koncepčný zámer rozvoja spoločnosti v oblasti investícií a technickej podpory
Akceptovaná je forma spracovania v rozsahu minimálne 10, maximálne 12 strán (Powerpoint alebo Word).
Informácie o organizácii získate na aktuálnej webovej stránke: www.bbrsc.sk. V prípade potreby o doplňujúce informácie o spoločnosti môžete požiadať na mailovej adrese: [email protected].
Informácie k priebehu výberového konania
1. Doručenie požadovaných písomností:
Písomné podklady je potrebné
• v zalepenej obálke s označením „VÝBEROVÉ KONANIE – predseda predstavenstva BBRSC“ na adresu: Banskobystrický samosprávny kraj, Oddelenie riadenia ľudských zdrojov, Námestie SNP č. 23, 974 01 Banská Bystrica,
• zaslať poštou najneskôr do 20 júna 2023 (rozhoduje dátum podania na poštovej pečiatke),
• alebo osobne doručiť do podateľne Úradu BBSK na vyššie uvedenej adrese
do 20. júna 2023, 15.00 hod.
2. Komunikácia s uchádzačmi:
• uchádzači spĺňajúci podmienky zaradenia do výberového konania budú informovaní písomne o dátume, mieste a čase výberového konania,
• uchádzačom, ktorí nesplnia podmienky zaradenia do výberového konania bude zaslaná elektronická informácia o nepostúpení do výberového konania.
3. Výberový pohovor:
Prebehne pred päť člennou výberovou komisiou a bude zameraný na:
• prezentáciu uchádzača, jeho pracovných skúseností, zručností, odborných znalostí,
• predstavenie predloženého strategického plánu spoločnosti,
• priebežne - diskusia s členmi výberovej komisie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Banskobystrický samosprávny kraj je jeden z ôsmich samosprávnych krajov Slovenska. Medzi hlavné kompetencie kraja patrí zabezpečovanie verejnej prímestskej dopravy, cesty II. a III. triedy, územné plánovanie v kraji, stredné školstvo v kraji, sociálna starostlivosť pre znevýhodnených ľudí, rozvoj cestovného ruchu v kraji a kultúry prostredníctvom svojich 22 kultúrnych inštitúcií v kraji ako sú divadlá, knižnice, múzeá, galérie a hvezdáreň.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4589606
Dátum zverejnenia: 29.5.2023
2023-05-29
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Generálny riaditeľ, Prevádzkový manažér, Technický riaditeľ, Výkonný riaditeľ, Výrobný riaditeľ Spoločnosť: Banskobystrický samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac